کد خبر : 77907
تاریخ انتشار : ۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 73 بازدید

اسامی جان‌باختگان حادثه سیلاب در کوهدشت اعلام شد

    به گزارش میرملاس ؛ بارش باران که از عصر روز سه‌شنبه در لرستان آغاز شده تا عصر فردا جمعه ادامه دارد. بر اثر بارش شدید باران در لرستان خسارت‌های فراوانی به زیرساخت‌های برخی از شهرهای لرستان به ویژه کوهدشت وارد شده است. میزان بارش باران در لرستان از روز سه‌شنبه تاکنون در شهرستان […]

35

 

 

به گزارش میرملاس ؛ بارش باران که از عصر روز سه‌شنبه در لرستان آغاز شده تا عصر فردا جمعه ادامه دارد.

بر اثر بارش شدید باران در لرستان خسارت‌های فراوانی به زیرساخت‌های برخی از شهرهای لرستان به ویژه کوهدشت وارد شده است.

میزان بارش باران در لرستان از روز سه‌شنبه تاکنون در شهرستان نورآباد 64، رومشکان 53، کوهدشت 53، الشتر 45، پلدختر 35، بروجرد 26، خرم‌آباد 26 میلی‌متر، دورود هشت، ازنا پنج و الیگودرز دو میلی‌متر گزارش شده است.

گفتنی است، هم‌اکنون بارش باران در سطح استان لرستان ادامه دارد و شب گذشته به علت بارش باران در شهرستان کوهدشت معابر شهری و روستایی دچار آب‌گرفتگی شد.

به علت طغیان رودخانه داخل کوهدشت آب وارد یک منزل مسکونی شده و سه نفر جان باخته‌اند.

این سه نفر به نام‌ها «علی‌دوست محمدی»، «زینب مرادی » و «ادرینا محمدی» هر سه از اعضای یک خانواده بودند که جان خود را در این حادثه از دست دادند که اجساد این افراد توسط آتش‌نشانی کوهدشت بیرون کشیده شد.

 

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

darvishi..h در گفته :

این حادثه همه هموطنان کوهدشتیو داغدار کرده..خداوند روحشونو با سالار شهیدان مشهور بگرداند…

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

خدا رحمتشون کنه

[پاسخ]

شعبان در گفته :

این حوادث، طراوت باران را گرفت ،برای همشهریان مظلوم این حادثه بسیار متاسفم،خدا رحمتشون کند.

[پاسخ]

خدا به حقاین ماه عزیز با بهترین ها محشورشون کنه و به بازماندگان و همشهریای گلم صبر بده.
ما که از شهرمون دوریم و دلمون گرفته …

[پاسخ]

تیام،اع-ق پاسخ در تاريخ جمعه ۸ آبان , ۱۳۹۴ ۲۱:۵۰:

ما بودیم نتونستیم کاری کنیم آتش نشانی دو ساعت بعد حادثه رسید خیلی صحنه غم انگیزی بود

[پاسخ]

مسعود در گفته :

واقعاسخته اینجور مرگ هایی خدا نکنه برا کسی پیش بیاد اون پدر وقتی نتونسته کاری کنه که فرزندش نجات بده چه حالی داشته ،یا امام حسین برس به داد این مردم که با یه سیل اینجور تلف میشیم ،امروز علی دوست محمدی فردا ما ….. اخ اخ اخ

[پاسخ]

فر هنگی با بصیرت پاسخ در تاريخ شنبه ۹ آبان , ۱۳۹۴ ۰۱:۰۳:

قبل از اینکه عبرت دیگران شوید از دیگران عبرت بگیریتد (از فرمایشا ت گهر بار پیامبر نور و رجمت مجمد مصطفی.

[پاسخ]

همشهری در گفته :

روحشان شاد

[پاسخ]

وارن و ولگ دریاوا ماواری….

روحشون شاد و یادشون گرامی

[پاسخ]

یک شهروند در گفته :

روحشون شاد، خدا به خانواده شون صبر بده، البته یک شهر عزادار شده وهمه مادر این داغ شریکیم

[پاسخ]

تعاونی 7کوهدشت در گفته :

تسلیت وهمدردیه مارا درفاجعه غم انگیز درگذشت عزیزان سفرکرده پذیرا باشید روحشان شاد.

[پاسخ]

علی مردانی در گفته :

خدا رحمتشون کنه ان شالله مسولین و خود مردم من بعد بیشتر توجه کنن

[پاسخ]

یوسف درگاهیان در گفته :

یقینا جایگاهی جز بهشت نصیبشان نخواهد شد.برای بازماندگانشان از درگاه خداوند طلب صبر میکنیم چرا
که مصیبتی است که دل هر انسانی را غم زده و چشمانش را گریان میکند.

