تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

گودرز نیازی : طرح “دیده‌بانان پیشگیری از وقوع جرم” در لرستان اجرا می‌شود

  • کد خبر : 77460
  • 30 مهر 1394 - 19:16

      رئیس مرکز مطالعات اجتماعی و جرم‌شناسی دادگستری استان لرستان گفت: طرح”دیده‌بانان پیشگیری از وقوع جرم” در راستای کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی در استان لرستان اجرا می‌شود. به گزارش میرملاس ، گودرز نیازی عصر امروز در حاشیه جلسه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: کمرنگ شدن آموزه‌های دینی و […]

photo_2015-10-31_19-12-19 

 

 

رئیس مرکز مطالعات اجتماعی و جرم‌شناسی دادگستری استان لرستان گفت: طرح”دیده‌بانان پیشگیری از وقوع جرم” در راستای کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی در استان لرستان اجرا می‌شود.

به گزارش میرملاس ، گودرز نیازی عصر امروز در حاشیه جلسه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: کمرنگ شدن آموزه‌های دینی و اعتقادی در خانواده‌ها و نیز ناآگاهی مردم از قوانین و مقررات، سبب افزایش آسیب و جرم در استان شده است.

وی با بیان اینکه به‌زودی از طرف ستاد حفاظت اجتماعی، طرح “دیده‌بانان پیشگیری از وقوع جرم” در لرستان اجرا می‌شود، افزود: این برنامه در راستای کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی، در قالب تشکیل کمیته‌هایی در ادارات کل و عضوگیری مردمی، اجرا می‌شود.

رئیس مرکز مطالعات اجتماعی و جرم‌شناسی دادگستری لرستان عنوان کرد: به‌منظور انجام برنامه‌ریزی مدون در کاهش جرائم استان، کار تدوین سیمای جرائم و آسیب‌های اجتماعی در استان انجام‌شده که در کارگروه ویژه‌ای به‌صورت نقش دستگاه‌های اجرایی در کاهش آسیب‌ها، به سازمان‌های دولتی ارسال می‌شود.

وی بیان کرد: به دنبال ایجاد تفاهم‌نامه و سند همکاری با سازمان آموزش‌ و پرورش، در راستای پیشگیری‌های رشد مدار و ارتقای آگاهی جامعه هدف آموزش‌ و پرورش شامل دانش‌آموزان، انجمن اولیا و مربیان و مشاوران، طرح قاضی با حضور قضات دادگستری استان، در مدارس لرستان برگزار می‌شود.

نیازی تصریح کرد: با مشارکت استانداری و معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری لرستان، برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی در رابطه با تبیین جایگاه پیشگیری از وقوع جرم در قوانین ایران و نقش سازمان‌های مسئول در پیشگیری از آسیب‌های اعتیاد و طلاق، در دستور کار قرار دارد که این دوره‌های آموزشی در آذرماه امسال برگزار می‌شود.

tasnim

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=77460

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 22در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۲
  1. باسلام وتشکرازسایت میرملاس،انصافآ اززمانی که سکان پیشگیری بدست برادرشاکرمی سپرده شده بدرستی نخبه گزینی نموده وازتوانمنیهای جناب آقای نیازی استفاده شده.بحق استادخوبم آقای دکترنیازی ازمدیران خلاق استان میباشد.دورودبرشماوایده های خوبتان.

  2. سلام،متشکرم جناب آقای نیازی، عالیه انشاا… ک ب واقعیت بپیونده

  3. سلام برنامه های بسیارخوبی هستش.انشاالله موفق باشید.

  4. سلام.سپاس بابت پیشگیری به نوعی پیگیری های کاهش جرائم در استان

    آرزومندم مسئولین به مراتب جهت اجرای طرح دیده بانان و یا به زبان

    عامیانه (جرم انجام نده چون دیده میشی) همکاری لازم با حضرتعالی را

    داشته باشند.

  5. ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام تایوعاوعاشورای حسینی،دراجرای این طرح پیشنهادمیکنم ازنخبگان ومتخصصین امر دعوت شودتاکیفیت کاروتآثیرگذاری آن درجامعه عینیت یابد،باتوجه به شناختی که ازبرادرنیازی دارم امیددارم که جزء استانهای موفق درپیشگیری خواهیم شد.

  6. با سلام خدمت جناب نیازی
    امیدواریم با درایت و شایستگی های که از جناب شاکرمی و حضرتعالی داریم در امر انتخابات و پیشگیری های
    قبل از انتخابات به خصوص در تبلیغات مسئولین دولتی برا برخی کاندیدا های احتمای ونمایندگان فعلی که قصد کاندیداتوری دارند ،نهایت تلاش خود را به کار برید و در امر نظارت نقش مهم خود را ایفا نمایید.

