تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

تذکر ملکشاهی به وزیر بهداشت برای عدم اجرای بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی کوهدشت

  • کد خبر : 7709
  • 10 مرداد 1391 - 17:36

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور از سوی هیئت رئیسه مجلس در صحن علنی قرائت شد. در این بین ملکشاهی نماینده کوهدشت خواستار توضیح وزیر بهداشت پیرامون علت عدم اجرای بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی کوهدشت از مصوبات سفرهای استانی هیئت وزیران شد. ملکشاهی روز یکشنبه تذکر کتبی خود را […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور از سوی هیئت رئیسه مجلس در صحن علنی قرائت شد.

در این بین ملکشاهی نماینده کوهدشت خواستار توضیح وزیر بهداشت پیرامون علت عدم اجرای بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی کوهدشت از مصوبات سفرهای استانی هیئت وزیران شد.

ملکشاهی روز یکشنبه تذکر کتبی خود را تقدیم هیئت رییسه مجلس نمود که این تذکر در صحن علنی مجلس قرائت شد و در پی این تذکر وزیر بهداشت و درمان باید پاسخگوی نماینده ی مردم شهرستان کوهدشت در مورد عدم عملیات اجرایی ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی این شهر که در سومین سفر استانی رییس جمهور به لرستان مصوب گردید ولی تا کنون خبری از اجرایی شدن این مصوبه نبوده است.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=7709

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 15در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۵
  1. درود بر ملکشاهی

  2. ما هم به ایشان خدا قوت و خسته نباشید عرض می کنیم و امیدورایم مطالبات مردم از ایشان نیز کارهای عمرانی عام المنفعه باشد تا سیاسی کاری های روزمره که در سالیان اخیر گریبان مردم را گرفته و متاسفانه به یک فرهنگ غلط تبدیل شده است. البته ایشان در مواجهه با وزرا و سایر مسئولین تراز اول می بایستی مسائل را به صورت کاملاً تخصصصی مطرح کند تا جایی برای توجیهات سطحی و همیشگی ایشان در معطل گذاشتن اینگونه برنامه های مصوب باقی نماند

  3. خطاب به جناب اقای ملکشاهی نماینده محترم شهرمان
    با سلام و عرض ادب و احترام فراوان
    نماینه عزیزمان، تا اکنون که خبرهای خوبی از پیگیریهای شما در راستای احقاق حقوق شهر و مردم شریف کوهدشت به گوش میرسد . با توجه به شایستگی های شما همگی دعا میکنیم و ارزومندیم که این پیگیری های مجدانه شما جامه عمل به خود بپوشاند و شاهد پیشرفت شهرمان باشیم. و در اینصورت است که نامت برای همیشه در قلب مردم حک خواهد شد.
    موفق و پیروز باشید.

  4. درود برملکشاهی ،مرد خدا به این میگند،اجرت با سالار شهیدان،راستش ما به جناب آقای ملکشاهی رای ندادم،بزرگترین اشتباهم این بوده،ان شاء الله رای خود وخانواده ام را در مجلس دهم به نام گل سر سبد کوهدشت نماینده باغیرت وخدایی شهرمان جناب اقای دکتر الهیار ملکشاهی خواهم داد،چون لیاقت نمایندگی را دارد،قاضی نستوه ناپذیر،مجتهد به تمام معنا خدا به همراهت

    • دانشجوی رشته حقوق مواظب باش فردا میخوای قضاوت کنی .خیلی زود تسلیم اقیانوس شدی چند وقت پیش می گفتی این برکه ای بیش نیست

  5. خداوند کریم: این چهره ملی و این شخصیت بزرگ را برای این شهرستان وبخشهای محروم کوهدشت محفوظ وسر بلند پیروز موفق در همه زمینها کند.

  6. یعنی این همه سال کسی نبوده که پیگیر این قضیه باشه.متاسفم واسه رای که به نماینده های قبلی دادم.یواش یواش داره مشخص میشه که دوره های قبل ما بجای نماینده در مجلس ماکت داشتیم.فکر کنم فقط ۲بار در تاریخ کوهدشت در مجلس نماینده هامون در صحن تذکر دادن که اونم ایشون بودهچ

  7. رونمایی از شگفت انگیزترین پدیده تاریخ فوتبال در ایران!

