تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
7

دعوت به همکاری برای یک کار فرهنگی

  • کد خبر : 7716
  • 29 مرداد 1391 - 18:59

  حشمت اله آزادبخت نویسنده ی وروزنامه نگار کوهدشتی که پیش از این  به روستای دورافتاده ی سرخه مهر رفته و محرومیت مردم و دانش آموزان آن جا را  روایت کرده بود با مشورت وهماهنگی با اهل هنر شهرستان کوهدشت  و همچنین سایت خبری میرملاس نیوز ، برآن شده است تا با تهیه ی کتابچه […]

 

حشمت اله آزادبخت نویسنده ی وروزنامه نگار کوهدشتی که پیش از این  به روستای دورافتاده ی سرخه مهر رفته و محرومیت مردم و دانش آموزان آن جا را  روایت کرده بود با مشورت وهماهنگی با اهل هنر شهرستان کوهدشت  و همچنین سایت خبری میرملاس نیوز ، برآن شده است تا با تهیه ی کتابچه ای فرهنگی، آموزشی در پنجاه جلد وخرید هدایایی برای دانش آموزان آن منطقه به همراه گروهی از دوست دارن مشتاق ، به دورافتادگی ومحرومیت آن جا بروند. از دوستانی که مایلند از هر نظر بااین حرکت فرهنگی همراه باشند دعوت به همکاری می شود.

 شماره تماس ۰۹۱۸۷۴۰۲۸۳۱ حشمت اله آزادبخت

 

شماره کارت :

   ۶۰۳۷۹۹۱۴۶۴۱۰۴۳۸۳    بانک ملی

   ۶۱۰۴۳۳۷۰۴۲۷۴۲۱۹۵    بانک ملت

 

مطلب  “اشتیاقی که پشت کلاس “پنجم” ماند/ “میم” مثل مدرسه، مثل محرومیت ” را اینجا بخوانید.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=7716

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 43در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴۳
  1. دمت گرم آقای آزاد بخت ما روحیه محرومیت زدایتان را تحسین می کنیم .امیدواریم مسئولین هم بفکر باشند .

    • سلام آرتین .
      یه چیز میگم الهی دلخور نشین .
      برادر من این خیلی قشنگ نیست که ما همه چیز رو بذاریم به حساب مسئولین . چپ کردن وانت پیکان در جاده رومشکان . کثیف بودن جوب آب جلوی درب منزل خاله اقدس. زباله جمع کردن معتادای روستای علی آباد کتول از توابع دوغوذ آباد سفلی ،
      ما خودمون برا شهرمون چکار کردیم برادر من ؟
      وقتی وانت پیکان سوار شده بودیم قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت مجاز رو رعایت کردیم ؟
      وقتی رفتیم خونه خاله اقدس حواسمون بود به کوچیکترامون تذکر بدیم که جای زباله تو جوب نیست ؟
      وقتی که خدا بهمون بچه داد ، داداش کوچیکتر داد و یا یکی از بچه های فامیل رو دیدیم سعی کردیم باهاشون دوست و رفیق صمصمی باشیم که تمام رفتار و کردارشون رو زیر نظر داشته باشیم و در مقابل خطراتی مثل اعتیاد حداقل تو خونه واکسینشون کنیم و نذاریم برن روستای علی آباد کت.ل از توابع بخش دوغوذآباد سفلی زباله هایی رو که ما ریختیم تو جوب جمع کنن …
      بابا همشهری های عزیز من شما ها دیگه واقعا با این انتقاد های الکیتون واقعه شورشو درآوردین . فرض رو بر این بگیریم که اصلا از ازل این شهر مسئول نداشته ، یعنی هر خانواده ای هم یک بزرگتر نداشته که راه و رسم زندگی رو یاد اهل منزلش بده . میگیم بیکاری علتش مسئولینن ، اینکه مساجدمون خالیه ، اعتیاد بیداد میکنه ، خیابونها کثیفه ، نزاع و درگیری رکورد شکسته مقصرش خود ماهاییم . کسی هست ؟ آهای با شمام … کسی هست …

  2. احسنت .به امید بفکر افتادن جناب ملکشاهی در کمک رسانی به مناطق محروم خصوصا سرخ مهر

  3. درود بر انسانیت حشمت خان و کلا افرادی همچون ایشان.

