تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
6

سخنی با نماینده ی شهر

  • کد خبر : 7721
  • 11 مرداد 1391 - 20:56

    کامبیز غضنفری : “سخنی با نماینده  ” انچه مسلم است وظیفه اصلی نمایندگان مجلس، قانون گذاری و نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی است.اما کیست که نداند در بیشتر شهرستانها نمایندگان مجلس نقشی فراتر از قانون گذاری و نظارت دارند و عملا با دخالت در عزل و نصب مسئولین نقش اول را در […]

 

 

کامبیز غضنفری :

“سخنی با نماینده  ”

انچه مسلم است وظیفه اصلی نمایندگان مجلس، قانون گذاری و نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی است.اما کیست که نداند در بیشتر شهرستانها نمایندگان مجلس نقشی فراتر از قانون گذاری و نظارت دارند و عملا با دخالت در عزل و نصب مسئولین نقش اول را در سیاستگذاری و مدیریت شهرستان ایفاء می کند.به همین دلیل بعنوان یک شهروند نگران از وضعیت شهرستان میخواهم با نماینده شهرمان صحبتی داشته باشم.
امروز شهر ما با مصائب و مشکلات فراوانی مواجه است بیکاری، فقر ، اعتیاد ،خودکشی و خودسوزی، افت فاحش سطح آموزش، وضعیت نامناسب خیابانهای شهری و راههای روستایی و ….همه وهمه نشان از وضعیت اسف بار شهرستان کوهدشت دارد.بدون شک برای رهایی از این مشکلات بغرنج مسیری بس دشوار پیش روی داریم.وضعیت کنونی شهر معلول علتهای فراوانی است که با باز خوانی عملکرد نمایندگان و مسئولین سابق شهرستان میتوان به برخی این علل پی برد عللی چون شخص محوری و مشورت گریزی ، عدم به توجه به شایسته سالاری و نخبه گرایی و تخصص محوری، مدیریت باندی و فامیلی و…

نماینده محترم شهرستان کوهدشت
در دوره های مختلف کاندیداها با شعارهای مختلف ومتفاوت وارد کارزار انتخابات شدند پس از پیروزی در انتخابات بطور کلی شهررا فراموش می کردند. نگارنده در اولین دیداری که با شما داشتم جمله ای برزبان راندید که بارقه های از امید ایجادکرد آنجا که گفتید:من برای هوای نفس نیامدم وهدفی جز رضای خدا ندارم آقای ملکشاهی همانطور که میدانید رضای خدا جز در رضای خلق نیست امیدوارم در کلیه امور با معیار قراردادن جلب رضای خداوند گام به گام در مسیر تحقق رویای مردم که همان آبادانی شهر و دیارمان است گام بردارید.
برای نیل به این هدف لازم است ابتدا با گشت وگذار در شهرستان و میادین کارگری وبازار تهران و حتی مراکز پرورش وبازپروری اطفال و نوجوانان تهران و…. واقعیات تلخ وگزنده شهر و مردمانش را از نزدیک لمس نمایید و ذهنیات خود را با عینیات تطبیق دهید تا برنامه ها و هدفگذاری شما مبتنی بر واقعیات ملموس جامعه شکل گیرد.
جناب آقای ملکشاهی!
آنچه مسلم است نمایندگان پیشین، بیش از هرچیز از گرایشات قومی و فامیلی و باندی ضربه خوردند حول نمایندگان سابق حلقه هایی ازنزدیکان و افراد نالایق که منافع شخصی را بر منافع عمومی ترجیح میدادند شکل گرفته بود، افرادی بی تعهد و بی تخصص که بیشترین نقش را در عدم موفقیت این نمایندگان داشتند آقای ملکشاهی گذشته را چراغ راه آینده قرار دهید و از افتادن در دام افراد منفعت طلب و سود جو بپرهیزید و این افراد را از خود دور بدارید و نگران ناراحتی این افراد نباشید چرا که در پایان این رضایت عمومی است که شما و شهر را به سر منزل مقصود میرساند امام علی (ع) در فرازی از نامه ی خود به مالک اشتر می فرماید:”ناخشنودی همگان خشنودی نزدیکان را بی اثر میگرداند و خشم نزدیکان خشنودی همگان را زیانی نرساند.” فراموش نکنید که امام علی (ع) در عرصه ی عمل نیز این چنین بودند،آنجا که آهن گداخته را در دست برادر نابینای خود عقیل قرار دادند.
آنچه مسلم است جهت نیفتادن در دام این افراد سودجو باید با افراد نخبه و فرهیختگان دلسوز شهر نشست های فراوان داشته باشید و با هم اندیشی با این افراد و ایجاد کارگروه های تخصصی در عرصه های مختلف ضمن آسیب شناسی مشکلات راهکارهایی را جهت برون رفت شهرستان از این وضعیت بغرنج پیدا نمایید.در این مسیر توصیه امام علی (ع)به مالک اشتر را نصب العین خود قرار دهید.آنجا که می فرمایند:”… و با دانشمندان فراوان گفتگو کن و با حکیمان فراوان سخن در میان نه در آنچه کار شهرهایت را استوار دارد.”
در عزل و نصب هایتان پس از مشورت با کارگروه های تخصصی و حکیمان و خردمندان شهر و گرفتن برنامه و آزمودن افراد مد نظر اقدام نمایید.بازهم کلامی از امام علی خطاب به مالک اشتر:”سپس در کار عاملان خود بیندیش و پس آزمودن به کارشان بگمار و به میل خود و بی مشورت دیگران به کاری مخصوصشان…”
منتخب محترم شهرستان کوهدشت
توجه به سازمان های مردم نهاد(N.G.O) نیز می تواند کمک شایانی در بهبود اوضاع و پیشبرد اهداف شما داشته باشد.سازمان های مردم نهاد توسط افرادی دغدغه مند و دلسوز تشکیل میشود که هدفی جز ارتقای سطح فرهنگی و اقتصادی و ….شهر ندارند.امروزه یکی از مهمترین شاخصه های توسعه یافتگی وجود این نهادهاست. توجه به شکل گیری و حمایت ازاین نهادها به مرور قسمت عمده ای از بار مسولیت را از دوش شما و مسولان اجرایی بر می دارد.
…….
جناب آقای ملکشاهی!
بدون شک اگر به روال گذشته گان عمل نمایید به سرنوشت همان ها دچار می شوید و اگر با نگاهی نو بنای توسعه ی شهر را بنیان نهید و در راه خدمت به خلق گام بردارید در یاد مردم جاودان می مانید و در پیشگاه خداوند رستگار می شوید..
حال انتخاب با شماست:جاودانگی و یا دچار شدن به سرنوشت گذشتگان …
برای شما در این مسیر سخت و ناهموار پیش روی آرزوی توفیق دارم.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=7721

