تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

دیدار ” پیریایی” استاندار قم با آیت الله شاهرودی

  • کد خبر : 7787
  • 15 مرداد 1391 - 0:25

    به گزارش میرملاس نیوز به نقل از شبکه ایران ؛  ‌از زمان انتصاب کرم رضا پیریایی به سمت استاندار قم، جمعی از نمایندگان مجلس و شخصیت های سیاسی به مخالفت شدید با این با تصمیم دولت پرداخته اند. تلاش برای سلب اختیارات رئیس جمهور با فشارهای سیاسی و تبلیغاتی در حالی از جانب […]

 
 
به گزارش میرملاس نیوز به نقل از شبکه ایران ؛  ‌از زمان انتصاب کرم رضا پیریایی به سمت استاندار قم، جمعی از نمایندگان مجلس و شخصیت های سیاسی به مخالفت شدید با این با تصمیم دولت پرداخته اند. تلاش برای سلب اختیارات رئیس جمهور با فشارهای سیاسی و تبلیغاتی در حالی از جانب این عده صورت گرفته است که عزل و نصب استانداران از جمله بدیهی ترین اختیارات رئیس جمهور در قانون اساسی است. در آخرین اظهار نظر در این خصوص، غلامرضا مصباحی مقدم، عضو کمسیون اقتصادی مجلس، با ادبیاتی تامل برانگیز تغییر استاندار قم را غیر عقلانی توصیف کرده و نسبت به تغییر احتمالی سایر استانداران هشدار داده است!
با این وجود استاندار جدید قم ضمن عبور از حاشیه ها، اجرایی کردن ماموریت های مهم خود را آغاز کرده و در اولین دیدار خود با علما، با  رییس هیات عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه دیدار کردند.
آیت الله هاشمی شاهرودی در این دیدار با اشاره به جایگاه و اهمیت قم بیان کرد: قم از جهات مختلف یک استان ویژه است.
عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر لزوم بهره مندی از همه امکانات مادی و معنوی در اختیار در جهت عمران و آبادانی این خطه مقدس، خاطرنشان کرد: قدر خدمت در قم را باید دانست و از آن به بهترین شکل ممکن برای خدمت گزاری به زائران و مجاوران کریمه اهل بیت (ع) استفاده کرد.
وی با اشاره به اینکه جهان اسلام نگاه خاصی به قم دارد،گفت: قم بعنوان ام القرای جهان تشیع، خاستگاه و صدای رسای انقلاب اسلامی و چشمه جوشان معارف ناب دینی در دنیا از جایگاه بلندی برخوردار می باشد.
آیت الله هاشمی شاهرودی با تاکید بر لزوم توجه و تقویت بعد جهانی قم، تصریح کرد: عینیت بخشیدن به کارکردهای جهانی قم و پاسخگویی مناسب به مجموعه انتظارات از آن، نیازمند یک برنامه ریزی ویژه و بکارگیری درست از تمامی ظرفیت ها و امکانات است.
 
توجه ویژه به قم دردولت های نهم و دهم
 
استاندار قم نیز در این دیدار با تبریک حلول ماه مبارک رمضان ، گزارشی از روند توسعه و پیشرفت استان ارایه کرد.
 کرم رضا پیریایی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه خدمت به قم، خدمت به آبروی کشور و جمهوری اسلامی است، اضافه کرد: اعتقاد بنده این است که عمران و آبادانی و توجه به قم باید با چنین رویکردی و با رعایت شان بالای آن انجام گیرد.
وی با بیان اینکه وجود حرم مطهر، مسجد مقدس جمکران، حوزه علمیه و مراجع تقلید و بزرگان دین، ویژگی خاصی به قم بخشیده و این خطه را بعنوان جهانشهر مطرح کرده است، افزود: متناسب با این مظروف متعالی، باید ظرفیت سازی لازم هم بشود.
وی با اشاره به اینکه در مباحث برنامه ریزی، قم نباید صرف یک استان شهر دیده شود، اقدامات صورت گرفته در راستای حرکت پرشتاب قم به سوی پیشرفت و آبادانی در سال های اخیر را یاد آور شد و گفت: قم حقیقتا در دولت های نهم و دهم مورد عنایت و توجه ویژه قرار گرفته و خدمات و فعالیت های ماندگاری در راستای سرعت دادن به روند توسعه قم و جبران عقب ماندگی های گذشته آن صورت گرفته است.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=7787

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 27در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۷
  1. به نظر دوستان آیا آقای پیریایی میتواند مشکلی از مشکلات کوهدشت را حل نماید؟

    • دوست عزیز چرا همیشه منفی رای میدین .هدف اطلاع رسانیه .اقای پیریایی یکی از افتخارات ما میباشد وایشان در هر صورت به فکر کوهدشت هم هستند بعد هم مگه قراره همه برا کوهدشت کار کنند ایشان الان استاندار قم هستند وباید همه تلاششون را برای اون استان بکار ببرند وهمچنین مسئولین استان ما هم باید برای لرستان زحمت بکشند

