تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
6

عملکرد برخی از بانک‌های دلفان رضایت‌بخش نیست

  • کد خبر : 7728
  • 11 مرداد 1391 - 21:59

امام جمعه دلفان با انتقاد شدید از عملکرد بعضی از بانک‌های شهرستان دلفان در پرداخت وام ازدواج، گفت: مسئولان به مشکلات جوانان اهمیت دهند، جوانان دلفان برای حل مشکل خود به کجا مراجعه کنند؟

 

 

 

حجت‌الاسلام محمدتقی صرفی‌پور در گفت‌وگو با فارس گفت: تنها امید جوانان این شهرستان برای ازدواج دریافت وام ازدواج است که متاسفانه تعدادی از بانک‌های شهرستان بنا به دستور سرپرستی‌های بانک در مرکز استان در پرداخت این نیاز ضروری جوانان کوتاهی می‌کنند.

وی افزود: در این شهرستان تنها دو بانک ملی و سپه وام قرض الحسنه ازدواج پرداخت می‌کنند و بانک‌های تجارت، صادرات‏، کشاورزی، رفاه‌کارگران و ملت در این زمینه همکاری ندارند.

به گفته امام جمعه دلفان این بانک‌ها با توجه به نامه‌های ارسالی مدیران استانی خود از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به جوانان دلفان خودداری می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: با این وضعیت جوانان این منطقه که می‌خواهند تشکیل زندگی دهند، باید برای تامین بخشی از هزینه ازدواج خود به کجا مراجعه کنند و چه کسی باید به داد آنان برسد؟

امام جمعه دلفان ادامه داد: باید شرایط ازدواج جوانان را در جامعه فراهم کنیم که یکی از راه‌های که موجب تشویق جوانان به این امر خیر می‌شود، وام قرض‌الحسنه ازدواج است که امیدواریم مسئولان استانی این مشکل را در شهرستان دلفان حل کنند.

وی خطاب به مدیر بانک کشاورزی لرستان اظهار داشت: در حالی که شما با مکاتبه اعلام کرده‌اید که این بانک از پرداخت وام قرض ا‌لحسنه به جوانان دلفان خودداری کنند، جوانان با این گرانی به کجا باید مراجعه کنند؟

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=7728

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. فقط بانک های دلفان؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.