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 64در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶۴
  1. با درود
    آقای ملکشاهی شما نماینده کارگران کوهدشتی که در غربت مشغول کار هستند نیز هستید امیدوارم فردای قیامت مدیون آنها نباشید

  2. آنچه دراین متن آمده دغدغه اصلی مردم کوهدشت ” خصوصا آنانی است که جهت راهیابی آقای ملکشاهی به مجلس تلاش کرده اند.

  3. امیدوارم جناب آقای ملکشاهی رفتار پیامبر وامامان معصوم را نصب العین خویش قرار دهدو از مهمانیهاوپذیرایهای گروهی که سبب جمع شدن حلقه های چسبناک در اطرافشان میشود پرهیز نمایند چراکه این چسبندگی افراد سودجو قدرت مانور وعمل ایشان را محدود میکندوهمان میشود که در دو دوره پیش دیدیم .ناگفته نماند هستند نخبگانی از طرفداران ایشان که عزت نفسشان اجازه ابراز وجودی مثل دوستان چسبناک را نمی دهدوشاید ایشان از وجودشان بی خبر باشند اما با رایزنیها ومشورت گرفتن از گروهها واتاقهای فکر می توان به آنجا رسید که لایق آنیم.

  4. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت برادر غضنفری – برادر عزیز این گرگ سالهاست که با گله آشناست سالیان سال روشنفکران مثل جنابعالی فریاد زدند نامه نوشتند گلایه کردند دلسوزانه گفتند -تشر زدند راهنمایی کردند ارشاد فرمودند اما سیاسیون شهر ما متاسفانه خودشان یا اطرافیانشان نسبت به امور دیگر غیر از عزل و نصب ها آگاهی ندارند تازه ما می دانیم عزل و نصب جوهره و ذات نظام دموکراسی است اما فدای سرشان عزل و نصب بکنند اما نه بر معیار عقده و کینه توزی عندالله اگر بر اساس تخصص و تعهد باشد زیباست . اما نماینده ما شهر و خود را نزد وزرا هزینه می کند تا آقایxمدیر شود غافل از آنکه ……
    من دانم و همه دانند تو هم دانی هیچ در بساط ندارد عبید زاکانی

  5. با پوزش از خوانندگان محترم این متن،در قسمتی از متن جمله ای از امام علی (ع) ناتمام چاپ شده است که متن کامل آن بدین شرح می باشد:
    “«سپس در کار عاملان خود بیندیش و پس از آزمودن به کارشان بگمار و به میل خود و بی مشورت دیگران، به کاری مخصوصشان مگمار که به هواى خود رفتن و به رأى دیگران ننگریستن، ستمگرى و خیانت است.”

  6. با تشکر از آقاى غضنفرى که دغدغه مردم وبخصوص جوانان کوهدشت رو بیان کردین
    به امید کوهدشتى آباد

  7. با درود
    ” حقیقت را باید آنچنان که هست شناخت , نه آنچنان که میپسندیم ” .
    آقای غضنفری از دیگاه از دیدگاه یک کارشناس مسائل حقوقی و کسی که دغدغه مردم را دارند . مسائلی گفتند در خور تآمل برای همگان و مخصوصآ شما نماینده محترم جناب آقای ملک شاهی.
    از نظر اجتماعی هم با وضع شهر و مردم اکثرآ اکثرآ آگاهی داریم و مخصوصآ شما آقای ملک شاهی که الان به عنوان نماینده همه این مردم هستید و نه فقط آنانی که در جلوی چشمانتان رفت و آمد دارند باری به هر جهت…!
    پس حقیقت امر را ملاحظه فرمایید آنطور که هست نه آن طور که به اطلاع شما میرسانند . در بین مردم باشید نه در بین عده ای خاص که این عده قبل از شما با خیلی ها بودند و وفاداری و توانای خود را نتوانستند اثبات کنند . ولی مطمئن باشید چشمان ملت به شماست برای کارای زیر بنایی و تحول این وضع اسف بار . با ملت و برای ملت باشید تا جاوندانه شوید . با آرزوی موفقیت برای مردمم و همشهریانم که ارزوی شما نیز امیدوارم که باشد و گامهای بزرگ در این راستا بردارید .

    • سلام دوست عزیز
      من که دیدگاهی کارشناسی یاحتی غیرکارشناسی حقوقی دراین متن که رنجنامه ایی است به منتخب مردم که تازه برمسندنشسته است ندیدم.درد دل راکه نمی توان دیدگاه کارشناسی نامید.

