تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

بهره برداری از صندوق هوشمند پستی در لرستان

  • کد خبر : 76961
  • 23 مهر 1394 - 9:42

  به گزارش میرملاس ؛ حاتم سلیمانی  در مراسم افتتاح ساختمان اداره کل پست استان لرستان، ضمن گرامیداشت هفته پست و عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام محرم، اظهار داشت: پروژه‌ای که امروز شاهد افتتاح آن هستیم شامل ۲ پروژه ساختمان اداره کل پست استان لرستان، ساختمان اداری پست شهرستان دورود و پروژه پست تلفن […]

Post-Cashless-index-way2pay-94-07-21

 

به گزارش میرملاس ؛ حاتم سلیمانی  در مراسم افتتاح ساختمان اداره کل پست استان لرستان، ضمن گرامیداشت هفته پست و عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام محرم، اظهار داشت: پروژه‌ای که امروز شاهد افتتاح آن هستیم شامل ۲ پروژه ساختمان اداره کل پست استان لرستان، ساختمان اداری پست شهرستان دورود و پروژه پست تلفن ۱۹۳ است.

وی افزود: امروز از باجه مرکزی شهرستان خرم‌آباد بهره‌برداری می‌شود و از پکیج کامل نامه‌رسانی شامل کلاه کاسکت، موتورسیکلت، کیف نامه‌رسان لباس، باکس و دستگاه صندوق پستی هوشمند که برای اولین بار در کشور در ساختمان وزارت خانه روز جهانی پست رونمایی شد، اولین دستگاه آن امروز در خرم‌آباد مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیرکل پست لرستان بابیان اینکه این دستگاه به‌غیراز دریافت وجه، تمامی امورات بانکی و پستی را قادر به انجام است، عنوان کرد: پروژه ساختمان پست لرستان از محل اعتبارات ملی و استانی تا پایان امسال رقمی معادل ۹۲ میلیارد ریال را به خود اختصاص داده است.

وی بیان کرد: ساختمان دورود شامل احداث و تجهیزاتی معادل ۱۲ میلیارد ریال است که از محل اعتبارات وزارت خانه اختصاص‌یافته است.

سلیمانی تصریح کرد: با عنایت مدیرعامل شرکت پست کشور از محل اعتبارات ملی بعد از ایام عید امسال، چهار صورت‌وضعیت پرداخت‌شده است و صورت‌جلسه پنجم نیز در آستانه پرداخت شدن است.

وی بابیان اینکه برای توسعه سرویس‌های نوین، دو میلیارد ریال اعتبار از وزارت خانه و شرکت جذب‌شده است، خاطرنشان کرد: بخش توزیع و پکیج کامل نامه‌رسان حدود سه میلیارد ریال اعتبار داشته و برای زیباسازی باجه‌های داخل شهر نیز حدود دو میلیارد ریال اعتبار جذب کرده‌ایم که شاهد بهره‌برداری آن‌ها خواهیم بود.

مدیرکل پست لرستان با اشاره به اینکه تفاهم‌نامه‌ای با شهرداری خرم‌آباد با ۱۱ نوع خدمت، تفاهم‌نامه‌ای با اداره کل ثبت‌اسناد استان با سه نوع خدمت امضاء می‌شود، گفت: خدمات بانک کشاورزی در قالب۱۲ نوع و کانون تبلیغاتی با پنج نوع خدمت انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: از ۱۰ نوع خدمت ثبت‌اسناد و املاک امروز رونمایی می‌شود، پست ۱۹۳ یکی از سرویس‌های دیگری است که امروز از خدماتش رونمایی می‌شود.

سلیمانی بابیان اینکه نیاز جامعه ما پست ۱۹۳ است، افزود: پست ۱۹۳ یکی از سرویس‌هایی است که از درب منزل و یا محل کار می‌تواند کارها را انجام دهد.

وی عنوان کرد: یکی از سرویس‌هایی که امروز رسماً شروع به کار خواهد کرد فروش بلیط اینترنتی اتوبوس از طریق باجه‌های پستی و تحویل به درب منازل است که مشتری می‌تواند با پست ۱۹۳ تماس بگیرد و بلیط تهیه کند و آن را درب منزل تحویل بگیرد.

مدیرکل پست لرستان با اشاره به اینکه یکی دیگر از خدمات این سرویس، توزیع دفترچه‌های خدمات درمانی به درب منازل است، بیان کرد: صدور اسناد روستایی از این به بعد از طریق پست انجام و درب منازل تحویل داده می‌شود.

وی تصریح کرد: از طریق دفاتر آی سی تی که مستقر در روستاها هستند مدارک از روستاییان گرفته و تحویل بنیاد مسکن داده می‌شود که بر اساس تفاهم‌نامه پس از اقدامات لازم از طریق بنیاد مسکن، تحویل ثبت‌اسناد داده می‌شود و نهایتاً بعد از صدور سند در درب منازل روستاییان تحویل داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: درمجموع با ۹ دستگاه بیش از ۱۰۰ نوع خدمت جدید را امروز در پست لرستان شاهد بهره‌برداری هستیم./تسنیم 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=76961

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.