تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳
8

طرح تحول سلامت درلرستان درست اجرا نشد/مردم همچنان در صف نوبت پزشک

  • کد خبر : 77468
  • 01 آبان 1394 - 17:17

    نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه طرح تحول نظام سلامت در لرستان درست اجرا نشد، اظهار داشت: مردم همچنان نیمه شب در صف گرفتن نوبت پزشک هستند. به گزارش میرملاس ؛ آیت الله سید احمد میرعمادی در حاشیه خطبه های این هفته نماز جمعه […]

 

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه طرح تحول نظام سلامت در لرستان درست اجرا نشد، اظهار داشت: مردم همچنان نیمه شب در صف گرفتن نوبت پزشک هستند.

به گزارش میرملاس ؛ آیت الله سید احمد میرعمادی در حاشیه خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد به موضوع طرح تحول نظام سلامت اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح با انگیزه و هدف خوبی شروع و اجرا شد و اثرات مثبت فراوانی داشت.

وی با بیان اینکه متاسفانه طرح تحول نظام سلامت در لرستان به دلیل نظارت ناکافی درست اجرا نشد، تصریح کرد: نسبت به اجرای این طرح در لرستان یکسری مشکلات را احساس می کنیم و وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه صف های طولانی مردم در بیمارستان ها برای گرفتن نوبت واقعا سزاوار نیست، افزود: مردم استان در نیمه شب در بیمارستان ها به صف می ایستند تا نوبت بگیرند.

آیت الله میرعمادی یادآور شد: این موضوع زیبنده شهر و استان لرستان نیست.

نواقص حوزه سلامت لرستان برطرف شود

وی با اشاره به موضوع کمبود پزشک متخصص در بخش های مختلف گفت: چرا بیماران در لرستان برای درمان بیماری خود باید به همدان، اصفهان و تهران منتقل شوند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه دولت میلیاردها تومان اعتبار در حوزه سلامت هزینه می کند و وضعیت استان لرستان اینگونه است، تصریح کرد: این وضعیت در شهرستان های لرستان نیز مشاهده می شود.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر کمبود زیرساخت های سلامت و امکانات پزشکی در استان افزود: اگر در زمان اجرای طرح تحول نظام سلامت که دولت میلیاردها تومان سرمایه گذاری کرده در لرستان اتفاقی نیفتد پس کی باید شاهد برطرف شدن مشکلات سلامت در استان باشیم.

وی با اشاره به اینکه این موضوع که مرگ و میر زنان باردار را از چهار نفر به یک نفر برسانیم ارائه آمار عملکرد نیست، اظهار داشت: نواقص حوزه سلامت استان باید برطرف شود و از پرداختن به حاشیه ها باید جلوگیری شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه به تعبیر وزیر بهداشت ما نباید پر ادعا باشیم و بخواهیم ضعف ها را توجیه کنیم، تصریح کرد: باید به دنبال برطرف کردن مشکلات و رفع نواقص باشیم.

اگر لازم باشد مسائل را بازگو می کنیم

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه موضوعات فراوانی از جمله عزل و نصب های آنچنانی و ضعف شاخص های بهداشت، آموزش و درمان در بخش سلامت استان وجود دارد، یادآور شد: اگر لازم باشد این مسائل را بازگو می کنیم.

وی با اشاره به اینکه برای دولت بین لرستان و استان های دیگر فرقی وجود ندارد و اعتبار و پول به همه استان ها پرداخت می کند، گفت: این ما هستیم که باید با گرفتن این اعتبارات استان را بسازیم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه زمان نماز صبح که به مسجد می روم مردم برای گرفتن نوبت پزشک در صف هستند، تصریح کرد: دنبال توجیه و حاشیه سازی نباشید و بیایید در کنار یکدیگر این مشکلات را برطرف کنیم.

آیت الله میرعمادی اظهار امیدواری کرد که این تذکرات نافع باشد و مسئولان امر مشکلات را حل کنند./مهر 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=77468

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. درود بر امام جمعه و نماینده محترم ولی فقیه

  2. درود بر نماینده محترم ولی فقیه

  3. درود

  4. درود بر امام جمعه و نماینده محترم ولی فقیه در استان ولیکن همه ی کامنت ها به نمایش نگذاشته اند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.