کد خبر : 77913
تاریخ انتشار : ۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 187 بازدید

گزارش تصویری / جاری شدن سیلاب در کوهدشت جان 3 نفر را گرفت

عکاس : امین آزادبخت / میرملاس

 39

 

 

1

 

2

 

 

3

 

 

4

 

 

5

 

 

6

 

 

7

 

 

8

 

 

1

 

 

9

 

 

10

 

 

11

 

 

12

 

 

13

 

 

14

 

 

15

 

 

16

 

 

17

 

 

18

 

 

19

 

 

21

 

 

22

 

 

23

 

 

24

 

 

25

 

 

26

 

 

27

 

 

28

 

 

29

 

 

30

 

 

31

 

 

32

 

 

33

 

 

34

 

 

IMG_6175

 

 

35

 

 

 IMG_6116

 

 

37

 

39

 

عکاس: امین آزادبخت / میرملاس 

 

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

صادق از کوهدشت در گفته :

خدا به خونواده ی قربانیان صبر بده ایشالا.امیدوارم مسئولان پیگیر اوضاع شهر کوهدشت باشن

[پاسخ]

سعیده علیخانی در گفته :

خدا بیامرزشون روحشون قرین رحمت .خیلی متاسف شدم

[پاسخ]

کامیار گراوند در گفته :

سلام واقعا جای تاسف داره یه جوان رشید باخانواده بی چارش بخاطر یه ساعت کار بیل مکانیکی اول کانال این جوری از دنیا بره خدا رحمتش کنه وبه بازماندگان صبر بده

[پاسخ]

مرادپوریان رومشکان در گفته :

باران یک نعمت الهی است … منم به عنوان یه همشهری مصیبت در گذشت این عزیزان را به خانواده داغدارشان تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن مرحومان علو درجات و برای بازماندگان صبر و سلامتی آرزومندم .

[پاسخ]

امین نورعلی در گفته :

مصیبت وارده را به خانواده داغدارش تسلیت عرض می کنم

[پاسخ]

زهرا میرزایی در گفته :

ای داد بی داد ما باز تلفات دادیم !

[پاسخ]

reza ashemi پاسخ در تاريخ جمعه ۸ آبان , ۱۳۹۴ ۱۲:۰۷:

مگه تا الان چند تلفات داد !!؟!

[پاسخ]

عباسی پاسخ در تاريخ جمعه ۸ آبان , ۱۳۹۴ ۱۳:۴۳:

همین3عزیز فوت شدن

[پاسخ]

همشهري در گفته :

روحشان شاد و يادشان گرامي باد.متاسفم براي مسولين شهري كه حتي از داشتن چند كف كش بي بهره باشه

[پاسخ]

روحت شاد رفیق عزیز و با معرفت .واقعا نمیتونم چیزی بنویسیم ولی خیلی ناراحتم داغونم انشاالا اون دنیا با همسر و دختر قشنگ و شیرین زبونت خوش باشی .یاعلی روحتان شاد

[پاسخ]

کوشکی در گفته :

ازتمامی افرادسازمان آتش نشانی کوهدشت وشهردارمحترم ونیروهای وی که فعالانه به کمک مردم آمدند بخصوص مرد تلاشگرآتش نشانی جناب آقای اسماعیل احمدی که در این حادثه باتمام وجود امداد نمودندبخصوص درخارج نمودن سه نفر اعضای یک خانواده که دراین حادثه جان خود را ازدست دادند کمال تشکر وقدر دانی داریم

[پاسخ]

شهروندروم اشکن در گفته :

تسلیت میگوییم. انا الله و انا الیه راجعون.

[پاسخ]

پیام کائیدی در گفته :

این مصیبت رو به تمام مردم کوهدشت و لرستان تسلیت عرض میکنم..

[پاسخ]

ازادبخت در گفته :

لا اله الاالله

[پاسخ]

reza ashemi در گفته :

واقعا بد شانسی که میگن همینه برای خانواده داغدارشون آرزوی صبر وسلامتی میکنم ،خداوند بیامرزه شون ولی من موندم گناه اون بچه 3 ساله چی بوده که این بلا سرش اومده واقعا فکر کردن بهش عذب میده !!