  7. استادارجمندوفهیم جناب اقای نیازی مصاحبه حضرتعالی رابدقت مطالعه نمودم واقعاپرمغزوقابل تقدیربود

  8. با تشکر فراوان از جناب نیازی عزیزما شاهد خلاقیتهای زیادی در واحدهای تحت مسولیت ایشان بودیم وپویایی را احساس نموده ایم

  9. با سلام خدمت دوست عزیزم استاد نیازی
    چنانچه هر گونه اقدامی در جهت پیشگیری از وقوع جرم و افزایش­امنیت جامعه با برنامه ریزی، سازماندهی و هماهنگی در بین متولیان امنیت و افراد جامعه از دیدگاه کارشناسانه,علمی و تخصصی صورت پذیرد و هدایت، نظارت و کنترل بر این اقدامات از مسیر تخصصی باشد و از نظرات این کارشناسان بهره گرفته شود یقینا شاهد نظم اجتماعی ‰ کاهش جرائم ‰ آرامش جامعه ‰و در نهایت امنیت عمومی بالائی خواهیم بود،امیدوارم بتونید هرچه سریعتر این طرح رو اجرایی کنید وباعث آگاهی بیشترمردم ودر نتیجه کاهش بیشتر جرم در سطح استان گردید.موفق وموءید باشید.

  10. برادر ارجمندم جناب دکترنیازی .با توجه شناخت کاملی که این حقیر از شما استادفرزانه دارم هرجاکه مسولیت خطیری به شخص معظم له محول شودمنشا خیر وپیشرفت دراستان خواهدشد.کماکان مردم فهیم تلاش و مدیریت وساعی بودن شمادرزمان مدیریت دانشگاه علمی کاربردی ازیاد نخواهند برد.موفق وموید باشین

  11. باعرض سلام وتسلیت تاسوعاوعاشورای حسینی به همه مردم لرستان،یکی ازاهداف امام حسیین علیه السلام ویاران بامعرفت،بابصیرت و وفادارش درقیام تاریخی عاشورا اصلاح امت جدش پیامبرواحیاء امربه معروف بودوبه تعبیرعلمی وتخصصی امروزه”پیشگیری ازفساد،جرم وظلم”حکومت بود که این نگاه عالمانه موجب آگاهی وبیداری بسیاری ازآزادمردان دنیا درکشورهای مخلف دنیا ازجمله حضرت امام خمینی (ره)درانقلاب اسلامی ایران وسایرکشورهای دنیاگردید،امیدوارم با تآسی والگوبرداری ازآموزه های اسلامی مخصوصآ قیام عاشورا درارتقاءبرنامه هایتان موفق باشید،برادرارزشمندم جناب آقای نیازی من بعنوان یک لرستانی مقیم تهران به شماافتخارمیکنم.

  12. باسلام و تشکر از زحمات جناب آقای شاکرمی و برادر عزیز جناب آقای نیازی عرض می کنم باتوجه به رشد فزاینده ی استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی ((طرحی که بتواند فضای مجازی را که پتانسیل زیادی برای ایجاد بستر مناسب شکل گیری جرم و بزهکاری دارد)) کنترل وشناسایی عوامل خطرساز موجود درآن که به صورت کاملا خاموش و خزنده رشد می نمایند ٬به همراه طرح جالبی که دربالا بدان اشاره نمودید توأم نماییدبه نظر موفق تر و کامل ترخواهدنمود.

    • جناب آقای خدیش سلام خیلی اتفاقی نظرتونو دیدم کنجکاو شدم بدونم شمادر دانشگاه اهوازتدریس میکنید?

  13. باسلام و عرض ارادت خدمت استاد ارجمندم جناب آقای نیازی, ایده بسیار ارزشمندیست که با توجه به شناختی که از جنابعالی و توانمندیتان دارم به قطع یقین طرح موفقی خواهد بود. موفق باشید

  14. دست مریزاد برادر نیازی, امیدوارم که این برنامه با موفقیت اجرا شود و شاهد استانی با حداقل وقوع جرم باشیم.

  15. سلام بربرادرارجمند،امیدوارم که ایدهای خوب وجالب راهگشایی باشدبرای ایرانی جاویدان وبخصوص استان همیشه نیازمند ومساعدت مسولان گرامی،که بامیدحق این گزارراطی کرده وامیدبه استانی پویاوپابرجا.

  16. سلام، متشکرم طرح جالبی قطعنا خواهد بود و بسیار موثر در حداقل رساندن جرایم. با آرزوی توفیق روز افزون شما استاد و همکار توانمندم

  17. با سلام خدمت دوست عزیزم جناب آقای نیازی
    ضمن تسلیت تاسوعا وعاشورای حسینی امیدوارم که با این طرح بتوان ریشه های جرم و جنایت را به حداقل برسانید البته با شناختی که از حضرت عالی دارم مطمئن ام که این مهم به موفقیت ختم میشود

  18. با سلام و احترام خدمت کلیه دوستان و استاد ارجمند جناب آقای نیازی ایده و تئوری بسیار جالب و به نوبه خود بی نظیریت که با تشکیل چنین کمیته هایی شاهد پیشیگیری ازوقوع جرایم و کاهش آمار جرایم و ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی در استان لرستان باشیم انشا…

  19. سلام. عالی بود استاد وهمکار ارجمند. انسان توانمندی هستی ماندگارباشی

  20. با درود فراوان خدمت جناب آقای نیازی عزیز.
    انشاا.. که شاهد به بار نشستن این امر و کاهش جرم و جنایت در استان باشیم. ازخدا میخواهم که این اطرح با جدیت دنبال گردد و به محاق نرود.

  21. باسلام,با توجه به اینکه این طرح در حقیقت نوعی تعامل بین دستگاه قضا و مردم در جهت کاهش جرایم می باشد در نوع خود طرح ابتکاری و سنجیده ای می باشد که امیدوارم در اجرای آن موفق و سربلند باشید و یقینأ پیامدهای مطلوبی برای استانمان در پی داشته باشد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.