  8. با تشکر ا آقای غضنفری من فکر نمی کنم آقای ملکشاهی مثل نمایندگان سابق بی گدار به آب بزنند وگرنه تا الان باید مستخدمهای مدارس را هم عوض می کردند می بینید که دارند تامل می کنند دارند سبک وسنگین می کند به امید موفقیت برای آقای ملکشاهی

  9. با تشکر از آقای غضنفری. صحبت ایشان نه تنها درد دل مردم کوهدشت بلکه حرف اکثریت مردم مناطق محروم کشور است.ای کاش مسئولین محترم به شعارهای انتخاباتیشان عمل میکردند و دست از فامیل محوری و باند بازی کشیده و وظیفه شان که خدمت به خلق است را انجام می دادند.تا ایران روز به روز ویرانتر نشود… از چهارمحال و بختیاری

  10. باور کنید ادم خسته میشود از این همه تکرار
    این خانه…………………

  11. با عرض سلام و ادب خدمت دوست عزیز جناب آقای غضنفری- جا داره قبل از هر چیز از حضرتعالی به عنوان یک شهروند دلسوز که به فکر آینده ی شهرمان هستی تشکر و قدر دانی نمایم. متاسفانه چیزی که تاکنون از سیاسیون شهرستان خصوصا نمایندگان ادوار گذشته ملاحظه شده است “سیاست تغیر بوده نه تغیر سیاست” امیدوارم این طلسم توسط نماینده محترم شهرستان شکسته شود و کمتر به عزل و نصب مدیران و تغیر و تحولات نا کار آمد دامن زده شود.

    • وقتی همه ی مدیران دست نشانده و نا کارآمد هستن باید عوض بشن یا نه.تازه خوبه هنوز مدیری عوض نشده.این جوسازی ها رو بزارید کنار

  12. درود بر شما و همه ی آنانی که اعتلای سرزمین پدری شان را آرزومندند…یکی از موثرترین شیوه های اصلاح و تعالی دیدگاه های اجتماعی همانطور که جنابعالی اشاره فرمودید تشکیل سازمانها و اصناف مردم محور است که تقریبا در همه ی جوامع جواب داده است.. البته نقش اساسی خانواده ها را در این مقوله نباید انکار کرد…

  13. عرض ادب وسلام دارم خدمت دوست بسیار عزیزم جناب آفای غضنفری که بخوبی حرف دل مردم را بیان کرده اند بویژه اشاره ایشان به افراد نالایق و فرصت طلب که چیزی جز منافع شخصی در این دنیا برایشان مهم نیست وبارها به راحتی به نماینده ای وصل میشوند ویا پشت میکنند این افراد در این سی سال به اندازه ای کارکشته وحرفه ای شده اند وآنچنان در تملق ومجیز گویی و قلب حقایق وجو سازی خبره هستندکه نماینده ها را در جهت اهداف خود سوق دهند یادمان هست که همین افراد علی اصغر را در کنار علی اکبر قرار دادند ونماینده ای دیگر را در دور دوم وسومش آقا خطاب میکردند و……………………بدون شک این گروه هم اکنون بسختی مشغول فعالیت میباشد به همین خاطر باید از آقایان کامبیز عضنفری وابراهیم امرایی ودیگرعزیزان سپاسگزار باشیم که با دلسوزی ودرک درست در این مورد هشدار وارائه طریق صواب میدهند.

  14. باسلام
    دراین متن که بارهانگارنده برمسلم بودن گفته هایش بدون ارائه سندواینکه دیگران میدانند اشاره نموده است والبته بدیهیاتی راسروده که حتی کارگرانی که کامنت گذاشته اندبرآن واقفند ولی دریغ ازکمترین ارائه طریق دراین گفتمان ساده وبی آلایش.جالبترآنکه برخی مخاطبین ازنگارنده محترم بسان روشنفکرواندیشمندیادنموده اند که بایدفهمیدعامل عقب رفت کوهدشت چیست.توخودحدیث مفصل بخوان زین مجمل…

    • درود!
      جناب آقای گراوند عزیز;بنده نه روشنفکرم و نه چنین ادعایی دارم. فقط بعنوان یک شهروند دغدغه مند خواسته ام خیلی ساده و بی پیرایه با نماینده ی شهرستان صحبت کنم تا شاید فتح بابی شود برای سخن گفتن و به چالش کشیدن عملکرد نماینده و مسولان شهرستان. بله با وجود اینکه استفاده ی چند باره از یک جمله(آنچه مسلم است) به شیوایی کلام خدشه وارد می کند اما به عمد استفاده کردم تا بگویم چیزهایی که بنده می گویم از بدیهیات است و برای همه(و بقول شما کارگران کامنت نویس)واضح و مبرهن است ولی با وجود بدیهی بودنشان سالیان سال است مغفول مانده اند.
      شما از بنده سند و مدرک خواستید…آفتاب آمد دلیل آفتاب …خود شما فرموده اید که بنده در این متن بدیهیات را سروده ام.آیا برای بدیهیات ارائه سند و مدرک لازم است؟
      بهرحال از ارائه ی نظرتان سپاسگزارم. . .

    • من نمی دونم این آقای گراوند از چی ناراحتن؟!!! آقای غضنفری وسایر دوستان از دردهایمشترک سخن به میان آورده اند.دردهایی که نیاز به گواه و سند ومدرک ندارند:”گواهی بخواهید اینک گواه همین زخم هایی که نشمرده ام”
      قرارنیست که همش با ادبیات روشنفکری حرف زد. اتفاقا درد ما را تحصیلکردگاندلسوز و کارگر دوا می نمایند نه روشنفکران عافیت طلب که از کنج کتابخانه هاشان بیرون نمی آیند. مشکل همین امثال شمایید که فکر می کنید بیشتر از همه می دانید و کامنت نویسان را کارگر خطاب می کنید و گرنه من با شناختی که از آقای غضنفری و دارم می دانم که ایشان فردی هستند دلسوز که دل در گروی آبادانی شهرشون دارند و خبر دارم که در طول یک سال و نیم گذشته بهمراه عده ای از دوستان و همشهریان مقیم تهران کلی وقت گذاشتند برای تشکیل انجمن کوهدشتی های مقیم تهران. انجمنی که هدفی ندارند جز تعالی فرهنگ کوهدشت.