[پاسخ]

امرایی در گفته :

حادثه جانسوزیست خدایا به رفتگان امرزش وبه داغدیدگان صبر بده

[پاسخ]

مهدی مرادی از تهران در گفته :

کوهدشت……..نام شهرمان را میگویم…مگر به واسطه ی اتش سوزی و سیل و…..نامی در اخبار سراسری و رسانه ها داشته باشد………وایی….دوباره چه مصیبتی است‌……..شبکه خبر نام شهر مرا زیر نویس کرده……..خدا به خیر کند………نکند‌……اره درست حدس زدم……..مصیبت است……….سه نفر از هم شهری هایم را اب برده است………اما باز اب از اب تکان نمیخورد و بقیه را خواب برده است.

[پاسخ]

عباسی در گفته :

ای خدا حیفه که این بچه زیر خاک بره ایشالا خدا روحشونو شاد کنه و به بازماندگان صبر بده واقعا سخته

[پاسخ]

باید از این اتفاق عبرت گرفت٬روحشان شاد!

[پاسخ]

اصلاح طلب آدینه در گفته :

روحشان شادمسولین باید عبرت بگیرند.

[پاسخ]

فائزه در گفته :

خدا رحمتشون کنه
خیلی ناراحت شدم

[پاسخ]

مسعود در گفته :

واقعا داغون شدم فقط یه لحظه خودتون رو جای اون پدر بزارید که مرگ فرزندش رو جلو چشش دیده و کاری از دستش بر نیومده .ای هاوووار از بیچارگی ما مردم لرستان و خصوصا کوهدشت .فردا دوباره از سر و کول هم برا انتخابات میریم بالا …..

[پاسخ]

همراه پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۱ آبان , ۱۳۹۴ ۰۷:۳۵:

افرین بر مسعود .فردا باز انتخابات باز ازکول هم بالارفتن .اما ایا بجز مردم کسی اومد از مسولین جنازه عزیزان رو کول کند .بعضی ها اومدن اما برای جلوی دوربین

[پاسخ]

امیر رضا کونانی در گفته :

شما را بخدا مسولین قسمت میدیم برای پیشگیری جلوی این تراکتورها کمپرسی ها که نخاله های ساختمانی را درمسیر راها ورودخانه میریزند به جد جلوگیری کنید ای داد ای هوار بخدا اینکار نیاز به اعتبار ندارد۰

[پاسخ]

اميد صادقي در گفته :

وقتي بلوط هاي كهنسال شهرم در آتش جهل مي سوزد باران بي مهابا جان كودكان سرزمينم را مي گيرد

[پاسخ]

نعمت اله نجفی در گفته :

در سوگ این هم شهریان همه ما سوگواریم

[پاسخ]

همشهری در گفته :

خداوند به باز ماندگان صبر دهد و دیگر شاهد اینگونه حوادث نباشیم

[پاسخ]

حسین رشنو در گفته :

خدا هاوار….ولا حیف بی…

[پاسخ]

حمید خامسی در گفته :

از شنیدن این خبر بسیار متاثر شدم این واقعه دردناک رو خدمت همشهریان عزیز وخانواده محترم از دست رفته گان تسلیت عرض می کنم و مارو هم در غم عزیزان از دست رفته تان شریک بدونید.

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

دهانه ورودی کانال را قبل از سیلاب خوب باز میکردن این سیلاب بجای اینکه از خونه مردم سر در بیاره راه خودشو از کانال سد می گرفت حداقل خسارت جانی نداشتیم

[پاسخ]

ایوب امرایی در گفته :

سلام از پایگاه خبر میرملاس نیوز درخواست دارم یک یادمان سراسر توی کوهدشت بگیرن از تمام مردم عوت کنید که بیایند

[پاسخ]

بهار لرستان در گفته :

دلم درد میگیرد. درد…
خدایتان بیامرزد.
ممنون از دوست عزیزم استاد آزادبخت از اطلاع رسانی خوب و به موقتون

[پاسخ]

فروزان شاهرخی در گفته :

حادثه غم انگیزیست ،به بازماندگان قربانیان تسلیت گفته و بدانند که همه ما در این مصیبت غمگین تر از آنهاییم ،همه اشک ریختیم و دلشکسته شدیم .خداوند روحشان را شاد و قرین رحمت کند.

