- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

تجمع بزرگ لبیک یا حسین (ع) در خرم‌آباد برگزار شد

2962092-4586902 [1]

به گزارش میرملاس ؛ عصر دیروز همزمان با سراسر کشور همایش لبیک یا حسین (ع) با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی، مسئولان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مدیران کل ادارات، و … و با همت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان در امامزاده زید بن علی(ع) خرم‌آباد برگزار شد.

عزاداران لرستانی با پوشیدن لباس سیاه و در دست داشتن پرچم‌های سیاه فریاد لبیک یا حسین (ع) سردادند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان لرستان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: اوقاف و امور خیریه لرستان در طرح بصیرت عاشورایی که دو ماه انجام می‌شود، جزو استا‌ن‌های برتر کشور بوده و این طرح در ماه‌های محرم و صفر انجام می‌گیرد.

حجت‌الاسلام مرتضی خاکباز افزود: در دهه اول محرم پنج تجمع بزرگ در سطح امامزاده‌های لرستان برگزار می‌شود که امروز یکی از این تجمع‌ها با ندای لبیک یا حسین(ع) برگزار شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: روز دوم محرم همزمان با سراسر کشور طرح شیرخوارگان حسینی و تجمع لبیک یا حسین (ع) در سطح امامزاده‌های شاخص لرستان برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان لرستان گفت: همایش احلی من العسل ویژه نوجوانان، تجمع لبیک یا حسین (ع) در تاسوعا و عاشورای حسینی و تجمع بانوان در ۱۲ محرم تحت عنوان رهروان حضرت زینب (س) برگزار می‌شود./فارس