تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

ششمین دوره ی مسابقات شطرنج شهرستان کوهدشت (یادواره زنده یاد سیامک کاظمی)

  • کد خبر : 7776
  • 13 مرداد 1391 - 21:26

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ ششمین دوره ی مسابقات شطرنج شهرستان کوهدشت، یادواره ی زنده یاد سیامک کاظمی در این شهرستان با مشخص شدن نفرات برتر به کار خود پایان داد. این مسابقات تیر ماه هر سال با پیگیری و مساعدت پر رنگ خانواده ی کاظمی در شهرستان کوهدشت برگزار می شود. امسال نیز  […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ ششمین دوره ی مسابقات شطرنج شهرستان کوهدشت، یادواره ی زنده یاد سیامک کاظمی در این شهرستان با مشخص شدن نفرات برتر به کار خود پایان داد.

این مسابقات تیر ماه هر سال با پیگیری و مساعدت پر رنگ خانواده ی کاظمی در شهرستان کوهدشت برگزار می شود. امسال نیز  به رسم هرسال ، ششمین دوره ی این مسابقات  در سه رده ی آقایان ، بانوان و نوجوانان پسر در سالن کانون فرهنگی تربیتی نور برگزار شد.

این مسابقات درمجموع با حضور ۸۶ شرکت کننده از کوهدشت و توابع در سه بخش فوق و با روش سوئیسی برگزار شد که در نهایت نفرات برتر خود را به تفکیک هر بخش به شرح زیر شناخت.

بخش نخست ، رده ی آقایان با شرکت ۵۲ نفر و در ۷ دور بود که در خاتمه این نتایج رقم خورد:

نفر اول آرمان کرمیان با ۵/۶ امیتاز

نفر دوم خلیل گراوند با ۶ امتیاز

نفر سوم رضا گرمسیری با ۵/۵ امتیاز

نفر چهارم سیامک کونانی با ۵/۵ امتیاز

نفر پنجم عزت اله کوشکی با ۵ امتیاز

در بخش بانوان نیز که با شرکت  ۱۶نفر انجام شد این نتایج حاصل شد:

نفر اول فهیمه غلامی با ۵ امتیاز

نفردوم مژگان آزادبخت با ۴ امتیاز

و در بخش نوجوانان پسر نیز ۱۸ شرکت کننده به رقابت پرداختندکه نتایج آن به شرح زیر می باشد:

 نفر اول علی جمالی تنها با ۵ امتیاز

نفر دوم احمدرضا کرم زاده با ۴ امتیاز

در پایان نیز آقای عیسی جعفری به عنوان بازیکن اخلاق و علی کونانی به عنوان منظم ترین بازیکنان این دوره شناخته شدند .

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=7776

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 40در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۳۹
  1. سلام و خسته نباشید به برگزار کنندگان و شرکت کنندگان این مسابقه و خانواده ی محترم کاظمی که به گونه ای منظم و با زحمت های شخصی این مسابقات رو هر ساله و منظم برگزار می کنن.
    به نفرات برتر هم تبریک میگم به ویژه دوست محجوب و دوست داشتنی ام سیامک کونانی عزیز…
    تندرست باشید

  2. از تمامی دوستانی که زحمت برگزاری مسابقه رو کشیدن بخصوص آقای گرمسیری که عمده ی زحمت را تقبل کردند،صمیمانه سپاسگزاری میکنم . همچنین از سرکار خانم شهناز خسروی که تمام هزینه های مالی این مسابقات رو در تمامی این سال هایی که مسابقات برگزار شده؛ تقبل نمودند.امیدوارم این مسابقات سال به سال به همت دوستان و هیئت شطرنج با شکوهتر برگزار بشه،چرا که سیامک (قلعه ای بود عظیم ،که طلسم دروازه اش کلام کوچک دوستی بود….روحش شاد).

  3. با عرض تبریک به این عزیزان یاد و خاطره جوان ،محجوب ،دوست داشتنی و با اخلاق سیامک کاظمی فرزند خلف دو عزیز ،اندیشمند فقیدعلی رضا کاظمی و بانوی فرهیخنه سرکار خانم خسروی راگرامی می داریم.
    روحش قرین رحمت باد.

