تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
8

آمادگی قرارگاه سازندگی برای تکمیل سد معشوره کوهدشت

  • کد خبر : 77756
  • 04 آبان 1394 - 19:04

  به گزارش میرملاس ؛ قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء برای تامین ۳۵ درصد هزینه ساخت سد معشوره اعلام آمادگی کرد.سردار عبدالهی فرمانده این قرر گاه گفت: تاکنون برای ساخت سد معشوره ۸۰ میلیارد تومان هزینه کرده ایم و برای تمکمیل این طرح بزرگ ملی آماده مشارکت با دولت هستیم.وی با اشاره به آثار مثبت اقتصادی این […]

AAARRRMMM_thum

 

به گزارش میرملاس ؛ قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء برای تامین ۳۵ درصد هزینه ساخت سد معشوره اعلام آمادگی کرد.
سردار عبدالهی فرمانده این قرر گاه گفت: تاکنون برای ساخت سد معشوره ۸۰ میلیارد تومان هزینه کرده ایم و برای تمکمیل این طرح بزرگ ملی آماده مشارکت با دولت هستیم.
وی با اشاره به آثار مثبت اقتصادی این طرح از جمله آبی شدن ۳۶ هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کوهدشت و تامین آب آشامیدنی و صنعت این شهرستان در افق بلند مدت گفت: با ساخت سد معشوره بخش عمده مشکل کم آبی استان به ویژه در شهرستانهای کوهدشت دوره چگنی و پلدختر رفع خواهد شد.
عملیات اجرایی سد معشوره بزرگترین سد کشاورزی لرستان اواخر سال ۱۳۹۲ آغاز شد و تاکنون بخش های مهمی از این طرح از جمله راه های دسترسی و تونل انحرف آن تکمیل شده است.
عملیات اجرایی این طرح برغم قول آقای روحانی رئیس جمهوری در جمع مردم خرم آباد، به علت محدودیت های مالی دولت و نیز برآوردهای آبی جدید وزارت نیرو متوقف است./خبرگزاری صدا وسیما

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=77756

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. آخر معلوم نشد بعد از گذشت سالهای سال و بر افراشتن پرچم افتتاح توسط نمایندگان ادوار گذشته حال معلوم نشد این سد که دیگر خیلی خیلی مشهورشده معشور می شود یا نه؟

  2. به نظراینجانب معشوره نامی جعلی است این اسم نا مانوس را نمیدانم ازکجا آورده اند انتظاراین است که نام درست این سد که درتنگه گاوشمار(گاشمار)واقع شده به همین نام یعنی گاوشمار یا گاشمارباشد درست تر است.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.