تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
6

مدیرعامل کانون جهانگردی: دولت به افزایش درآمد از صنعت گردشگری توجهی ویژه دارد

  • کد خبر : 76981
  • 23 مهر 1394 - 10:32

    به گزارش میرملاس ؛  ابوالقاسم ایرجی چهارشنبه شب در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: مسئولان با توجه به عزم جدی دولت تدبیر و امید برای افزایش درآمد کشور از صنعت گردشگری، باید نهایت همکاری را برای ایجاد زیرساخت ها و رفع موانع داشته باشند.وی نقش بخش خصوصی در توسعه صنعت گردشگری کشور […]

81799999-70233576

 

 

به گزارش میرملاس ؛  ابوالقاسم ایرجی چهارشنبه شب در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: مسئولان با توجه به عزم جدی دولت تدبیر و امید برای افزایش درآمد کشور از صنعت گردشگری، باید نهایت همکاری را برای ایجاد زیرساخت ها و رفع موانع داشته باشند.
وی نقش بخش خصوصی در توسعه صنعت گردشگری کشور و استان لرستان را مهم خواند و گفت: دولت می تواند در کنار توان بخش خصوصی، مشکلات صنعت گردشگری را برطرف کند.
مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی کشور اظهار کرد: استان لرستان ظرفیت های فراوانی در حوزه گردشگری دارد و با توجه به قول هایی که استاندار لرستان در زمینه رفع موانع گردشگری و توسعه این صنعت داده است، می توان به آینده گردشگری این استان امیدوار بود.
وی با اشاره به برگزاری گردهمایی نمایندگان اطلاع رسانی گردشگری خارجی در بروجرد اظهار کرد: ظرفیت های گردشگری موجود در کشور در این گردهمایی، به نمایندگان اطلاع رسانی خارجی معرفی می شوند.
ایرجی افزود: نمایندگان اطلاع رسانی گردشگری خارجی در بازدید از نقاط گردشگری بروجرد از جمله خانه افتخارالاسلام، از ظرفیت های گردشگری موجود در این شهرستان استقبال کردند و راهکارهایی برای توسعه گردشگری این منطقه ارائه دادند.
گردهمایی نمایندگان اطلاع رسانی خارجی گردشگری ایران به همت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، از ۲۱ مهرماه جاری آغاز و به مدت سه روز در هتل زاگرس بروجرد برگزار می شود.
برپایی نمایشگاه صنایع دستی، برگزاری نشست های تخصصی و بازدید از خانه تاریخی افتخارالاسلام از برنامه های این گردهمایی سه روزه در بروجرد است/ایرنا 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=76981

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.