  4. به جست و جوی تو بر درگاه کوه می گریم ،در آستانه ی دریا و علف.به جست وجوی تو در معبر بادها می گریم در چارراه فصول ،در چارچوب شکسته ی پنجره ای که اسمان ابر آلوده را قابی کهنه می گیرد . نام ات سپیده دمی ست که بر پیشانی آسمان می گذرد . سیامک جان یادت گرامی و روحت شاد.

  5. درود بر روح بزرگ دوست عزیزم شطرنج باز فقید سیامک کاظمی
    ممنون از شهناز خسروی که یاد سیامک را هنوز زنده نگاه داشته اند

  6. کوهدشت این همه شطرنج باز داره و ما بی خبریم!!!!!!!!!!
    سالن هم به نظر جای باکلاسی به نظرمیاد!

    به هر صورت تبریک میگم به برگزار کنندگان این مسابقات

  7. از برگزار کنندگان این مسابقه تشکر می کنم که هر ساله یاد و خاطره دوست خوبم و ورزشکار با اخلاق شهرمان مرحوم سیامک کاظمی را زنده نگه میدارند.

    • در مورد مرحوم سیامک کاظمی بیشتر توضیح دهید؟

      • دوست عزیز، سیامک انسانی بود که اگر حال زنده بود در جواب شما پاسخ میداد که ” من هیچ چیزی نیستمو یک شهروند عادیم” اما بنده به صرف نزدیک بودنم به ایشان از خصوصیاتش تا حدودی مطلع هستم ایشان یکی از قهرمانان رشته فول کیک بوکسینگ بودند که بارها موفق به کسب مدال طلا در این رشته ی رزمی شده بود . همچنین ایشان از دانش آموزان نمونه کوهدشت بوده اند که همیشه در مسابقات جز نفرات برتر بودند در اخر هم که دانشجوی حسابداری تهران بودند که در انجا هم جز شاگردان ممتاز بودند در شطرنج هم که دیگر پیشکسوتان باید از سیامک بگویند.همچنین سیامک نوازنده زبردست سه تار بود. از انسان دوستیش هم هر چه بگویم کم گفته ام که انسانی بود که لباس تن خد را به افراد بی بضاعت می بخشید می دانم که راضی نیست من اینها را بگویم اما از طرفی هم نمی خواستم سوال شما دوست عزیز بی جواب بماند سیامک نمونه یک انسان بود احساس مسولیتی که داشت در هیچ کس ندیده بودم و برایم قابل ستایش بود سیامک دیگر تکرار شدنی نیست افسوس افسوس افسوس

        • واقعا هم همینطور بود خصوصیات ایشان بر هیچ کس پوشیده نیست روحش شاد و یادش گرامی باد.
          سپاس از خانم کیخسروی

        • مرسی خانم کیخسروی. هرچند سیامک عزیز وصف ناشدنیه اما شما تا حدودی حق مطلب را ادا کردید.سپاسگزارم.

      • آقا یا خانم تورنتو چه توضیحی برات بدم ؟ از کجاش بگم ؟از چیش بگم؟

  8. باید بگم مسابقات خیلی خوبی بود اما شاید خیلی ها ندونن واسه برگزاری یه همچین مسابقاتی چقدزحمت کشیده میشه. بنده به عنوان کسی که خودم درمسابقات حضورداشتم ازنزدیک شاهد این زحمات بودم برا همین لازم میدونم از۳ نفر کمال تشکر رو داشته باشم که اگه اونا نبودن مسابقه ای هم برگزار نمی شد
    اول ازهمه ازخانواده مرحوم کاظمی بخصوص سرکار خانم شهناز خسروی که هرساله زحمت اسپانسرینگ این مسابقات رو تقبل می کنن دوم سیامک کونانی رئیس هیات شطرنج شهرستان که یک ماه تمام بنده از نزدیک شاهد زحمات بی وقفه ایشان جهت برگزاری مسابقه بودم ودر آخر هم دوست خوبم رضاگرمسیری که همه کاره شطرنج کوهدشت هستش به نوعی
    درپایان هم از سایت میرملاس جهت پوشش مسابقات کمال تشکر رو دارم

  9. مسابقات خوبی بود من هم بودم ممنون از همه

  10. یاد وخاطره ی دوست عزیز و پسری مهربان که واقعا انسان بزرگی بود سیامک کاظمی رو گرامی میدارم،از دست اندرکاران مسابقات شطرنج بخصوص آقایان کونانی و گرمسیری که واقعا زحمت کشیدند خسته نباشید میگم و تشکر میکنم

  11. سلام واحترام به عزیزان شطرنچ باز ودرود به روح جوان محجوب سیامک کاظمی !

