تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

کامیاب تیموری معاون اداره کل ورزش و جوانان لرستان از عملکرد این حوزه خبرداد

  • کد خبر : 77275
  • 28 مهر 1394 - 9:24

    کامیاب تیموری دبیر کمیسیون ماده ۸۸ اداره کل ورزش و جوانان لرستانٰ از رشد چشمگیر درآمد این اداره کل نسبت به سال قبل خبرداد.  به گزارش میرملاس ؛ کامیاب تیموری دبیر کمیسیون ماده ۸۸ اداره کل ورزش و جوانان لرستانٰ با ارائه آمار از افزایش درآمد این اداره کل خبرداد و گفت: امیدواریم […]

 

 

کامیاب تیموری دبیر کمیسیون ماده ۸۸ اداره کل ورزش و جوانان لرستانٰ از رشد چشمگیر درآمد این اداره کل نسبت به سال قبل خبرداد.

 به گزارش میرملاس ؛ کامیاب تیموری دبیر کمیسیون ماده ۸۸ اداره کل ورزش و جوانان لرستانٰ با ارائه آمار از افزایش درآمد این اداره کل خبرداد و گفت: امیدواریم با ادامه این روند مشکلات مالی این اداره کل به سمت وضعیت مطلوب تری پیش رود . وی همچنین اظهارداشت: با توجه به اینکه اولویت کاری ما بابدهی های مالی این اداره می باشد سعی در بهبود وضعیت مالی اداره داریم و با تلاش های انجام شده سعی می شود امورات در راستای هدف اصلی ما پیش رود ؛ وی با اشاره به اینکه درآمد مردادماه سال ۹۴ به میزان ۱.۵۳۶.۵۵۰.۰۰۰ ریال معادل ( صد و پنجاه و سه میلیون و ششصد و پنجاه و پنج هزار تومان ) نسبت به ماه مشابه سال قبل با درآمد ۶۵.۶۵۰.۰۰۰ریال ( شش میلیون و پانصد و پنج هزار تومان ) رشدی ۲۳۰۰ درصدی را داشته است گفت: درآمد شهریور ماه سال ۹۴ نسبت به ماه مشابه سال قبل از ۱۱۲.۷۵۰.۰۰۰ ریال ( معادل یازده میلیون و دویست و هفتاد و پنج هزار تومان ) به ۱.۷۲۷.۲۴۸.۱۹۸ ریال ( معادل صدو و هفتاد و دو میلیون و هفتصد و بیست و چهار هزار و هشتصد و نوزده تومان ) رسیده که ۱۵ برابر رشد را نشان می دهد .
لازم به ذکر است کل درآمد شش ماهه نخست سال ۹۳ معادل ۹۲۷.۴۹۰.۰۰۰ریال ( نود و دو میلیون و هفتصد و چهل و نه هزار تومان ) بوده ، در حالیکه شش ماهه نخست سال ۹۴ این درآمد به ۴.۶۴۷.۵۳۸.۱۹۸ریال ( چهارصد و شصت و چهارمیلیون و هفتصد و پنجاه و سه هزار و هشتصد و نوزده تومان) رسیده که رقمی معادل ۳.۷۲۰.۰۴۸.۱۹۸ریال معادل ( سیصد و هفتاد و دو میلیون و چهار هزار و هشتصد و نوزده تومان ) افزایش داشته است . 
همچنین درآمد شش ماهه نخست سال ۹۴ مبلغی معادل ۲.۰۲۵.۲۴۳.۱۹۸ ریال معادل ( دویست و دو میلیون و پانصد و بیست و چهار هزار و سیصد و نوزده تومان ) بیشتر از کل درآمد سال ۹۳ با مبلغ ۲.۶۲۲.۲۹۵.۰۰۰ریال (دویست و شصت و دومیلیون و دویست و بیست و نه هزار و پانصد تومان) می باشد . 
وی در ادامه اضافه کرد: در راستای صرفه جویی و بهسازی و بهبود شرایط مالی و اجرایی اماکن تحت قانون ماده ۸۸ سال گذشته هزینه آگهی مزایده ها بیش از ۷۴۰ میلیون ریال ( هفتاد و چهار میلیون تومان ) بوده که تمام اماکن در دو جدول شش ماهه اول و دوم تنظیم و هزینه چهار دوره آگهی که بعضأ تمام صفحه می باشند کلأ ۲۴ میلیون ریال ( دو میلیون و چهارصد هزار تومان ) شده است که اینجا هم ضمن آنکه از تعداد طلبکاران کاسته شده ، بیش از ۷۰۰ میلیون ریال ( هفتاد میلیون تومان ) صرفه جویی شده است . 
در خصوص هزینه کارشناسی نیز با تفکیک اماکن می توان در زمان عقد قرارداد حقوق دستگاه را که مبلغی معادل ۴۴۰ میلیون ریال ( چهل و چهار میلیون تومان ) می باشد استیفا نمود . 