[پاسخ]

مدرس دانشگاه در گفته :

خبر درگذشت این خانواده سه نفر باعث رنجش خاطر همگان شد خدا وند متعال روح این عزیزان رو قرین رحمت واسعه خود قرار بده

[پاسخ]

M . Ali Panah در گفته :

ب دلیل نبودن امکانات جان 3 نفر از همشهری های عزیزمون و از دست دادیم ، امیدوارم مسئولین ب فکر چنین روزهایی هم باشن ، واقعا جای تاسف داره …

#تسلیت #
# روحشون شاد #

[پاسخ]

سیدمجتبی حسینی(طرهان) در گفته :

مسولین بی کفایت خواب بودند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[پاسخ]

محمد در گفته :

با سلام و درود فراوان خدمت همه هم استانی های عزیز
منم به نوبه ی خودم این فاجعه رو به خانواده داغ دار محمدی تسلیت عرض مینمایم و از خداوند منان برای این عزیزان علو درجات و برای بازماندگان صبر خواستاریم و امیدواریم بازماندگان ما را در غم خود شریک بدانن

[پاسخ]

تیام،اع-ق در گفته :

من خودم شاهد این ماجرا بودم آتش نشانی دیر رسید آدرینا6ساله و پدر و مادرش رفتن علاج واقعه رو قبل ازوقوع بلید کرد مسولین به فکر آدریناهای بعدی باشید،نه اینکه بعد جاری شدن سیل جار بزنید به هوش وبه گوش باشید جهان را آب برده مارو خواب،متاسفم واقعا

[پاسخ]

حشمت اله نجفی (سوری) در گفته :

روحشون شاد، خدا به خانواده شون صبر بده، البته یک شهر عزادار شده وهمه مادر این داغ شریکیم

[پاسخ]

شهروند در گفته :

خانه ام آتش گرفته است آتشی جان سوز. این حادثه هممونو دلتنگ کرد

[پاسخ]

کوهدشتی در گفته :

تاکی من ها فقط من هستند پس کی ما میشویم؟این بلای طبیعی نیست این بلای انسانی است پس کو درخت های بلوط تا مانع از جاری شدن سیل شوند؟ این میزان بارش در زمان بلوط ها بیشتر هم بود
پس چرا جان نگرفت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[پاسخ]

خوشنودی-بروجرد در گفته :

خداوند انشاله روحشون را شادکنه .خیلی انسان خوبی بود . از خداوند منان برای این عزیزان علو درجات و برای بازماندگان صبر خواستاریم .من چند بار با ایشون برخورد داشتم بسیار انسات فهیم وبزرگی بودن.

[پاسخ]

کوشکی از کوهدشت در گفته :

خدا روحشان با امام حسین ع معشور گرداند ولی واقعا باران بی ادرینا طراوتی. نداشت

[پاسخ]

امین - هم استانی از بروجرد در گفته :

با سلام و با عرض تسلیت به خانواده های داغدار ما رو هم در غم خودتون شریک بدونید ضایعه تاسف باریست انشالله دیگه غم نبینند

[پاسخ]

کوشکی در گفته :

تسلیت میگم به همه همشهری های خودم و خانواده بزرگ محمدی

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

روله
روله
روله

[پاسخ]

ملكي آرا در گفته :

واقعا”كوهدشت كه از همه لحاظ محرومه اين طور فاجعه هاي هم بدتر همشهري هاي ما رو داغدار ميكنه و واقعا تاسف آوره .
خدا رحمتشون كنه

[پاسخ]

دور از وطن در گفته :

دلم به درد اومد، مخصوصاً وقتی تعریف کردن که علی دوست خونه نبوده و برا نجات زن و بچش به آب زده، یه شهر عزادارشونه، خدا به بازمانده ها صبر بده، و روح در گذشتگان رو قرین رحمت کنه

[پاسخ]

شیخمرادی در گفته :

با عرض تسلیت به خانواده های جان باختگان ،امیدوارم منبعد شاهد همچنین فاجعه ای نباشیم.

[پاسخ]

امین ﻣﺤﻤﻮﺩﻭﻧﺪ در گفته :

ﻋﺮﺽ ﺗﺴﻠﻴﺖﺩاﺭﻡ ﺧﺪﻣﺖﺧﺎﻧﻮاﺩﻩ ﻫﺎﻱ ﻣﺼﻴﺒﺖ ﺩﻳﺪﻩ ﻭﻣﺮﺩﻡ ﻧﺠﻴﺐ ﻭﺑﺎﺷﺮﻑ ﻛﻮﻫﺪﺷﺖ ﻣﺎﺭﻭﻫﻢ ﺩﺭﻣﺼﻴﺒﺖ ﺧﻮﺩ ﺷﺮﻳﻚ ﺑﺪاﻧﻴﺪ

[پاسخ]

لیلا رضایی در گفته :

خیلی ناراحتیم.
خدا به بازماندگان صبر بده.
خداحافظ آدرینای عزیز .

[پاسخ]