تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
11

پیشکسوت فوتبال لرستان درگذشت

  • کد خبر : 77078
  • 25 مهر 1394 - 9:37

به گزاش میرملاس ؛ سرانجام بعد از چند ماه بیماری، عزیز سلیمانی پیشکسوت با اخلاق فوتبال لرستان، صبح امروز در منزل درگذشت. عزیز سلیمانی‌نژاد از جمله مربیان بازیکن‌ساز و اخلاق‌گرای فوتبال لرستان به شمار می‌رود که همیشه و در همه حال مورد احترام جامعه ورزش بوده است.مدیر مدرسه فوتبال سایپا با مدیریت سلیمانی چندین سال […]

عزیز سلیمانی

به گزاش میرملاس ؛ سرانجام بعد از چند ماه بیماری، عزیز سلیمانی پیشکسوت با اخلاق فوتبال لرستان، صبح امروز در منزل درگذشت.

عزیز سلیمانی‌نژاد از جمله مربیان بازیکن‌ساز و اخلاق‌گرای فوتبال لرستان به شمار می‌رود که همیشه و در همه حال مورد احترام جامعه ورزش بوده است.
مدیر مدرسه فوتبال سایپا با مدیریت سلیمانی چندین سال است با استفاده از مربیان جوان و محجوب فوتبال خرم‌آباد‌، عنوان بهترین مدرسه فوتبال کشور را به خود اختصاص می‌دهد.

مرحوم سلیمانی از مربیان با شخصیت و اخلاق مدار ورزش لرستان به شمار می‌آید که از اردیبهشت ماه گذشته به دلیل مشکلات عفونتی در آپاندیس به بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد انتقال و بلافاصله بستری شد و سپس برای ادامه مداوای خود، به تهران اعزام شد.

رییس کمیته فوتسال لرستان از سنین نوجوانی و در دهه ۶۰ وارد مستطیل سبز شد و در تیم‌های نظیر فجر ۵۷، پاسیلون، استقلال شرق و غیره بازی کرده است و در بحث مربیگری نیز با هدایت تیم های هلال احمر، سایپا خرم‌آباد، پارس خودرو و غیره توانسته است بازیکنان خوبی تربیت کند.

پیکر عزیز سلیمانی فردا از ساعت ۸:۰۰ صبح در ورزشگاه تختی خرم آباد تشیع و بعد از آن در قطعه نام آوران قبرستان خضر به خاک سپرده خواهد شد./خبرانلاین

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=77078

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. خدا رحمتش کنه ….. غریق رحمت شود

  2. روحش شاد یادش گرامی باد . این ضایعه اسفناک را به خانواده ایشان و جامعه ورزش تسلیت عرض می کنم

  3. خدایش بیامرزد

  4. خدایش بیامرزد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.