- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

کامیاب تیموری معاون اداره کل ورزش و جوانان لرستان از عملکرد این حوزه خبرداد

 

 

کامیاب تیموری دبیر کمیسیون ماده ۸۸ اداره کل ورزش و جوانان لرستانٰ از رشد چشمگیر درآمد این اداره کل نسبت به سال قبل خبرداد.

 به گزارش میرملاس ؛ کامیاب تیموری دبیر کمیسیون ماده ۸۸ اداره کل ورزش و جوانان لرستانٰ با ارائه آمار از افزایش درآمد این اداره کل خبرداد و گفت: امیدواریم با ادامه این روند مشکلات مالی این اداره کل به سمت وضعیت مطلوب تری پیش رود . وی همچنین اظهارداشت: با توجه به اینکه اولویت کاری ما بابدهی های مالی این اداره می باشد سعی در بهبود وضعیت مالی اداره داریم و با تلاش های انجام شده سعی می شود امورات در راستای هدف اصلی ما پیش رود ؛ وی با اشاره به اینکه درآمد مردادماه سال ۹۴ به میزان ۱.۵۳۶.۵۵۰.۰۰۰ ریال معادل ( صد و پنجاه و سه میلیون و ششصد و پنجاه و پنج هزار تومان ) نسبت به ماه مشابه سال قبل با درآمد ۶۵.۶۵۰.۰۰۰ریال ( شش میلیون و پانصد و پنج هزار تومان ) رشدی ۲۳۰۰ درصدی را داشته است گفت: درآمد شهریور ماه سال ۹۴ نسبت به ماه مشابه سال قبل از ۱۱۲.۷۵۰.۰۰۰ ریال ( معادل یازده میلیون و دویست و هفتاد و پنج هزار تومان ) به ۱.۷۲۷.۲۴۸.۱۹۸ ریال ( معادل صدو و هفتاد و دو میلیون و هفتصد و بیست و چهار هزار و هشتصد و نوزده تومان ) رسیده که ۱۵ برابر رشد را نشان می دهد .
لازم به ذکر است کل درآمد شش ماهه نخست سال ۹۳ معادل ۹۲۷.۴۹۰.۰۰۰ریال ( نود و دو میلیون و هفتصد و چهل و نه هزار تومان ) بوده ، در حالیکه شش ماهه نخست سال ۹۴ این درآمد به ۴.۶۴۷.۵۳۸.۱۹۸ریال ( چهارصد و شصت و چهارمیلیون و هفتصد و پنجاه و سه هزار و هشتصد و نوزده تومان) رسیده که رقمی معادل ۳.۷۲۰.۰۴۸.۱۹۸ریال معادل ( سیصد و هفتاد و دو میلیون و چهار هزار و هشتصد و نوزده تومان ) افزایش داشته است . 
همچنین درآمد شش ماهه نخست سال ۹۴ مبلغی معادل ۲.۰۲۵.۲۴۳.۱۹۸ ریال معادل ( دویست و دو میلیون و پانصد و بیست و چهار هزار و سیصد و نوزده تومان ) بیشتر از کل درآمد سال ۹۳ با مبلغ ۲.۶۲۲.۲۹۵.۰۰۰ریال (دویست و شصت و دومیلیون و دویست و بیست و نه هزار و پانصد تومان) می باشد . 
وی در ادامه اضافه کرد: در راستای صرفه جویی و بهسازی و بهبود شرایط مالی و اجرایی اماکن تحت قانون ماده ۸۸ سال گذشته هزینه آگهی مزایده ها بیش از ۷۴۰ میلیون ریال ( هفتاد و چهار میلیون تومان ) بوده که تمام اماکن در دو جدول شش ماهه اول و دوم تنظیم و هزینه چهار دوره آگهی که بعضأ تمام صفحه می باشند کلأ ۲۴ میلیون ریال ( دو میلیون و چهارصد هزار تومان ) شده است که اینجا هم ضمن آنکه از تعداد طلبکاران کاسته شده ، بیش از ۷۰۰ میلیون ریال ( هفتاد میلیون تومان ) صرفه جویی شده است . 
در خصوص هزینه کارشناسی نیز با تفکیک اماکن می توان در زمان عقد قرارداد حقوق دستگاه را که مبلغی معادل ۴۴۰ میلیون ریال ( چهل و چهار میلیون تومان ) می باشد استیفا نمود .