      • دوست عزیز ناشناس اینو یادم رفت بگم اگه واقعا هدف اطلاع رسانیه ما چکار به اخبار قم داریم همانطوریکه فرمایش کردید آقای پیریایی همه تلاششو برا استان قم میزاره پس ما چرا سنگشو به سینه بزنیم.چرا برا استانهای همسایه خودمان اطلاع رسانی نمیکنید؟منظور بنده این نبود بیاد برا لرستان و کوهدشت کاری کنه اینکه این انتظار را از آقای پیریایی داشته باشیم اصلا معقولانه نیست.ما خودمون یه استاندار داریم در حد لالیگا آقای دهمرده معروف است به آقای صد مرده واقعا بسیار کاری و پرتلاشه.

    • صادق جان سلام
      والا ما که دوست داریم یعنی در واقع از خدامونه که جز استان قم بشیم تا برامون کار بکنن

      • منفی گرایی با واقع گرایی تفاوت زیادی داره
        شما فکر میکنید که برای ما افت نداره با وجود همه مسولین شهرستان خودمون یه مسول عالی رتبه یک استان غیر همجوار دنبال کارای کوهدشت باشه البته با همه دغدغه ها ومشکلات کاری خودش

      • محمد جان سلام:
        لطف کنید کامنت بالا را بخوانید.

    • اقای یاری پور پاسخ غلام -ص راببینید

    • سلام دوستان بیاید ریشه یابی کنیم که چرا در طی ۲۰۰ سال گذشته لرستان والی و استاندار بومی نداشته
      این با وجودیکه در سایر استانها استاندار لرستانی داشته ایم؟؟

      • سلام . از ریشه یابی حرف زدی آقای ناشناس . جانا سخن از زبان ما میگویی .
        من الان حدود هفده هیجده ساله که حداکثر سالی دو مرتبه اومدم کوهدشت ./
        الان ساکن قم هستم .
        همین آقای پیریایی که الان داره با این همه حاشیه به یک فرد محبوب در قم تبدیل میشه یه روزی اومد کوهدشت خودمون کاندید شد ، یادتون بیارید همشهریهای عزیز من که چه بی مهری بهش شد . همه شعارامون قشنگه اما وقت عمل که میشه پا میذاریم رو تمام راستی ها و درستی ها . آقای ناشناس بیایید تو وجود خودمون دنبال ریشه بگردیم . تو شهر و دیار ما این طایفه و طایفه بازیه که حرف اول رو میزنه نه عقل و منطق و کارایی و درایت و کارآمد بودن افراد …
        الکی داریم با شعار دادن تو این سایتا و وبلاگها و جراید بیش از پیش آبروی خودمون رو توی شهرها و استانهای دیگه می بریم . بعضی وقتها مطالبمون انقدر خنده دار هستن تو این سایتها که دیگه نیازی نیست کسی برامون جوک بسازه .

  2. جناب پیریایی خسته نباشید باتوجه به شایستگی های جنابعالی پیشرفت روز افزون شما را از خداوند متعال خواستارم ، اما بعد ، با احترام نسبت به جایگاه نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید گفت: وظیفه اصلی این آقایان که در دور قبل نشان دادند اصلا به آن توجه ندارند قانون گذاری و نظارت بر حسن انجام آن است نه پیگیری مسائلی مثل عزل و نصب ها که الحق والانصاف دمار از روزگار این مردم در آورده خداوند انشالله به حرمت معصومین ما ، مسئولین ما را به خاطر خدمت گزاری به مردم بیش از پیش هدایت کند

  3. رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در گفت‌وگو با فارس
    مجلس اجرای احکام مفسدان اقتصادی را پیگیری می‌کند
    خبرگزاری فارس: ملک‌شاهی با تقدیر از برخورد قاطع دادستان کل کشور و قاضی‌پرونده فساد بزرگ مالی با محکومان این پرونده گفت: مجلس شورای اسلامی اجرای احکام صادره درباره مفسدان اقتصادی را تا مرحله اجرا، دنبال خواهد کرد.

  4. در اینکه امروز پیریایی یکی از مردان تراز اول و موثر کشور و دولته هیچ شکی نیست ولی این هم انتظار زیادی از ایشون نیست که به فکر لرستان و کوهدشت باشن محمد جان

  5. حتی اگر امثال پیریایی کاری هم به کار کوهدشت نداشته باشند باز به وجودشون افتخار می کنیم چرا که در هر حال فرزند لرستانند.