    • در ضمن از عدم ارائه ی راهکار گفتید،به گمانم شما اصلاً این نوشته را نخوندین که اینطورنوشتید و گرنه به نظر شما تطبیق عینیات با ذهنیات،تشکیل کارگروه های تخصصی،نشست با بزرگان و متخصصان و خردمندان،حمایت از ngoهاو…. را به نظر شما چی باید نامید؟
      بیایید غرض های شخصی و جناحی را مبنای نقد خود قرار ندهیم.

    • سلام آقای گراوند من گهگاهی نوشته های میرملاس را میخوانم که راجع به موضوعات مختلفی ست که بیشتر آنها توسط افرادی نوشته میشود که نه ادعای روشنفکری دارن و نه ادعای به قول شما اندیشمند بودن و بیشتر از سر دلسوزی برای شهر و دیارشان مینویسند که شاید راهکاری باشد برای حل مشکلی از هزاران مشکلی که در دیارمان وجود دارد و جالب اینکه در اکثر این نوشته ها کامنتهایی از شما درج شده که همش حاوی نقدهای غیرمنصفانه است و جالبتر اینکه اکثر نقدهای شما با متن نوشته در تعارض است یعنی نقدتان اصلا ربطی به نوشته ندارد که دو نتیجه به ذهن میرساند که یا شما اصلا متن را نمیخونید ونظر میدید یا میخونید و یه حرف تکراری دارید که دوست دارید اونو بنویسید که نمونش همین نوشته بالاست که شما از عدم ارائه راهکار صحبت کرده اید که نشان میدهد که شما اصلا نوشته رو نخوندید چون اگه یه بارم میخوندید متوجه میشدید که نویسنده این متن از تشکیل کارگروه های تخصصی،نشست با بزرگان و متخصصان و خردمندان،حمایت از ngoهاو…گفته که همه اینها راهکارن ………وبماند بقیه مواردی که اشاره کرده اید از جمله اینکه گفته اید بدیهیات و برای این بدیهیات دلیل وسند خواسته اید که به نظر میرسد بدیهیات نیازی به دلیل نداشته باشند و موارد گوناگونی که نه تنها در این نوشته بلکه درسایر نوشته هایی که توسط دوستداران کوهدشت در این سایت درج میشود شما نظر داده اید…………………

    • اصلا لحنتون زیبا نیست وقتی میگید” حتی کارگرانی که…”  

    • جناب آقای گراونددرست و به اندازه سوادتون بیاندیشی همه کارگریم ادب حکم میکنه. . . .

  15. با سلام خدمت همه ی دوستان.آقای ملکشاهی تا حالا حتی دفتر هم دایر نکردن.چون روی این مسئله خیلی حساسن و نمیخان مثل تماینده های قبلی یه دفتر نمادین داشته باشن.ایشون از مهره هاش کار میخاد.در رابطه با مسئولین همه ی شما بهتر میدونید که در ۴ سال قبل مدبران فقط به فکر مصالح خویش و فامیل بازی و رانت بودن و بزرگترین ضربه رو یه شهر زدن و فقط مجوزها،وامها و کارهای شخصی خودشون رو انجام دادن.ولی آقای ملکشاهی اینقدر روی این قضیه حساسه که هنوز هیچ تغییری انجام نداده.و مطمئن باشید ایشون آدمی نیستن که به مدیرانش باج بده و در صورت دیدن کوچکترین کم کاری عزل میشن.از لحاظ مردم داری سابقه نداشته یک نماینده ۲ ماه تمام فقط برای دیدن مشکلات مردم به تمام روستاها سفر کنه.در مجلس ایشون بارها تذکر داده به مسئولین و داره از حقمون دفاع میکنه که این خودش بی سابقس.از لحاظ عمرانی توی این مدت کم تونسته ۸۰ میلیارد بودجه بگیره.مطمئن باشید آدم با خدایی هستش

    • با سلام وخسته نباشید خدمت آقا تقی : عرض کنم خدمت تمامی کوهدشتیهای عزیز ومحترم موضوع بحث گماشتن افراد غیر متخصص ونالایق واقوام در پستهای سرنوشت ساز علمی ،فرهنگی واجتماعی هر جامعه مثل اموزش وپرورش است نه سفر کردن به روستاها ، پس انصافاً بیایید بدون هیچ گونه منافع شخصی وقومی قبیله ای ما هم مثل اقای غضنفری سهمی در اطلاع رسانی درست از هر ” روزنه ای ” به نماینده شهرمان جناب آقای ملکشاهی داشته باشیم ، پس ما مامور به تکلیفیم نه نتیجه دوست عزیز

  16. با سلام وتشکر از اقای غضنفری -در جواب اقا سعید نوشتم یا اطلاع داری یا کتمان میکنی که نماینده محترم بیش از یک ماه است برادر خود را برای تصدی ریاست اموزش وپرورش پیشنهاد داده و به ان هم بسنده نفرموده ودیگربرادر خود را برای تصدی بخشداری رومشگان معرفی نموده -جناب اقای غضنفری شعار انتخاباتی تا عمل ودوری از هوای نفس فاصله دارد شاید تنها رادمردانی مانند حضرت علی (ع) در برابر زیاده خواهی حتی برادر خود ایستاد گی کردند -در قیاسهایتان تعهد وایمان وتقوی و شخصیت افراد را مد نظر داشته باشید