  12. از اینکه برای اولین بارمسابقه شطرنج در سطح بانوان کوهدشت برگزار شده خیلی خوشحالم.
    اگه خود بنده هم خبرداشتم حتما شرکت میکردم. امیدوارم این رویه ادامه داشته باشد.

  13. با ارادت و مهر وعرض تبریک به همه ی این عزیزان .سپاس بی پایان از همه ی دوستان عزیزی که از سیامک دلبندم یاد کردند. سپاس از دست اندرکاران و مسئولان فدر اسیون شطرنج که برای ششمین سال متوالی مسابقات شطرنج شهرستان کوهدشت را برگزار می کنند.به ویژه آقای رضا گرمسیری گرامی وآقای سیامک کونانی عزیز که بیشترین بار این مسئولیت را بردوش می کشند.
    خبر برگزاری مسابقات شطرنج بانوان که برای اولین بار در شهرستان کوهدشت اتفاق می افتد و همچنین مسابقات نوجوانان ،خبر بسیار مسرت بخشی است و امیدوارم این مسایقات تداوم داشته باشد.
    وسپاس از مدیر محترم و پرتلاش سایت میرملاس نیوز آقای امین آزادبخت به خاطر انعکاس این رویداد فرهنگی-ورزشی.

    • خانم خسروی من چون سالهای قبل از نزدیک در جریان مسابقات بودم باید بگم که همه بچه های شطرنج کوهدشت ممنون و قدردان شما هستند که اگر مساعدت مالی شما نبود بضاعتی برای برگزاری مسابقه شطرنجی در چنین سطحی وجود نداشت.داغ نبودن سیامک همیشگیه خدا بهتون صبر بده.

  14. سلام و عرض ادب خدمت تمام عزیزان شطرنج باز و همچنین تبریک به این عزیزان . بنده به نوبه خودم ازتمامی دستاندرکاران به خصوص جناب اقای گرمسیری و اقای کوهنانی تشکر میکنم.و همچنین از این عزیزان که با کامنتهای بسیار گرمشان مرهمی هستند بر دل زخم خورده ما .امید است این مسابقات ادامه داشته باشد و شاهد موفقیت روز افزون این عزیزان باشیم باشد که روح سیامک هم به ارامش برسد.در پایان از سایت میر ملاس مخصوصآ جناب اقای امین ازادبخت مدیر سایت بسیار سپاسگزارم به خاطر زحمات بی وقفه شان.زنده باشید.

  15. هیچوقت خاطره ی دوران دبستان یادم نمیره،من دانش اموز کلاس پنجم بودم و مرحوم سیامک دانش آموز کلاس سوم بود تو مدرسه شهید کشوری بودیم واقعا رقابت سختی واسه درس خوندن بین دانش اموزان بود یادم میاد دانش آموزهای ممتاز رو تشویق میکردند،اون روز اعلام کردند مرحوم سیامک تو مسابقات شهرستان مقام اول رو کسب کرده همه ی دانش آموزهارو جمع کردند که میخوان به سیامک جایزه بدهند چه شوری بود ،خدا رحمتش کنه مرحوم حاج اسداله نعمتی اسمشو خوند و جایزشو بهش اهدا کردن.مرحوم سیامک انسانی بود از هر لحاظ کامل بود، واقعا یادش بخیر باور کنید سیامک خیلی دوست داشتنی ، نجیب ،بزرگ و مهربان بود.

    • با عرض سلام وخسته نباشید به عزیزان شطرنج باز ،بخصوص برگزارکنندگان زحمتکش مسابقات یادواره زنده یاد سیامک کاظمی.به راستی سیامک ازهرلحاظ کامل بود.روحش شاد.

    • یاد و خاطره معلم دلسوز و انسان دوست داشتنی زنده یاد مرحوم اسدالله نعمتی و همچنین دوست عزیزم زنده یاد سیامک کاظمی گرامی و از اینجا تمام احساسم همراه با بغض سنگین تقدیم این دو عزیز می کنم.

