تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

آب شرب ‌۴۲ روستای کوهدشت با تانکرهای سیار تأمین می‌شود

  • کد خبر : 7704
  • 10 مرداد 1391 - 17:14

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب روستایی شهرستان کوهدشت، علی قاسمی با اشاره به بروز پدیده خشکسالی در این شهرستان و کمبود شدید منابع آبی، گفت: بروز پدیده خشکسالی در چند سال اخیر موجب خشکی و یا کاهش شدید منابع تأمین کننده آب شرب ۱۷۰ روستای این […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب روستایی شهرستان کوهدشت، علی قاسمی با اشاره به بروز پدیده خشکسالی در این شهرستان و کمبود شدید منابع آبی، گفت: بروز پدیده خشکسالی در چند سال اخیر موجب خشکی و یا کاهش شدید منابع تأمین کننده آب شرب ۱۷۰ روستای این شهرستان شده است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر ۷۰ درصد مجموع روستاهای شهرستان کوهدشت مشکل تأمین آب ندارند، اظهار داشت: طی سه سال گذشته ۹۰ حلقه چاه در مناطق بحرانی شهرستان حفر شده که جایگزین منابع آبی از بین رفته شده‌اند.

رئیس اداره آبفار کوهدشت گفت: این اقدام موجب رفع مشکل کم آبی ۱۰۰ روستا از مجموع ۱۷۰ روستایی دارای بحران آب در این شهرستان شده و آب‌رسانی به سایر روستاها نیز در قالب هشت مجتمع بزرگ آب‌رسانی انجام می‌شود.

به گفته وی، ۷۰ درصد روستاهای شهرستان کوهدشت مشکل آب شرب ندارند و تنها ۴۲ روستای این شهرستان از طریق تانکر سیار آب‌رسانی می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرستان کوهدشت دارای ۳۱۱ روستاست، افزود: شاخص بهره‌مندی استان لرستان از آب ۷۴,۹۷ است که این رقم در کوهدشت ۶۶,۶۷ است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=7704

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. یک شاخه از رود قم رود را به این بیچاره ها مدادند

    • من خودم تو یکی از این روستاها کارکردم(زوله)سرطرهان واقعا مشکل آب داشتن وبا تانکر روزی یک بار اونم با هزار خواهش و التماس آب واسشون می اوردن البته لرستان چون در طول تاریخ هیچ وقت در امور کشوری سرنوشت ساز نبوده اکنونم مثل بچه یتیمی میمونه که اگه چیزی از اصفهانو تهران و….بوجه بمونه صدقه میدن به لرستان

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.