    • جناب آقای یاری شما بدون هیچ شناختی آقای ملکشاهی رو به فامیل بازی متهم میکنید.برادران ایشون از سوابق مدیرتی خوبی برخوردار میباشند و اگر این اتفاق هم بیفته انتصاب شایسته ای بوده.ایشون اگر بخاد از فامیل بازی و رانت استفاده کنه میتونه مثل خیلی از نماینده های قبلی به پسران یا برادرنشون امتیازهای زیادی بده که هزار بار بالاتر از ریاست یک اداره باشه.آقای ملکشاهی فقط میخاد در پست های مهم افرادی رو بزاره که واقعا دلسوزش باشن و بهش خیانت نکنن.شما که اینقدر اطلاعاتتون زیاده حتما خبر دارید که چند نفر معلم با سابقه کار بیش از ۲۰ سال با ناعدالتی کامل در دور افتاده ترین روستاها درس میدن یا همین چند وقت پیش ابلاغ های جدید رو دیدید؟واقعا اگر پیرو حضرت علی هستید باید متوجه باشید که آقای ملکشاهی در این مدت کوتاه چقدر با سران مملکت سرو کله زده اونم فقط به خاطر حق پایمال شده کوهدشت و اونها هم همه باهاش لج افتادن اونوقت شما ایشون رو به پیروی از هوای نفس متهم میکنید؟هوای نفس اینه که ایشون مثل آقایون گذشته یا در مجلس خواب باشن یا یک نماینده ی ساکت که بعد از ۴سال نمایندگی کسی اون رو در مجلس نشناسه.امیدوارم همه ی ما فقط وجدانمون رجوع کنیم چون اون موقع هست که میتونیم خوب رو از از بد تشخیص بدیم و به خودمون اجازه ندیم هدفمون فقط تفرقه انداختن و ریختن سنگ در مسیر جاده باشه

  17. انصافا اقای یاری اطلاعاتش درسته مردم خودشون قضاوت کنن هردو مطلب واقعیت داره . از اقیانوس انتظار فامیل بازی تا این حد نداشتیم .با تشکر از اقای غضنفری وامین ازادبخت در ارائه مطالب ارزشمند.

    • آقایون شما رو به خدا به ابن نکته توجه کنید که انتخابات دیگه تموم شده و این حرفها هیچ تاثیری نداره.این آقای ملکشاهی که از روزی رفته مجلس داره روز و شب کار میکنه.خوبه همه ی خبرهاشو میشنوید.شده تا حالا یبار بگید دستش درد نکنه؟اونوقت گیر دادید به انتصاب هایی که هنوز نه انجام شدن و نه کسی ازشون خبر داره.ملکشاهی اگه به فکر آشنا بازی بود که تا حالا دفترش دایر بود و یا الان همه ی مدیران عوض شده بودن.این آقایونی که فقط انتقاد میکنن کسانی هستن که فقط قصدشون تفرقه انداختنه و یا مدیرانی هستن که سفت به میزشون چسبیدن

  18. درود بر همه همشهریان
    با سپاس از شما جناب غضنفری که اینچنین شایسته و با زبانی فاخر دیددگاه های خود را بیان کردید، دیدگاه هایی که درخواست های مردمان دیاری ست که من شخصا نام شهر بر آن نمی گذارم! چه زیبا وسنجیده ست آنجا که قصه حضرت علی و برادرش را ذکر کردید . به شایسته سالاری و نخبه گرایی هم به جا اشاره کردیدچرا که اولین گام در توسعه هر جامعه ای قرار گرفتن هر فرد در جایگاه خویش است و اینکه افراد بر اساس تخصص و تعهد عهده دار مناصب شوند و نه روندی که امروز ما شاهد آن هستیم! امروز با اخباری که به گوشمان میرسد فکر میکنم راه همان راه گذشتگان است و اوضاع این دیار هم همان که بود… به قول زنده یاد قیصر امین پور “و هنوز هم که هنوز است درد دامنه دارد…”

  19. “نون والقلم” قلم مقدس است ولی آنچه می نویسد مقدستر و صد البته صاحب آن اولی.
    دست مریزاد.منتظر طلوعی دیگرم .

  20. باسپاس از شماآقای غضنفری وآقای یاری عزیز ازبابت صراحت بیانتان حقیقتا خواسته های بیان شده برای مردم این مرز و بوم به یک آرزو تبدیل شده کاش میتوانستیم گوشه ای ازآن مدینه ی فاضله ای که همه آرزو ی آن را داریم یک روز باآمدن رادمردی علی گونه به یک واقعیت تبدیل شود. به امیدآن روز

  21. درود بر شما آقای غضنفری ودوستانی که در گروه (N.G.O) سعی در بهبود وضعیت اقتصادی، معیشتی و فرهنگی مردم شهرستان کوهدشت را دارند. امید است نماینده محترم ضمن توجه به نیروی انسانی متخصص وطرحهای صنتعتی واستفاده از آبهای خروجی از شهرستان در جهت استفاده بهینه کشاورزی یادگار ماندنی از خودش بجا بگذارد.

  22. سلام
    امیداست باحمایت ازملکشاهی بجای شکافتن قبرهای کهنه گله مندی واعتراض هریک ازدوستداران شهروملک وملک بایددراین مسیرکوشا وسهیم باشند

  23. با درود خدمت دوست محترم جناب آقای غضنفری،بنظر بنده نیز مشخصاتی مانند شایسته سالاری و توجه به مسایل اجتماعی باید سر لوحه ی امور قرار گیرد اما آنچه که در نوشته ی جنابعالی تازگی دارد تاکید بر گروهای مردم نهاد(NGO)است.مشخصه جوامع امروزین گذر از گونه ی روابط رودررو و میل به سمت نوع روابط رسمیت یافته و غیر مستقیم میباشد.بنابراین در جوامع امروزین که شهر ما نیز مستثنی از این قضیه نیست برای پر کردن فاصله ی ارتباطی ایجاد شده در خلا شاخصه های سنتی،رشد و تاسیس نهادهای مردم نهاد در جهت پیشرفت و شناخت نیازهای بروز اجتماعی امری ضروریست. ما نیز امیدواریم که نماینده ی محترم جناب آقای ملکشاهی با درک از این موضوع عاملی باشند برای توسعه ی اجتماعی شهرستان کوهدشت.

    • سلام خدمت آقا نبی آفرین این کامنت شما حدوداً از لحاظ جامعه شناسی صحیحه ولی به عمق مطلب دقیقاً پی نبردی که شایسته سالاری و نخبه گرای از وظایف مهم نماینده هر شهر میباشد نه گماشتن افراد غیر متخصص ونالایق واقوام در پستهای سرنوشت ساز علمی ،فرهنگی واجتماعی که عامل اصلی انحطاط جامعه ما همین است .

