تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

پیام تشکر «علی نجات نورعلی» شهردار جدید کوهدشت از مردم و مسئولین

  • کد خبر : 77129
  • 26 مهر 1394 - 9:10

    (من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق) با سپاس بی کران به درگاه خدای تبارک و تعالی که در دوران پرشکوه نظام مقدس جمهوری اسلامی افتخار سربازی در رکاب ولی امر زمان و نایب برحق امام عصر (عج) حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (دامت برکاته) را نصیب بنده حقیر نموده و این […]

IMG_4186

 

 

(من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق)

با سپاس بی کران به درگاه خدای تبارک و تعالی که در دوران پرشکوه نظام مقدس جمهوری اسلامی افتخار سربازی در رکاب ولی امر زمان و نایب برحق امام عصر (عج) حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (دامت برکاته) را نصیب بنده حقیر نموده و این کمترین عبد خود را نیز در شمار خدمتگزاران خلق خود قرار داده و فرصت بندگی و عبادت بیشتری را بر من ارزانی داشته است و با سپاس و تشکر فراوان از اعضای محترم شورای اسلامی شهر کوهدشت که با حسن نظر و اعتماد خود بنده را شایسته خدمتگذاری به مردم مؤمن و نجیب کوهدشت دانسته و سبب ساز این نعمت و این فرصت ارزشمند گردیده اند ، از همه عزیزان و سروران بزرگوار ، مردم شریف و بزرگوار کوهدشت ، مخصوصاً  استاندار و کارکنان محترم استانداری لرستان ، امام جمعه فاضل و دانشمند ، فرماندار محترم ، اعضای محترم شورای اداری شهرستان ، رزمندگان ،ایثارگران و جانبازان سرافراز ، علمای عظام ، هنرمندان و اهالی فرهنگ و ادب ، اساتید محترم دانشگاه ، اهالی رسانه و مطبوعات، دبیران و آموزگاران محترم و بویژه شهرداران محترم سایر شهرهای شهرستان و استان و همکاران گرامی ام در واحدهای مختلف شهرداری که به انحاء مختلف با تشریف فرمایی حضوری و یا با نصب پلاکارد، پارچه نوشته، تماس های تلفنی، ارسال پیام های تبریک، درج کامنت در سایت های خبری و دعاهای خیر خود ، بنده نوازی فرموده و موجبات مسرت و دلگرمی و امیدواری اینجانب را فراهم آوردند سپاس و قدردانی می نمایم و با اعتذار از عدم امکان تشرف به محضر شریف تک تک عزیزان مراتب خضوع و امتنان خویش را به خدمت کلیه سرواران بزرگوار تقدیم میدارم و امیدوارم پرودگار متعال عنایت فرماید تا به مصداق آیه شریفه « رَّبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّی مِن لَّدُنکَ سُلْطَانًا نَّصِیرًا » این چند صباح امانتداری را با عزت و روسفیدی به پایان رسانم. توفیق همگان را از خداوند تبارک و تعالی مسئلت می نمایم.

علی نجات نورعلی- شهردار کوهدشت

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=77129

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 15در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۱۴
  1. سالهاست به خاطرشغلم کوهدشت زندگی نمی کنم ، راستی یه سوال کوهدشت چند ماه یه بار شهردارش عوض می شه ، یاماهی چندبار عوض می شه ؟؟؟؟ آخم ارا مبلمان شهری ، آسفالت،پارک ، سرانه فضای سبز ، شنیدم شهرداری کوهدشت چند برابر ظرفیتش کارمند داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    جناب آزادبخت تو رو خدا تاییدش کن تاشاید جواب سوالمو بگیرم

  2. علی نجات مبارکت بو

  3. امید واریم :
    امید آنکه انتخاب برادر ارجمندمان جناب نورعلی مرهمی بر زخم های کهنه شهرمان باشد و تلاش ایشان بخشی از مطالبات مردم فهیم و کم توقع کوهدشت را فراهم سازد .

  4. فقط ازت میخواهیم به فکر شهر باشی نه چیزای دیگه …. چون واقعا دوست داریم شهرمون زیبا باشه

  5. خدارحمتش کنه

  6. امیدوارم یک تحول عظیمی در شهر از لحاظ زیباسازی واسفالت خیابان کوچه ها وزبانزد خاص عام شوی از لحاظ عملکرد

  7. پسرعموی عزیزم ضمن تبریک صمیمانه وآرزوی روز افزون درتمام مراحل زندگی انشاالله که دراین مسولیت بزرگ موفق باشید

  8. ضمن تبریک با ایشان امیدواریم جناب شهردار در تغییر چهره کهنه شهر کوهدشت موفق باشد متاسفانه جداول وسط شهر از جمله خیابان طالقانی مدت یک سال است که لایروبی نمی شوند وبوی تعفن آن تمام ساکنین را آزرده می کند

  9. با سلام و عرض تبریک به حضرتعالی
    امیدوارم سعادتی هم نصیب اهالی خیابان ۱۲ متری پشت باشگاه تختی کوهدشت بشود و و انتظار حداقلی و اندک آنان که عملیات لکه گیری آسفالت بعد از قریب به ۲ سال می باشد به همت جنابعالی صورت پذیرد.در انتها با آرزوی موفقیت در عرصه خدمت به شهر و شهرداری که با توجه به شرایط موجود بسیار پیچیده می باشد یادآورم می شویم که همانا رضایت پروردگار و اولیاء الله در رضایت خلق مردم که در ادوار گذشته در این شهر محقق نشده است.
    با تشکر اهالی خیابان ۱۲ متری پشت باشگاه تختی

  10. با سلام .

    پیروز ، سربلند ، سرافراز و پایدار باشید

  11. باتبریک به شما
    شهرپر ازمشگله.البته به کم کاری مسولین گذشته برمیگردد.امیداست شما بعنوان کسی که توسط همین شهر وشهرداری به این میز کار رسیدی و ی جورایی دین گردنته؛بتونی باری هرچند کوچک ازدوششان بردارید.شما درهمین شهرداری رشد کرده اید و تحصیل کردید و به این روز رسیدید لذا خوب شرایط را میدونیدپس بهتر ازغریبه ها میتونید کارکنید همانطورکه بازبان قلم درسپاسنامه ات به خدا و دین و رهبر و عدالت وعبادت و بندگی اشاره کرده اید ایشاله عملا هم نشون بدید که اهل عملید نه فقط حرف.
    بدان عبادت بجز خدمت خلق نیست.

    موفق باشید

  12. انتصاب جنابعالی را به سمت شهردار کوهدشت تبریک عرض مینمایم انشاله در نیل به اهداف عالیه موید وپیروز باشید

  13. برادر نورعلی انتخاب وانتصاب حضرتعالی بعنوان شهردار کوهدشت مایه مباهات همه دوستان است .بی شک درایت .کاردانی .حسن خلق وپشت کار شما باعث زیبایی شهرمان خواهد شد

  14. نامه نگاریشون که عالی و در سطح ملی بود احسنت

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.