تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

حفر ۱۰ حلقه چاه برای تأمین آب کوهدشت

  • کد خبر : 77593
  • 03 آبان 1394 - 11:14

  نماینده‌ی مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حفر ۱۰ حلقه چاه برای تأمین آب این شهرستان گفت: برای تأمین آب شهرستان در درازمدت نیازمند بهره‎برداری از رودخانه سیمره هستیم. «ه گزارش میرملاس الهیار ملکشاهی در گفت‎وگو با خبرنگکاران گفت : مشکل کم‎آبی در بخش کشاورزی و آب شرب شهری و روستایی […]

 

نماینده‌ی مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حفر ۱۰ حلقه چاه برای تأمین آب این شهرستان گفت: برای تأمین آب شهرستان در درازمدت نیازمند بهره‎برداری از رودخانه سیمره هستیم.

«ه گزارش میرملاس الهیار ملکشاهی در گفت‎وگو با خبرنگکاران گفت : مشکل کم‎آبی در بخش کشاورزی و آب شرب شهری و روستایی در شهرستان کوهدشت به نقطه‌ی بحرانی رسیده است و باید برای مقابله با این چالش چاره‎ای اساسی اندیشید.

وی خاطرنشان کرد: شرکت آب روستایی و شهری در کوهدشت اقدامات خوبی برای برطرف کردن مشکل کم‎آبی در این شهرستان انجام داده است. ۱۰ چاه برای تأمین آب روستاهای کوهدشت حفر شد.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی افزود: حفر این چاه‎ها در زمان حال پاسخگوی مشکل کم‎آبی روستاهای کوهدشت است اما در درازمدت این راهکار جواب نخواهد داد و نیاز داریم که از رودخانه‌ی سیمره هم‌چنین رودخانه‎های پشت سیمره بهره‎برداری کنیم.

ملکشاهی یادآور شد: مشکل اصلی بحران آب شهرستان کوهدشت مربوط به خشکسالی و خشک شدن سفره‎های آب زیرزمینی است./ایسنا

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=77593

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 16در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۶
  1. جناب ملکشاهی سد معشوره چه شد خبر داری وزیر محترم چند روز پیش در مورد ۱۱سد کشور که کلا از دستور کار خارج شدن خبر داد حتما خواهی گفت سد مهشوره جزو آنها نیست با چند حلقه چاه مشکل حل نخواهد شد با مردم صادق باشید

  2. نزدیکه انتخابته نکنه اینا همه شعاره برا تبلیغات

  3. اقای ملکشاهی دورانت به پایان رسید اما نتونستی عملیات ناتمام چهار بانده کردن جاده خرم ابادبه کوهدشت را به پایان برسانی .شما هی بدنبال حل مشکلات رومشکان بودید .اونوقت این مردم بدبخت دل خوش کردن که ……….

    • ناسپاس نباش خودم چند روز پیش اومدم ۷کیلومترش چهار خطه ست

      • دوست عزیز بهتر نیست انصاف را رعایت کنیم اگه از این مسیر گذر کرده باشید به راحتی تحول عظیم در جاده را مشاهده کرده اید ضمن اینکه از خرم آباد تا چگنی کامل دو طرفه شده وبیشتر مسیر نیز تعریض شده ما که از این جاده تردد میکنیم سهولت رفت وآمد را به عینه دیده ایم.ضمنا میشه بفرمایید قبلیها چه گلی رو سر این مردم بدبخت زده اند.انشاالله هر چه خیر این مردم باشد خدا میسر کند.

  4. درود بر نماینده

  5. اگر آب نیست پس چرا نماینده محترم دنبال ذوب آهن است؟

  6. کجا رفت قولهای که دادی؟؟؟

  7. خدا قوت .
    الحق بی ریا واهل عمل هستی. با شرایط سخت مالی دولت درکتان میکنیم

  8. دوستان باید عرض کنم امید به آب کشکان برای کوهدشت نباشید !اگه تازگی به طرف جاده خرم آباد گذر کرده باشید لوله های بزرگی رو در سمت چب و کنارجاده دیده ای !همشریان اون لوله انتقال آب کشکان به جهت سیراب کردن دشت چگنی هستش……

  9. آقای محسن م این لوله جهت گازرسانی هستند و از اهواز شروع شدن

  10. سلام بر نماینده پر تلاش نقش شما در پیگیری زیرساختها که اساس توسعه و پیشرفت شهرستانها میباشد کاملا مشهود است منتظر اجرای تدبیر و کلان نگری شما هستیم خدا قوت

  11. انشاالله در دوران بعد از تحریم که وضعیت مالی دولت وملت خوب میشود با انتخاب آقای ملکشاهی شاهد تحول عظیم در این منطقه خواهیم بود.

  12. با سلام . در این شکی نیست جناب اقای ملکشاهی تمام توان خود را برای رفاه حال شهروندان ‘ این شهرستان بکار میگیرد.به امید موفقیت بیشتر.

  13. ممنونم از نماینده عزیزمان،،چ خوب است مردم همیشه منطقی و سنجیده فکر کنند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.