  24. با تشکر از اقای غضنفری عزیز وسایت میرملاس یکی از دوستان در بالا اشاره صریحی داشته که متاسفانه حاکی از ادامه روند فامیل گرایی در گماردن در پستهای کلیدی توسط نماینده محترم میباشد اگر چه مخالفتهایی با ایشان در حال شکل گیریست اما مهم اراده اهنین ایشان در گماردن برادران خود در پستهای کلیدی مدیریت اموزش وپرورش وبخشداری رومشگان میباشد یعنی به قول دوستان همان ادامه راه گذشتگان شاید بدتر وبدتر متاسفانه ……..اگر چه ممکن است مسئولان بالا مخالفت کنند وایشان به اهدفش نرسد اما مهم اقدام ایشان در راستای فامیل گراییست که اقای غضنفری اشاره خوبی به واکنش حضرت علی (ع) در مورد عقیل داشت .اما این کجا وان کجا

    • جناب شهروند از اینکه قبادی باخت هنوز هم ناراحتید؟انشاءالله با پاکسازی کامل ادارات بخصوص فرهنگ ارشاد و آموزش و پروش از مدیران ضعیف حق به حق دار میرسه

      • من خودم به امامی رای دادم ولی صحبتم خطاب به طرفدارن آقای قبادی اینه:بابا بس کنید تفرقه انداختن رو.این همه موقع انتخابات نفاق درست کردید فایده نداشت حالا با این حرفها میخاید در روند پیشرفت شهرمون خلل ایجاد کنید؟موفق نمیشد چون آقای ملکشاهی خیلی دانا هستن.مدیرهای نالایق خداحافظ.لااقل خبرهای میرملاس رو بخونید که هر روز از کارهای آقای ملکشاهی میگه.

    • برادر ایشون قبلا رئیس آموزش و پرورش رومشگان بوده و تجربه ی این کار رو داره و من فکر کنم تنها کسی که آقای ملکشاهی بهشون اعتماد داره و مطمئنه در حق معلمان جفا نمیشه ایشونه.اون یکی برادرشون هم دارای مدرک دکترا هستن و انسان بسیار سالمی هستن.بهتره خواهران و برادران عزیز زود قضاوت نکنن

    • سلام بر همه ی کسانی که با نیت پاک پیگیر مسائل و مشکلات مربوط به شهرمون هستن.
      دوستان عزیز من خودم رو معرفی نمیکنم ولی بنده در هفته تماما همراه آقای ملکشاهی هستم و میخام این حرف من رو باور کنید.
      دوستان به کلام الله مجید آقای ملکشاهی از روزی که نماینده شده تنها هدفشون خدمت به مردمه و شب و روز داره تلاش میکنه که کاری واسه مردم انجام بده و تا پای جان از حق مردم دفاع کنه.بخدا ایشون اینقدر مشغول کار هستن که حتی فرصت نمیکنه جواب تلفن زن و بچه اش رو بده.به نظر من همه باید از ایشون حمایت کنیم.به نظر من این کمال قدر نشناسی هست که ما به ایشون از این تهمت ها بزنیم.بعد از این همه سال کسی پیدا شده که داره از حقمون دفاع میکنه.لطفا قدر شناس باشیم و اون رو دلسرد نکنیم

      • دوست عزیز من حرف شما را قبول دارم.بنده از نزدیک جناب آقای ملکشاهی را میشناسم ایشان بسیار انسان سالم و درستی هستند و هیچ موقع افراد نالایق و بیسواد را بکار نمیگیرند و هیچ موقع آدمی نیست که کاری بکنه که مردم بهش اعتماد نکنند بسیار سنجیده و حساب شده عمل میکنه و هیچ تحت تاثیر نزدیکاش و کسانی که هدفشان سوءاستفاده است قرار نمیگیرد.آقای ملکشاهی بسیار سابقه مدیریتی در سطح کلان دارند و به تمام امور کشوری و مملکتی اگاهند و یک قاضی عادل میباشد(هر چند نیازی نیست که ما از ایشان تعریف کنیم) در آخر این مطلب را عرض کنم که از دور اول انتخابات تا الان کوهدشت نماینده ای به خوبی آقای ملکشاهی به خود ندیده.لذا از دوستان و همشهریان عزیز انتظار داریم که اگر میخواهید کوهدشتی آباد و سالم داشته باشیم خدا وکیلی دست از تفرقه افکنی و شایعه سازی برداریم و بگذاریم ایشان کار خودش را انجام دهد و در حد توانمان از آقای ملکشاهی حمایت و پشتیبانی کنیم.

  25. اقا نقی ایا موارد اشاره شده توسط اقای شهروند صحت داره .اگه صحت داره که خیلی بد شد …………تحقیق میکنیم

    • مهم اینه انسانی باشه لایق و به فکر مردم.آقای ملکشاهی خیلی دانا هستن.حتما میدونه کار مردم اینجوری حل میشه وگرنه این تهمت ها مثل فامیل بازی رو به جون نمیخره

  26. با تشکر از اقای غضنفری
    تمام صحبت هایی که شد کاملا درست و متین ولی من میخوام از شما وتمام دوستان تحصیل کرده سوالی بپرسم کدامیک از شما حاضر شدین بخاطر شهرتون و پیشرفت وابادانیش اون خدمتی رو که الان دارین تو کلان شهرهای کشورمون انجام میدین تو شهرتون انجام بدین همه مون خوب میدونیم که هر کدوم از مردم این شهر تا به جایی از تحصیل و کار رسید شهرشون رو ترک کردن فقط به خاطر اینکه جای پیشرفت نبود برادر عزیز اقای غضنفری روی صحبت من با شما نیست چون میدونم که شما به اجبار ترک دیار کردین دقت کردین تمام کسانی که در حال حاضر تو شهرمون زندگی میکنن حدود نود درصد زیر خط فقر هستن، جوانان بیکار و دچار اعتیاد اون تعداد کمی هم که دارن مثلا تو دانشگاهها ش تحصیل میکنند از روی اجبار و بیکاری و برای گذروندن اوقاتشونه، روستا ها که دیگه هیچی ، خوب معلوم وقتی که یه نماینده میاد و به مردم گرسنه سیب زمینی و روغن میده همه بهش رای میدن یه همچین مردم گرسنه ای چطور میتونن به ارمانهای متعالی و پیشرفت شهرشون فکر کنن و حتی اون نماینده چطور میتونه به فکر همچین مردمی باشه (چون خود مردم نمیخوان) اینجاست که این شهر نیاز به ادم های روشن فکری مثل شما و امثال شما داره که مردم و جوانهاش رو روشن کنه ولی نه از راه دور و با اینترنت بلکه با حضور شون