  16. آخرین حضور زنده یاد سیامک کاظمی در مسابقات شطرنج به قهرمانیش منجر شد.اما چیزی که برام قابل ستایش بود اینه که سیامک جایزه خودش رو به هیئت شطرنج کوهدشت داد. یاد سیامک عزیز تا همیشه زنده خواهد ماند کاملترین انسانی بود که تا حالا دیدم. به عنوان یه دوست که پس از گذشت هشت سال هنوز عزادار سیامک عزیزم هستم خوشحالم که با همت خانواده محترم ایشان و هیئت شطرنج شهرستان امکان برگزاری چنین مسابقاتی برای علاقه مندان به شطرنج فراهم میشه به همه برگزارکنندگان دست مریزاد میگویم.

  17. به نظر من سیامک نزدیک ترین فرداز لحاظ روحی و شخصیتی به پدرش بود

  18. یاد و خاطره سیامک عزیز گرامی باد.

  19. سیامک جان روحت شاد ویادت گرامی باد . سلام درود بر شطرنج بازان کوهدشتی…

  20. سیامک عزیز روحت شاد ویادت همیشه ماندگار در خاطر ماست

  21. سیامک عزیز،دربهترین لحظه ها یادت با ماست.یادتو وهمه خوبی هایت بخیر .
    آفرین بردوستان بامعرفتت که همه ساله یادت را گرامی می دارند.

  22. سیامک دوست و همکلاسیی بود که همیشه حسادت آدم رو بر می انگیخت در هر کاری که قدم میگذاشت به سرعت موفق می شد. نجابتی در رفتار داشت که همه را شیفته خود می کرد.
    سیامک جوانی بود که ، به واقع با شرف از دنیا رفت و این شرافت در رفتارش موج میزد.
    داشتن دوستانی قدرشناس ، نجیب و اندیشمند و صد البته ویژگی های بارز اخلاقی سیامک باعث شده که بعد از گذشت هشت سال یاد و یادواره اش هنوز گرامی داشته می شود و بر خودم لازم میدانم از دوستانی چون رضا گرمسیری و سیامک کونانی و … که در برگزاری این یادواره زحمات زیادی را متقبل میشوند،تشکر و قدردانی کنم.
    روحش شاد و راهش پر رهرو باد

  23. بسیار سپاس از مهرِ مهربانانی که زنده نگاه داشتند یاد سیامک عزیزم را
    برهنه به بسترِ بی کسی مُردن، تو از یادم نمی روی
    خاموش به رساترین شیونِ آدمی، تو از یادم نمی روی
    گریبانی برای دریدنِ این بُغضِ بی قرار، تو از یادم نمی روی
    سفری ساده از تمام دوستــــتــدارمِ تنهایی، تو از یادم نمی روی
    سوزنـــریزِ بی امانِ باران، بر پیچک و ارغوان، تو از یادم نمی روی
    تو …
    تو با من چه کرده ای که از یادم نمی روی؟؟!!

  24. نازک آرای تن ساق گلی
    که به جانش کشتم
    و به جان دادمش آب
    ای دریغا به برم می شکند…

    با تک تک این کامنت ها گریستم… سپاس از همه ی شما عزیزان ومهربانان…چه مغرورم داشتنتان را!

  25. اه………. ای اسفندیار مغموم تو را آن به که چشم فرو پوشیده باشی

  26. بگذارتا بگریم چون ابر در بهاران کز سنگ ناله خیزد روز وداع یاران

  27. من زیاد از زنده یاد سیامک چیزی نمیدانم ولی اطرافیانم از محسناتش بسیار گفته اند روحش شاد

  28. از سرکار خانم شهناز خسروی که هر ساله یاد و خاطره روانشاد علیرضا کاظمی و سیامک را در دلها زنده میکند ممنونم همچنین جا دارد از دوست عزیز و همکلاسیم خانم شیرین کیخسروی هم تشکر کنم

  29. تو و دوستی خدا را. چو از این کویر وحشت به سلامتی گزشتی
    به شکوفه ها
    به باران
    برسان سلام مارا

  30. با سلام به همه همشهری های عزیز

    از انتخاب بجای عیسی جعفری به عنوان بازیکن اخلاق کمال تشکر رو از برگزار کنندگان این مسابقه فرهنگی ورزشی دارم.
    با آرزوی سلامتی و تن درستی برای همگی بخصوص عیسی جعفری

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.