- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

شاهرخی : تحول عظیمی در بخشهای مختلف لرستان در دوسال گذشته رخ داده است

 

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت:در دوسال گذشته تحول عظیمی در بخشهای مختلف استان لرستان رخ داده است.

به گزارش میرملاس به نقل ایرنا ؛ سید سعید شاهرخی روز دوشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان لرستان افزود: برغم فعالیتهای قالب توجهی که دراین استان از زمان روی کار آمدتن دولت تدبیر و امید انجام شده متاسفانه بدلیل ضعف عملکرد دستگاهها در اطلاع رسانی مردم کمتر در جریان امور قرار دارند.
وی با بیان اینکه افراد مغرضی نیز در جامعه هستند که نمی خواهند خدمات انجام شده در استان را ببینند تصریح کرد: قضاوتهای نادرست در خصوص عملکرد مسوولان جفا در حق دولتمردان و مردم است.
به گفته وی در حالی که در زمان روی کار آمدن دولت تدبیر وامید کشور با تورم ۴۲ درصد مواجه بود و هزاران پروژه عمرانی نیمه تمام با حجم بالای دیون پیمانکاران در کشور وجود داشت اما اکنون با تدبیر دولت هم تورم کا هش پیدا کرده و هم اینکه پروژه های مهمی در نفاط مختلف کشو در حال اجراست.
وی به ساخت بزرگراه خرم اباد به اراک ، مجتمع کشت وصنعت لرستان و پروژه ای زیربنایی دیگر استان لرستان نیز اشاره کرد و گفت : اکنون استان لرستان به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است. 
وی بر ضرورت اطلاع رسانی درست عملکرد و فعالیت های دستگاه های مختلف از سوی روابط عمومی دستگاه ها تاکید کرد و گفت: نشان دادن اقدامات دولت باعث ایجاد روحیه نشاط و امید در مردم خواهد شد.
معاون استاندار لرستان تاکید کرد که برای نشان دادن خدمات دولت در لرستان باید تورهایی متشکل از خبرنگاران و نخبگان استان به محل اجرای طرحها اعزام شوند تا شاهد اجرای طرحهای مهم استان باشند.