  27. از حضور تمام دوستان عذر میخوام قصد توهین وبی ادبی به اقای ملکشاهی رو هم ندارم فقط یه سوال از دوستان دارم که با خودتون بهش فکر کنین
    نماینده ای که ۵۰ درصد رای هاش رو با تقلب به دست اورده چطور ازش انتظار رسیدگی به امور شهرش رو دارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • سمای محترم چطور روتون میشه از تقلب حرف میزنید.این دوره هیچ تقلبی نشد اگه هم شده از طرف آقایونی بوده که کمیته امداد رو در دست داشتن.شما با کمال بی انصافی از تقلب دوره گدشته حرف نمیزنید.خدا به راه راست هدایتتون کنه

      • اقای ازادبخت محترم به جای خراب کردن دیگران واقع بین باشید!من رای ندادم اماازیه جایی که نمیشه اسم برد کاملن درجریان انتخابات ازاول تااخرش هستم!!دزدیای رومشکان یاتموم شدن تعرفه هاسرساعت ۱۲ظهردزدی نبود،تقلب بود!!!هردوره تقلب میشه پش انکارش نکنیم ومنتظراب دادن اقای ملکشاهی به این مزرعه خشک وبیروح باشیم امیدوارییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم…
        ضمنن کمیته اندازه ی سرصندوقیای دیگه نتونستن تقلب کنن!!
        همه یه جوری متقلبیم اماخبرنداریم..

    • سما خانم حالا که شما میگید دزدی و تقلب شده بنده نمیگم که شده یا نشده چون مطمئن نیستم ولی واقعا اگر تقلبی صورت گرفته باید به فال نیک گرفت که آقای ملکشاهی پیروز شدند حساب کن اگر ایشون نمی رفت مجلس انتظار داشتیم سرنوشت خودمونو بدیم دست کسایی که ۱۲ سال نماینده شدن(ب ت)؟؟؟؟ آقایون در این سه دوره چکار کردن؟یا کسایی که دور قبل نماینده بودن؟اونا چکار کردن؟ خدمت جنابعالی و دوستان عرض کنم که آقای ملکشاهی از همه بهتر بود و خدا را شکر این مهم اتفاق افتاد و رای آوردن.این مطلب را خدمت دوستان عرض نمایم(قبل از هر چیزی از دوستان عزیز عذرخواهی میکنم)تنها کاری که نماینده گان قبلی برای شهرمان کردند چیزی نبود بغیر از گدا پروری که به همه پول و روغن و برنج میدادند در عوض باید کاری میکردند که به درد همه مردم بخورد و همه استفاده بکنند.

  28. با تشکر از دغدغه نگارنده، جناب آقای غضنفری؛ متاسفانه جو شهرستان به گونه ای است که همهمه عزل و نسب ها به یک بستری برای برخی منفعت طب و سود جو در این آشفته بازار شده که می خواهند از این آب گل آلود بدون هیچ تخصصی و صرفا به واسطه رفت و آمد و شایعه سازی خود را بر منصبی ببینند بی آنکه درکی از خدمت در جهت آبادانی داشته باشند (اشغال کردن یک پست سازمانی).
    تنها راه مبارزه با این سیاست غلط که از دیرباز به بستری برای جولان دادن عده ای برای پیشبرد اهداف خود شده اند خود شده اند نه خدمت به خلق!!! که از نتایج آن اختلاف طبقاتی و نیازمند نگه داشتن اکثریت مردم این دیار زخم خورده (شعار انتخاباتی نماینده محترم شهرستان) به حقوق طبیعی خود شده اند، صلاح «قلم » است که می تواند این تابو را بشکند و مسیر را برای عملکردی شایسته و درخور این مردم همیشه در صحنه باشد.
    با امید توفیق و ارائه راهکار هرچه بیشتر و متهورانه اهالی قلم به دست این دیار

    [پاسخ]

  29. با سلام و خسته نباشید دست مریزاد به همه متاسفانه کار امروزی نمایندگاه و اطرافیان که بیشتر دو برشان هستند عزل نصبهای بیمورد است که تمام فکر طرفداران نماینده است خیلی افسوس باید خورد از کسانی که تا الان اسمی ازشان نبود و الان به واسطه نماینده میخواهند خودی نشان دهند

    اگه اشتباه نکنم دکتر علی شریعتی دوست دارم در خیابان راه بروم و به خدا فکر کنم نه اینکه در مسجد باشم به کفشهایم فکر کنم
    امروزه عده معدودی برای رضای خدا کار میکنن همه در فکر پست و مقام باند بازی هستند و دیگر اصلا فکری به حال جوانان نمیکنند ریاست اداره ای اگه هم نشد ریاست مدرسه ای

  30. جناب اقای ازادبخت
    از تقلب حرف میزنم چون به صورت صد درصد به این امر اطمینان دارم اگه تمام نوشته های من رو خونده باشین به تقلب تو دوره های قبل هم اشاره کردم
    انشالا خدا شما رو هم به راه راست هدایت کنه شمایی که به این امر کاملا واقف هستید و تکذیب میکنید