  4. ازهرنظر ما هم هستیم .

  5. دوستان عزیزی لطف کرده ومبالغی را به حساب واریز نموده اند.از دوستان عزیزی که از طریق پرداخت وجه همکاری می کنند درخواست می شود قبل از اقدام ،با شماره همراه بنده تماس بگیرند یا نام وشغل خود را پیامک بزنند. سپاس!

  6. سلام و درود خداوند بر شاعر و نویسنده ی دردمند و آگاه و فرهنگی و فرهنگ دوست جناب آقای استاد حشمت اله آزادبخت بخاطر این رفتار و منش و کردار پسندیده و سرشار از مهر ومحبت و انسانیت و خلاقیت
    دوام توفیقات را برایتان از خداوند منان خواهان وخواستارم
    سربلند و سلامت و سعادتمند باشید در پناه حق

  7. از جناب آزادبخت به خاطر این حرکت فرهنگی تشکر میکنم. امیدوارم این حرکت مورد استقبال همشهریان عزیز قرار گیرد و به نوبه خود باعث حرکت مسئولین شهر در جهت زدودن غبار محرومیت از چهره روستاهای دور افتاده شود…
    بنده نیز در حد توان با این حرکت بزرگ فرهنگی همکاری میکنم…

  8. سلام حشمت جان دغدغه های فرهنگی واجتماعیت قابل تحسین است ماهم هستیم اگرلایق باشیم اگرباد اگرباران ملالی نیست می آیم

  9. سعید گلسرخی جان سپاس از محبتت..
    سعید جمشیدی عزیز سپاس به خاطر کمکی که کردی..
    حاج کریم دوستی مهربان دغدغه ات برایم همیشه ملموس بوده وهست..

  10. دوستان عزیز لطف کرده واطلاع رسانی کنید. مقداری کمک جمع شده ولی آن قدر نیست که بتوان ۵۰ عدد کیف برای بچه هاش هدیه برد..امیدوارم دوستان , قبل از شروع مدرسه آستین همت بالا بزنند.

  11. با سلام لطف فرمایید در صورت امکان یک شماره حساب بانک ملی بدهید تا از طریق اینترنت مبلغ را پرداخت کنیم

  12. با سلام و خداقوت
    ماهنامه‌ی کودکان استان لرستان – پیشو ک – با افتخار علاوه بر مقداری کمک مالی به تعداد بچه‌های دیار سرخه مهر مجله‌ی پیشوک را اهدا خواهد کرد. امیدواریم همه‌ی ما چه افراد شخصی، چه ارگان‌های فرهنگی و دولت خدمتگزار خود را در امور فرهنگی سهیم نماییم.

  13. سلام حشمت جان
    امیدوارم کاری رو که در پیش گرفتی با تمام توان پیش ببری و دوری راه “سرخه مهر ” تو رو از سفرت باز نداره..!!!
    میخواستم پیشنهاد بدم واسه این بچه ها فقط کیف نخریم چراکه کیف سرمایه ای ۲ یا سه ساله است براشون. اگر بتونیم تو کیف مدرسه هرکدومشون ۱ “ماهنامه پیشوک” بزاریم سرمایه ای ماندگارتر براشون فراهم کردیم ؛اگر هر کدوم از ماها که برامون امکانش هست ۱ دوره اشتراک “ماهنامه پیشوک ” بگیریم میتونیم دریچه ای رو به دنیای جدید برای اینها فراهم کنیم و… البته واضحه که خیلی کارای دیگه میشه براشون انجام داد با هزینه کم؛مثل هدیه کتاب هایی که تو کتاب خونه هامون دارن خاک میخورن؛۱ دستگاه دی وی دی پلیر که تو بیشتر خونه ها ور‍ژن جدیدش اومده و بلااستفاده مونده و خیلی چیزای دیگه….

    حافظ اگر قدم زنی در ره خاندان به صدق بدرقه رهت شود همت شحنه نجف

  14. باسپاس دوباره از استاد داریوش جعفری ، ممنون جناب ابراهیمی عزیز اتفاقا با مشورت با اهالی پیشوک واستقبال صمیمانه ی داریوش جعفری ومرتضا خدایگان در مورد پیشنهاد شما صحبت شده است..سپاس از نظر بسیار خوب شما.