    • آقای رضا – س عزیز چطور باید کار به کار کوهدشت و لرستان داشته باشن باید خود مردم و نمایندگان به دنبال استفاده از این داشته های بومی برای توسعه استان و شهرستان باشن

  6. دراینگونه نظرها هم بایدحق مطلب گفت -احترام به اشخاصی که نام شهرمان را در جای جای کشور تکرار می کنند حتما خوب ولازم است۲ -نباید در این میان زحمات مدیران فعلی استان را نادیده گرفت۳نمایندگان استان لا اقل باید از تجربه خبره ها از جمله امثال ایشان بهره ببرند وقت را در نظر بگیرند که از دست نرود۴ همه اخبار کشوری والبته اخبار همشریان جزو اطلاع رسانی است

    • با سلام به آقای غلام-ص
      ۱-در مورد احترام به اشخاص هر کسی که میخواهد باشد در هر پست و مقامی ولو اینکه انسان نا چیزی باشد لازم و واجب است چون انسان است.بنده یه کامنت نوشتم در بالا که متاسفانه نمیدانم به چه دلیل حذف شد که گفته بودم آقای پیریایی به صرف اینکه کوهدشتی هستند و به عشق کوهدشت باعث افتخار بنده هستند.

      ۲-در مورد مدیران استان در کامنت بالا هست که بنده شخصا ارادت خاصی به جناب آقای دهمرده استاندار محترم استان لرستان دارم حتی لقب ایشان را نوشتم صد مرده.

      ۳-در مورد اینکه نمایندگان استان از تجربیات آقای پیرییایی استفاده کنند من نظری ندارم به خودشان مربوط میشود چون هر مدیری سیستم خاص خود را دارد.

      ۴-ما همه باید در مورد اخبار کشور اطلاع کافی و وافی داشته باشیم اگر قصد اطلاع رسانی است خوب چرا فقط قم؟ پس باید اخبار در مورد کل کشور نوشته شود(البته این بستگی به نظر مدیر محترم سایت دارد)

      ۵-جناب آقای پیریایی از نزدیکان بنده میباشد و در انتخابات مجلس شورای اسلامی که ایشون کاندید شدند یکی از طرفدارش بودم.

  7. درقم وتهران به نسبت سایر استانها هم استانیها وهمشهریا ن بیشتری داریم پس اطلاع رسانی منطقی است

  8. امروز استان لرستان مردانی را در ایران زمین دارد که آوازه استان لرستان را در سپهر کشور و حتی بین الملل سر می دهند.
    دلیرمردانی چون کرم رضا پیریایی که هنوز قطره ای از دریای توانمندی هایش برای اهالی محترم لرستان بیان نشده .
    اما به همین مقدار که برای جوانان این دیار مایه دلگرمی هستند بسی جای شکر دارد. چه بسا اطلاع رسانی در این زمینه باعث تشویق جوانان شود و شور حماسی مخصوص اهل لر رقم بخورد.
    امثال پیریایی و تیم معروف متعلق به او باید الگوی مردم عزیز و غیرتمند لر باشد.

  9. اقای امید—ملکشاهی به فکر کوهدشت باشداین الان به عدالت نزدیک تر است

  10. با سلام من نمیدونم چرا بعضی ها گیر الکی میدن هدف انتشار اخبار قم نیست چون استاندار قم از خودمان است خوب است اخبار ایشان را داشته باشیم مثلا یک بازیکن فوتبال ایرانی که در اتریش بازی میکرد هر هفته اخبار مربوط به اون تیم تو تلویزیون ایران بود حالا باید بگیم یونان به ما چه
    به نظر من این کوتاه بینی بعضی ها را میرسونه اینجا یک سایت خبریه وهر خبری برسه که به هرشکل با شهرستان ما در ارتباط باشه سایت باید اونو منتشر کنه تا حداقل مردم همشهریان خودشون رابهتر بشناسند.تازه این یه خوبیهایی هم داره مثلا اگر کار ما در یک جایی از کشور گیر کرد حداقل بدونیم اونجا کسی هست که همزبونمونه وامیدوار بشیم
    ولی ایکاش مدیر محترم تمامی افراد مدیر وموفق خارج از استان را در این سایت معرفی میکرد

    • با سلام به آقای آزادبخت.اتفاقا بنده هم خواستم این مطلب را عرض کنم که خود شما در آخر کامنتتان عرض نمودید.ما در کوهدشت افراد بسیار در سطح کشور داریم که مدیرند و پستهای بالایی دارند چرا اخبار همه را اطلاع رسانی نمیکنند.
      اینکه نوشته اید که “کوتاه بینی بعضی ها را میرسونه”به نظر من اینهم سواد و ادب جنابعالی را میرساند چون این سایت یک جو دوستانه و صمیمی را دارد لذا توهین به افراد در این سایت ممنوع و دور از شان و ادب میباشد.

  11. بله به هم اهانت نکنیم ولی واقعیت این است که متاسفانه اینطور که اقای شهروند یاخانم شهروند می گویند نیست ما اکنون در مقامات کشور در سطح وزیر واستاندار زیاد نداریم البته باید کمک کنیم تا نسل جوان ما برای اینده بتواند نقش های برجسته داشته باشد

  12. خدا یارتان اقاسهراب

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.