- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

سرمربی خیبر خرم آباد: دلیل پیروزی پیکان تجربه بازیکنانش بود

81805777-70243748

 

سرمربی تیم فوتبال خیبرخرم آباد گفت: در نیمه نخست می توانستیم کار پیکان را تمام کنیم، اما تجربه آن ها این اجازه را نداد.

به گزارش میرملاس ؛ علی نیکبخت پس از شکست تیمش برابر پیکان تهران با بیان اینکه بازیکنانش دراین دیدار تمام تلاش خود را برای برتری برابر تیم پیکان بکار گرفتند، افزود: تیم ما تمام کننده ندارد و در ضربات آخر بسیار کم دقت بودیم. در نیمه نخست می توانستیم کار تیم پیکان را تمام کنیم اما بازیکنان باتجربه تیم پیکان این فرصت را از تیم خرم آباد گرفتند.
وی افزود: تیم ما تیمی بومی است، تعدادی از بازیکنان تیم خیبر حتی سابقه حضور در ۱۰ دیدار لیگ دسته یک را ندارند و این درحالی است که تمامی بازیکنان حریف با تجربه بودند و در لیگ برتر حضور داشته اند.
سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد تصریح کرد: البته تیم ما روز به روز بهتر می شود و امیدوارم در پایان فصل نتایج مناسب و در شان این تیم کسب کنیم.
وی درپاسخ به این سووال که چرا فقط از بازیکنان بومی درتیم خیبر استفاده می کنید، اظهار داشت: چاره ای به جز استفاده از بازیکنان بومی نداریم درحال حاضر تنها وظیفه ام این است که کیفیت بازی بازیکنان را بالا ببرم البته در آینده نزدیک به فکر بازیکنان خط حمله به خصوص آن ها که تمام کننده خوبی باشند، هستم.
سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد درباره دریافت کمک های مالی از استانداری نیز گفت: استاندار درحد امکان به ما کمک کرده است اما بخش خصوصی هزینه های باشگاه را می پردازند.
نیکبخت درباره ۲۰ تیمی شدن لیگ یک و امکان موفقیت تیم خیبر خرم آباد دراین مسابقات، افزود: تیم هایی در این مسابقات موفق خواهند بود که پشتوانه مالی خوبی داشته باشند، زیرا بازیکنان ۴۰ هفته درگیر مسابقات هستند و این باعث فرسایشی شدن و تحلیل توان آنان می شود. اما تیم هایی مانند پیکان که قوی هستند، می توانند تا انتهای مسابقات روند موفقیت آمیز خود را حفظ کنند.
تیم خیبر خرم آباد امروز در ورزشگاه شهر قدس سه بر دو مغلوب پیکان شد.