    در روزهای گذشته، یکی از شگفت‌انگیز‌ترین پدیده‌های تاریخ فوتبال «حرفه‌ای» در جهان رونمایی شد و مثل خیلی از وقت‌ها، این کشور ایران است که افتخار به نمایش گذاشتن این شاهکار ویژه را دارد. به این ترتیب، تیم تازه صعود کرده گهر لرستان، ناچار خواهد بود یکی از مهمترین بازی‌های «خانگی»‌‌اش را با یکی از مدعیان عنوان قهرمانی، جایی نه در ورزشگاه و شهر و استان خودش و نه حتی جایی در یک زمین بی‌طرف، که دقیقا در استادیوم خانگی تیم مقابل برگزار کند!

    به گزارش «تابناک»، اما طعنه‌آمیز‌تر اینکه در این مسابقه، تیم زاگرس مجبور می‌شود حضور خوفناک و چند ده هزار نفری هواداران مشتاق پرسپولیس را هم روی گرده نحیفش تحمل کند؛ تماشاگرانی پرشور و تشنه‌کام که از یک سو برای حضور در نخستین قرار ملاقاتشان با تیم کهکشانی‌شان اصرار داشتند و از سوی دیگر، می‌خواستند عطش ناشی از چند ماه ندیدن پرسپولیس به علت تعطیلی و محرومیت را از میان ببرند و تیمشان را تا داربی تهران بدرقه کنند.

    اینجا بیننده‌ای که دست از پا خطا می‌کند، بلافاصله باید تاوان پس بدهد؛ نخست از همه، کلی نکوهش و متهمش می‌کنند، بعد برای آسیب‌شناسی رفتارش جلسه تشکیل می‌دهند و سرانجام هم با مضر تشخیص دادن او برای محیط ورزش، از حضورش در استادیوم جلوگیری می‌‌کنند. این میان اما به ظاهر هیچ مکانیزمی برای تنبیه مدیران خطاکار وجود ندارد. کاش همان‌ گونه که نعمت حضور در اماکن ورزشی را از تماشاگر بزهکار می‌گیرند، مسئولان و دست‌اندرکاران ناتوان و کم‌کار را هم از فرصت فعالیت در این حوزه محروم می‌کردند تا هم کمی حس غریب «عدالت» زنده شود و هم زمینه مناسب‌تری برای‌‌ رها شدن از این درجازدگی فراهم آید.

    این گونه شاید دیگر وضع ورزش این مملکت طوری نمی‌شد که پس از این همه سال، همچنان تنها استادیوم به دردبخور و قابل استفاده ایران، ورزشگاه قدیمی آزادی باشد و هر کس، هر جای این مملکت به مشکل برخورد، بازی‌اش را به این محل منتقل کنند. اگر جریمه مشتی تماشاگر خاطی، منع شدنشان از دیدن فوتبال است، مجازات مسئولانی که هنوز نمی‌توانند مقدمات برگزاری چند مسابقه ساده را در استان‌هایی مثل لرستان و البرز فراهم کنند، چه می‌تواند باشد؟

    این افراد کجای این ورزش ایستاده‌اند و چه کسی قدرتش را دارد برای آن‌ها که با این همه ثروت نمی‌توانند آجر روی آجر یک استادیوم ساده ورزشی بگذارند، حکم انضباطی صادر کند؟

    می‌گویند چرا هوادار گهر و تراکتورسازی پرسپولیس و استقلال، رفتارهای ناهنجار از خود نشان می‌دهند، اما نمی‌پرسند چگونه می‌توان از تماشاگری که برای دیدن بازی به اصطلاح خانگی‌اش، باید فرسنگ‌ها جاده‌پیمایی کند یا با پای پیاده از کوه و کمر بالا برود یا در فضای استادیوم به هر خفت و تحقیری تن بدهد، انتظار داشت حرفه‌ای و خویشتندار باشد؟

    یک تیم تازه صعود کرده لرستانی، امروز ناچار است برای میزبانی از رقبایش، آواره تهران و کرج باشد، چون مسئولان ورزش این مملکت، وقتش را نداشته‌اند و یا اولویتشان نبوده برای این خطه از خاک کشورمان، ورزشگاه بسازند.

    خبر می‌رسد، ایران در بازسازی یا ساخت استادیوم‌های جدید در عراق با این کشور همیاری خواهد داشت؛ اما خبر نمی‌رسد که ایران، چنین طرحی را برای لرستان یا بسیاری از دیگر استان‌های محروم خودش هم داشته باشد!

    شاید دوستان نگران نمایندگان عراق هستند تا هر چه زود‌تر مشکل میزبانی‌شان حل شود و بتوانند در خاک خودشان، پذیرای رقبای خارجی باشند!