    • خواهش میکنم جناب آزادبخت و تشکر از جناب جعفری و مرتضی عزیز.اگر بضاعتی داشته باشم مطمئنن دریغ نمیکنم و با کمال میل درخدمتیم.

  15. ضمن تشکرازدوستانی که اعلام آمادگی نموده اندمخصوصن جناب حشمت الله آزا دبخت،بنده هم آمادگی خودراجهت هرگونه کمک وهمکاری اعلام می کنم،فقط عنایت فرماییدیک هفته قبل ازتصمیم گیری نهایی وعزیمت به منطقه بنده رانیزباخبرکنید.

  16. ممنون جناب شیراوند درهمین روزهای نزدیک راهی می شویم انشاالله

  17. باسلام خدمت آقای حشمت اله آزادبخت عزیز باجمع کردن کمک حتی گوشه ای از مشکلات منطقه حل نمی شود چون منطقه دارای مشکلاتی که فقط با همت مسولین محترم شهرستان ونماینده محترم قبل حل می باشند لازم است به گوشه ای از آنها اشاره کنم ۱-آسفالت نمودن جاده ۲-ایجاد مدرسه شبانه روزی ۳-ایجاد خانه بهداشت ۴-آب رسانی۵- آبخیزداری ۶-ایجادمسکن مقاوم و…………………………………………..

  18. نیمه اول شهریور این حرکت تحقق یابدبهتراست

  19. حشمت عزیز

    همه جوره روی ما حساب کن.در خدمتت هستیم.اطلاع رسانی فراموش نشود.

  20. در بعضی کامنت ها همین حرف آقای ابراهیمی رو نوشتن.اما معلوم نکردن همه جوره یعنی چی؟ اگر کمک مالی میتونی خوب یاعلی اگه توانایی های دیگری در خودت سراغ داری که بدرد میخورد باز هم یاعلی .ببخشید جناب آقای آزادبخت که به جای شما حرف زدم.این رو باید شما می گفتین.

  21. به نظرم بهتر است از نخبگان واندیشمندانی که اخیراً در تهران همایش برگزار کرده بودند برای این کار شایسته‌ی خودتان طلب کمک نمایید باور کنید یک دهم هزینه آن همایش کل سرخه مهر را آباد میکند.

  22. با سلام خدمت شما من نظرم اینه که یک کار بنیادی بکنید …بدین صورت که کتابچه ای که کودکان را با نکات اولییه ی هنر در رشته های مختلف اشنا میکنه و جرقه های انجام کار هنری رو دروجود بچه ها ایجاد میکنه ..این کار ازجهات زیادی مهم واز کارهای ارز شمندی است که میتواند در شرایطی که به جنبه های هنری کودکان در دوران تحصیل پرداخته نمیشود تاحدودی این خلا را پر خواهد کرد واز طرفی هنر از رشته هایی است که کودکان با ایجاد ذوق اولییه با ابزارهای ساده والهام از طبیعت امتداد مییابد وگاها حاصل یک کار کوچک هنری اغازی است برای کودک که با شناسایی استعداد خود راه تازه وبسیار سازنده ومهمی را در جهت اعتلای ایندهی زندگییه خود در شرایط سخت زمانه که جوانان نیازمند کارهای خودچوش وافرینندگی هستند پیدا میکنند…واز انجاییکه کارهنری همراه باذوق وتفریح هست کودکان در اولین کارهای خود مسیر را با امکانات موجود ادامه میدهند وووووکه دراین کامنت به نظرم کافی باشد اما تهییه ی ابزارها باید متناسب با محیط پیرامونی کودکان تهییه شود وتنوع انها به تناسب محیط وذوق اولیییه ی انها باید تنظیم وتهییه شود با درود فراوتن ودعای خیر برای شما که باعشق در مسیر تکامل هرچه علمی تر جامعه ات کوشا هستی ..من به عنوان فردی از همان دیار به شما میبالم وبرات ارزوی توفیق روز افزون را دارم ..

