تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

۶۷ میلیارد تومان تسهیلات صندوق توسعه ملی به لرستان اختصاص یافت

  • کد خبر : 77786
  • 05 آبان 1394 - 10:36

  به گزارش میرملاس ؛ هوشنگ بازوند در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه این میزان تسهیلات برای اجرای طرح های اشتغالزا استان پرداخت شده است اظهار داشت: در این راستا همه دستگاههای اجرایی استان و به خصوص بانکهای لرستان باید اقدامات لازم را برای پرداخت این میزان تسهیلات به طرحهای در این حوزه انجام […]

 

به گزارش میرملاس ؛ هوشنگ بازوند در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه این میزان تسهیلات برای اجرای طرح های اشتغالزا استان پرداخت شده است اظهار داشت: در این راستا همه دستگاههای اجرایی استان و به خصوص بانکهای لرستان باید اقدامات لازم را برای پرداخت این میزان تسهیلات به طرحهای در این حوزه انجام دهند.

 

استاندار لرستان عنوان کرد: همچنین کار عقد قرار داد اختصاص ۵۰ میلیون یور تسهیلات ارزی نیز از محل تسهیلات صندوق توسعه ملی برای اجرای طرحهای اشتغالزا استان نیز در حال انجام است.

 

بازوند با تاکید بر لزوم همکاری بانکهای استان در خصوص پرداخت تسهیلات لازم به طرحهای اشتغالزا استان ادامه داد: در این راستا متاسفانه برخی بانکهای خصوصی استان عملکرد مطلوبی نداشته اند.

 

بازوند با بیان اینکه بر اساس شنیده های ما برخی بانکهای خصوصی اقدام به سرمایه گذاری و اجرای پروژه های بزرگ در استانهایی غیر از استان خود کرده اند تصریح کرد: امیدواریم این شنیده ها در مورد بانکهای خصوصی استان لرستان صحت نداشته باشد که بررسی این موضوع ظرف ۱۵ روز آینده در استان صورت خواهد گرفت.

 

بازوند تصریح کرد: با توجه به وضعیت نامطلوب بیکاری در استان لرستان و وجود مشکلات فراوان در این حوزه انتظار داریم که بانکهای خصوصی استان نیز مانند بانکهای دولتی همکاری لازم را در رابطه با پرداخت تسهیلات اشتغالزا به طرحهای استان داشته باشند.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=77786

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. زنده باد آقای استاندار،زنده باد دولت تدبیر و امید،بخدا ایشان فردی دلسوز و پرکار،کاش،کاش همه استاندارهای دیگه لرستان اندازه آقای بازوند قدم در راستای محرومیت زدایی استان بر می داشتن،کاش،خدا سلامتی،طول عمر با برکت به ایشان و خدمتگزاران دلسوز استان عطا بفرمائید،

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.