    اما کاش همین درجه از دغدغه و دلشوره برای میزبانی تیمی چون گهر هم وجود داشت! در این صورت، اطمینان می‌داشتیم مشکل استادیوم خانگی آنها بسیار زود‌تر از این حرف‌ها حل می‌شد.

    در این باره باید گفت، مدیریت هزینه برای کارهایی چون ساخت و ساز استادیوم به چه کار می‌آید، وقتی می‌توان این پول‌ها را خرج هزار چیز دیگر کرد یا در همین ورزش، توی جیب بازیکنان عراقی ریخت و با آن، سبیل دلال جماعت را چرب کرد؟

    همین پرسپولیس و استقلال در این سال‌های طولانی اجاره‌نشینی، میلیارد‌ها تومان صرف استفاده‌های نود دقیقه‌ای از ورزشگاه آزادی کرده‌اند؛ بی‌آنکه با آنان یا هوادارانشان مثل صاحبخانه‌ها رفتار شود. لابد اگر آنقدر تدبیر می‌داشتیم که با چنین دورریزهایی، طرح‌های بلندمدت همچون ساخت ورزشگاه را کلید بزنیم، امروز وضع ورزشمان به گونه‌ای نبود که به خط پایان رسیدن فلان دوچرخه‌سوار المپیکی را با غرور و افتخار در بالاترین خبرهای ورزشی تلویزیون به آگاهی بینندگان برسانیم.

    کاش وقتی مردم همیشه در صحنه را به حماسه‌سازی دعوت می‌کنیم، کمی هم به فکر خود این «صحنه» لخت و عور باشیم و دست‌کم پس از چند ده سال، یک استادیوم ناقابل برایش بسازیم.

    در پایان یادآور می‌شویم، اینکه تیمی از یک گوشه این مملکت به سطح نخست رقابت‌های باشگاهی می‌رسد و بعد معلوم می‌شود استادیوم ندارد، یا آن که باشگاهی از کشورمان به مسابقات آسیایی راه می‌یابد و تازه می‌فهمند ورزشگاه آبرومند و نیمچه استاندارد در اختیارش نیست، نشان می‌دهد، حتی سرعت رشد همین فوتبال ورشکسته و عقب‌مانده هم از سرعت توسعه و پیشرفت مدیریتی در ورزش ایران بالا‌تر است. فوتبال ما با این شکلش عضو پنجاهم جدول رده‌بندی فیفاست، مدیریت ورزش ما با این وضعش، چندم دنیا می‌تواند باشد؟!

    قباد امرایی بر گرفته ار تابناک

  8. رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در گفت‌وگو با فارس:
    مجلس اجرای احکام مفسدان اقتصادی را پیگیری می‌کند
    خبرگزاری فارس: ملک‌شاهی با تقدیر از برخورد قاطع دادستان کل کشور و قاضی‌پرونده فساد بزرگ مالی با محکومان این پرونده گفت: مجلس شورای اسلامی اجرای احکام صادره درباره مفسدان اقتصادی را تا مرحله اجرا، دنبال خواهد کرد.

  9. ایا صحت دارد نماینده محترم ۵۰ میلیون اعتبار فصل بهداشتی بخش کوهنانی را به رومشگان اختصاص داده وان را جابجا کرد البته در کمیته برنامه ریزی شهرستان …

    • احمد جان این اطلاعات ناب و دست اول را از کجا آورده ای ؟!! اگر این موضوع صحت دارد آن را منتشر بفرمائید تا همه ببینند!

      • احمد جان اگراعتبار کونانی ۵۰ میلیون بوده باید فریاد مصیبت سر بدهیم .مگر می شود بهداشت بخش بزرگ کونانی را با ۵۰ میلیون اعتبار درست کرد؟؟

    • امید جان همچین حرفی کذب محض است . جهت اطلاع از صحت و سقم این حرف به واحد عمران فرمانداری مراجعه بفرمایید و لیست اعتبارات رو نگاه کنید. در کمیته برنامه ریزی شهرستان اعتبارات اونقدر کم بودن متاسفانه که قابل جابجایی نیستند. و اقای ملکشاهی باسخنرانی خوبی که داشتند بشدت به توزیع اعتبارات استان معترض شدند و گفتند پیگیری خواهم کرد. بنحوی که مدیران اقای قبادی همه میگفتند عجب ریبا صحنبت کرد واقعا شایسته است .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.