 

 

 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=77275

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 12در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۲
  1. ماشاالله به مدیران کوهدشتی

  2. آقای تیموری موفقیت مجدد شما رو تبریک عرض می کنم

  3. بنده از دوران دبیرستان افتخار این را داشتم که دوست و هم کلاس آقای تیموری بوده ام و همیشه هوش و استعداد وپاک بودن ایشان برایم قابل تحسین بوده است با اینکه اکنون ساکن کوهدشت نیستم ولی همیشه دوست داشتم افراد لایق و بدور از تغصب قومی سکان امورات کوهدشت را بدست بگیرند برای ایشان آرزوی موفقیت دارم .

  4. درودبرجناب آقای تیموری وتلاشهای مجدانه ی ایشان درپیشبرد
    وتوسعه ی ورزش

  5. آقای تیموری همیشه از مدیران برتر استانی بوده اند، عملکرد بسیار مطلوب ایشان در ادوار شورای شهر کوهدشت و همچنین تلاش های دلسوزانه اش بعنوان شهردار کوهدشت باعث محبوبیت چشمگیر این مدیر خلاق و توانمند در میان مردمان این سامان گردیده است. عملکرد فوق العاده مثبت اداره کل ورزش و جوانان در زمان حضور ایشان نیز از تعهد و توانایی این مدیر متواضع و مردمی حکایت دارد.

  6. آقای تیموری موفقیت مجدد شما رو تبریک عرض می کنم

  7. صداقت کاری و تعهد اخلاقی و اداری و تخصص و ذکاوتی که آقای تیموری دارند باعث میشود با کسب درآمد در زمینه مالی حمایت از هیاتهای ورزشی و تقویت اداره کل ورزش صورت پذیرد و مطالبات ورزشی مردم پاسخ داده شود

  8. جناب اقای تیموری عزیز فارغ از مسائل سیاسی کوهدشت ما به وجود شما افتخار می کنیم انشا الله موفق باشید

  9. کامیاب عزیز منتظر حضور شما در شورای شهر کوهدشت هستیم
    هرچند اگر کج سلیقه گی منادیان شعار زنده باد مخالف من را شاهد نباشیم حضور همزمان شما در اداره کل ورزش و جوانان استان و شورای شهر کوهدشت می تواند منشا خدمت و غنیمتی برای جوانان کوهدشتی باشد

  10. تبریک به قهرمان اخلاق و مدیر خوب شهرمان پهلوان کامیاب عزیز موفق و کامیاب باشی

  11. از استاد تیموری استدعا دارد که با توجه به جدا شدن علی نجات نورعلی از شورای شهر با ورود به شورای شهر کوهدشت تجربیات ارزنده خود را صرف آبادانی زادگاه خود نمایند.

  12. سلام،دوست ارجمندامیدوارم که جهت پیشبرداستانی همیشه پویاازسعی وتلاشتان دریغ نکنیدمثل همیشه،جناب تبموری اگرامکانش هست درموردروشنایی زمین فوتبال استادیوم شهرستان اقدامی به عمل ایدسپاسگزاریم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.