[پاسخ]

ایلام از ما بیشتر بارندگی داشت تلفاتش ب اندازه ما بود،اینو بایس مسولین شهر بایس رسیدگی کنن ی کم ب اوضاع و بافت شهر کنین متاسفانه بافت روستایی شهر و رودخانه های سرنپوشیده تو شهر خودش از عوامل اینهمه خسارته شهر یکپارچه در ماتم از دست دادنه همشهریاشه پس خواهشن بیدار شین و نزارین ازین ببعد تلفات داشته باشیم

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

از شنیدن چنین خبری شوکه شدم باید فکری کرد چرا باید عزیزی بمیرد تا مسولین خودی نشان دهند فقط باید راضی بود به رضای خدا .ولی آدرینا عزیز باور کن شب تا صبح به خاطر معصومیتت خوابم نبرد چه نگران رفتی دختر بابا تنها نرفتی با بابا و مامان رفتی باز دلتنگ شماها هستیم

[پاسخ]

س. م . والی پور در گفته :

اناالله وانا الیه راجعون. خداوند به بازماندگان این عزیزان صبر جمیل عنایت فرماید.
هرانسانی ازشنیدن این خبر به جد متاثر خواهدشد.

[پاسخ]

همشهری آدرینا در خرم آباد در گفته :

ادرینای عزیز ،مطمئن باش که همیشه داغ تو وبابا ومامان مظلومت در دل همه ی ما کوهدشتیهاست .همیشه به یادتان

[پاسخ]

مجتبی قادری در گفته :

سلام
خدمت تمام همشهریان عزیزم تسلیت می گم خدا به بازماندگان این فاجعه صبر بده.
همه میدانیم هیچ شهری در جهان با 20 میلی متر بارندگی روزانه و جمعا 80 میلی متر بارندگی در سه روز گذشته شاهد وقوع سیل نخواهد بود اگر مازندران سیل می آید بارش روزانه آن بالای 250 میلی متر بوده اگر شهر ایلام که از نظر امکانات در رده کوهدشت هست سیل می آید بارش آن بالای 250 میلی متر است اما واقعا سوال ما مردم کوهدشت این است که چرا با این اندک بارندگی باید سیل بیاید و مثل آب خوردن جان عزیزانمان را بگیرد؟
والله باید بر دردهای این شهر فراموش شده گریست

[پاسخ]

راعنا در گفته :

تسلیتت

[پاسخ]

آخ آدرینای نازنین دلم برای خنده هایت تنگ می شود

[پاسخ]

آزادبخت در گفته :

با تشكر از آقاي آزادبخت بخاطر اطلاع رساني خوبشون

[پاسخ]

آزادبخت در گفته :

با تشكر از آقاي آزادبخت بخاطر اطلاع رساني خوبشون واقعا متاسف شدم

[پاسخ]

الکامپ کوهدشت در گفته :

خدایتان بیامرزد
تسلیت،تسلیت،تسلیت

[پاسخ]

خانواده رضایی و زیدی فرد در گفته :

خداحافظ عزیزان
علی دوست .آدرینا و زینب عزیز در غم فراغتان به سوگ نشسته ایم و قلبمان درد گرفته از رفتن مظلومانه تان.
خدا به بازماندگان صبر دهد.

[پاسخ]

مژگان امیدی در گفته :

سلام.جای تاسف داره که به همین راحتی به خاطر هیچ جان سه نفرعزیزازدست بره.مسولان بدانیدکه الان بایدپاسخگوی مردم ودرآخرت پاسخگوی خداباشید اگربرای مردمی به سادگی مردمان کوهدشت کوتاهی کنید…خدارحمتشون کنه.

[پاسخ]