    • خب چند نمونه تقلب رو که انجام شده بگید؟کسی ۱۵هزار تعرفه دزدیده؟بجز آقای قبادی کسی اعتراض داشته؟تعصب رو کنار بزارید و قداست کلام رو حفظ کنید

  31. اقای ازادبخت
    من شاید کوهدشتی باشم ولی نه ساکن کوهدشت هستم ونه تا دو سال پیش به طور درست وحسابی کوهدشت رو میشناختم تو این دو سال هم به خاطر شغلم وارد این شهر شدم
    پس قائدتا طرفدار هیچکدام از نمایند هاش نیستم از اون اقای امامی که با سیب زمین و روغن رای جمع میکرد تا اون جناب قبادی که با زیر پا گذاشتن وله کردن دیگران قدرت رو به دست گرفتند وتا این جنابی که برای شما اسطوره شدن ( که تا چند سال دیگه هم میشه یکی مثل بقیه) هیچکدام برای من فرقی نمیکنه و وابسته به هیچ قدرتی هم نیستم که بخوام اینجا کسی رو خراب کنم دلیلی هم نمیبینم که اینجا برای شما چند نمونه از تقلب ها و دزدی تعرفه هارو بیارم
    بهتر نیست به جای این تعصب کشی ها کمی عاقلانه به موضوع نگاه کنیم ، تو تمام این سالها با تعصب و قبیله کشی طایفه بازی به کجا رسیدیم جز اینکه سال به سال شهر مون عقب افتاده تر و بی سر و سامان تر میشه و فرار افراد تحصیل کرده رو داریم مگر اینکه اینطور اشخاص و نماینده ها با داشتن منفعت فردی برای اشخاصی اینقدر طرفدار سینه چاک داشته باشن؟!!!!!!!!!!!!!

  32. هرکسی واسه منافع خودش میجنگه!
    همه متقلبیم،چون خودمونوگول میزنیم!
    همه خنجروازپشت میزنیم!
    همه ازهم بدترن!کدوم ادمی رفته پشت میزوحرفاش یادش بوده؟کدومشون فقط به فکرطایفش نبوده؟کدومشون شعارنداده؟کدوممون به خاطرشهرمون،به خاطرنداشته های واقعیمون رای دادیموانتخاب کردیم؟من همه رومیگم به هوادارای ایشون برنخوره لطفن!منتظرمیمونیم…

  33. سما خانم صحبتهای شما پر از تناقض هست.شما میگید تا ۲ سال پیش از کوهدشت شناختی نداشتی ولی از برنده شدن آقای امامی اونم با سیب زمینی حرف میزنید که اینن قضیه بر میگرده به ۱۰سال پیش وایشون رو هم به دزدی متهم میکنید.شما میگید نمیخاین کسی رو خراب کنید ولی در عوض تهمت میزنید که تقلب شده.تعصب رو بزارید کنار و همیشه با دلیل و منطق حرف بزنید

  34. حق با آقای آزادبخت هستش.این دلیل نمیشه که هرکی رای بیاره بقیه بگن صددرصد تقلب شده.از کجا اینقدر مطمئنید؟اتفاقا همه به این امر واقف هستن که این دوره انتخابات سالم بوده و جلوی تقلب گرفته شد.قبادی هم اون همه زور زد ونتونست چند نمونه از دزدی تعرفه رو ثابت کنه اونوقت خانم سما شما چطور میخاین ثابت کنید؟بجای این بحث های الکی واسه ی پیشرفت شهرمون راهکار بدید

  35. اقای ازادبخت
    کوهدشت نبودم ولی د… نماینده ها چیزی نیست که پنهان بمونه از طرفی درسته که دوسال که به کوهدشت میام ولی در طی همین دوسال با بیشتر از نیمی از جوان های کوهدشت وخانواده هاشون سر وکار داشتم در
    و در یکی از جلساتی که داشتم فقط چند نفر پیش خودم اعتراف به چه تقلب هایی برای این انتخابات کردن
    کار رسانه ها اینه که همیشه اعلام کنند که انتخابات سالم بوده فقط تعجب من در اینه که چطور وقتی که خبری باب میلمون باشه چه خوب چشم وگوش بسته قبولش میکنیم!!!!!!!!!!!!
    فقط امیدوارم تا اخر دوره نماینده گی این شخص نظرتون تغییر نکنه

  36. لطفا اقای ازادبخت تا کسی رو نشناختین هیچ وقت متهم نکنید
    دیگه وقت خودم رو صرف توضیح دادن ودلیل اوردن نمیکنم چون شما فقط انچه رو که دوست دارین بشنوید میشنوید
    فقط میتونم بگم از ماست که بر ماست

  37. سما خانم اول اون ۵۰درصد تقلب رو ثابت کن بعدش برو دنبال شعر و شاعری

  38. پشتم از بار غم مهنت دنیاخم گشت تن یک لایه من این همه دشواریها
    باکسی سر نکند چرخ فسون کار محیل با کسش نیست نبودست سر یاریها
    کیقباد وجم کوروش کجایند و چه شد شوکت و کوکبه وفر جهان داریها
    عمر گل چند صباحی نبود بیش ولی ناگزیر است تحمل بکند خواریها
    رسم خوبان همه جوراست و جفاامرائی لب فرو بند ز بیدادو ستم کاریها

    از بذل امتنان دوستان سپاس گزارم از کوزه همان برون تراود که در اوست. وشما آقای غضنفری به نوشتن ادامه دهید شاید کارگر اوفتد

  39. سلام با تشکر فراوان از متن زیبا و گ یرا اقای غضنفری که نه تنها برای مردم شهر شماست بلکه گویای حرف دل ما تمامی بچه ها و جوانان شهرهای کوچک هست.من از یک شهر دیگر با همین ویژگی ها هستم که دیروز یک دیدار بسیار بسیار …… با نماینده ی شهر خودمان داشتم .اگر امکان داشته باشه شماره ی تماس یا یک راه ارتباطی جهت مشورت با جناب اقای غضنفری ارائه کنید ممنون میشوم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.