  23. توی این عکسها خیلی حرف فکر اون سقفی باشید که با یک با تند میاد پائین کتابخونه پیشکش تا دوباره شاهدفاحعه مثل آذر بایجان شرقی نباشیم

  24. قابل توجه دوستان..بنده به همراه چندنفر از دوستان انشاالله دوروز بعد از ماه مبارک رمضان به سرخه مهر خواهم رفت.البته کمک ها در حدی نیست که بتوان کار کوچک حتی انجام داد اما ضمن سپاس از لطف دوستانی که همکاری نمودند , این کار حرکتی ست برای تکان مسوولان محترمی که شاید برای آن دیار کاری بکنند وبرای بچه هایش مدرسه ای دست وپاکنند. درآن جا وبرخی روستاهای اطراف کوهدشت خانه های وجود دارد که با فوت کوچک زلزله ای فاجعه ای انسانی به بار می آورند وبچه هایی زندگ می کنند که مجبورند بعداز اتمام دوره ی ابتدایی شانه ی لاغر زندگی را زیر بار چوپانی ببرند در حالی که بن آن ها استعدادهایی هست که می توانند در آینده حرف های بزرگی برای این مملکت باشند….هرچند با خرید هدیه ا ی کوچک هم می شود لحظه ا ی خنده را به عمق دلشان انتقال داد.

  25. سلام حشمت عزیزم. درود برشرف و مسئولیت پذیری و دل سوزی بی دریغ ات فرهیخته.
    یک حرکتی دراین جا مشاهده کردم که کمتر توی روحیه ی ژورنالیستی فرهیختگان کشور سراغ داشتم…
    دم شما گرم بابت این حرکت فرهنگی و ارزشی…
    یک نکته هم درباره ی دوستانی بگم که اگر قصد کمک ندارند لطفا بیراهه نروند و ذهنیت خودشان را با واقعیت
    امر خلط ننمایند…
    اما شخصا خیلی خوشحالم برای این مسئله.. انشالله همیشه شاهد این جور کارها توسط اشخاص خاص و
    هنری کشور باشیم. امیدوارم عجر تان با خدا. حتم دارم دعای تمام افرادی که ازاین مقوله ی فرهنگی وهنری
    بهره مند خواهند شد با شماست. همیشه برایت بهترین ها را آرزومندم…

  26. نزدیک شدن آدم ها به هم, به خصوص وقتی چیزی بین آنها فاصله انداخته است, معمولا جهشی و ناگهانی صورت می گیرد. تاریخ گم می شود. و زمان به نقطه عزیمت خود باز می گردد. در آن هنگام ما با آفریده هایی آشنا و اُخت روبه رو می شویم . اما هیچ کس نمی تواند ادعا کند که می تواند یا توانسته است مدتی طولانی در این حالت بماند . زمین از هر طرف نیروی جاذبه اش را به سوی تو می فرستد و تو همانطور ناگهان خود را پرتاب شده در فضا دیده ای یکباره می بینی که با سرعتی سرسام آور داری به زمین نزدیک می شوی…
    (نسیم خاکسار / باد نماها و شلاق ها)

  27. سلام
    من هم دوست دارم در این راه قدمی هر چند اندک و ناچیز بردارم.

  28. تا توانی به جهان خدمت محرومان کن-به دمی یا درمی یا قلمی.کار بسیار ارزشمندی است که از سوی آقای آزاد بخت پیشنهاد شده است و خود را در حد بضاعتم مسئول می دانم.

  29. سلام از خداوند متعال شاکرم از قلم هنر نویسنده ای که چنین دست همت بالا زده و در راه رضای حق جهت بدست آوردن دل محرمان وشاد کردن آنان قدم برداشته بند ه حقیر درحد توانم خاک پای شما و محرومان عزیز هستم

  30. ممنون از احساس مسوولیت رضای عزیز.
    شاعر گرامی جناب میرزاوند از شما هم سپاسگزارم.

  31. سلام دوست گرامی . کار خیر پایان ندارد. در خدمتتان هستم . بدرود

  32. سپاس از همکاری صمیمانه ی شما جناب قاسمی عزیز.

  33. من به بچه های کوهدشت افتخارمیکنم کاریست کارستان

  34. سلام حشمت جان

    جداً دلم برای دیدنتون پر می زنه. درود بر شما به پاس نگاه قشنگتون به همه چیز . موفقیت شما آرزوی من است عزیز دل

  35. سلام خدمت شما شاعر دلسوز و مردمی.کارتون ستودنیه. به امید روزی که فقر مالی و فکری از مناطق محروم ما رخت ببنده

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.