تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

فتحی: هنوز قراردادی با پاس همدان ثبت نکرده‏ام در بازی گهر با پرسپولیس به لیدرها گفته بودند، تشویقم نکنند

  • کد خبر : 7792
  • 15 مرداد 1391 - 16:06

نمی‏خواستند به گهر کمک کنم! فتحی: هنوز قراردادی با پاس همدان ثبت نکرده‏ام در بازی گهر با پرسپولیس به لیدرها گفته بودند، تشویقم نکنند کاپیتان سابق گهر دورود از احتمال حضورش در پاس همدان خبر داد. حمیدرضا فتحی که هفته گذشته از تیم گهر جدا شد، در گفت‏وگو با خبرنگار میرملاس نیوز؛ در این خصوص […]


نمی‏خواستند به گهر کمک کنم!

فتحی: هنوز قراردادی با پاس همدان ثبت نکرده‏ام

در بازی گهر با پرسپولیس به لیدرها گفته بودند، تشویقم نکنند
کاپیتان سابق گهر دورود از احتمال حضورش در پاس همدان خبر داد.
حمیدرضا فتحی که هفته گذشته از تیم گهر جدا شد، در گفت‏وگو با خبرنگار میرملاس نیوز؛ در این خصوص اظهار کرد: برای ادای دین و به عشق مردم استانم به گهر آمدم و از خیلی از پیشنهادها گذشتم اما احساس کردم اگر از گهر جدا شوم، بهتر است.

وی با بیان اینکه برخی نمی‏خواستند به گهر کمک کنم، ادامه داد: چون به دیگران احترام می‏گذارم توقع دارم دیگران هم به من احترام بگذارند که این موضوع در گهر صورت نمی‏گرفت. در تیم غریبه بودم و برای اینکه تیم آرامش پیدا کند، ترجیح دادم بروم.

فتحی با ابراز نارضایتی از تشویق نشدنش در دیدار گهر _ پرسپولیس، اضافه کرد: این بازی را از نزدیک در ورزشگاه آزادی دیدم و از اینکه همشهریانم که به عشق آنها به گهر آمدم تشویقم نکردند ناراحت شدم. لیدرها پس از پایان بازی گفتند که از طرف باشگاه دستور داده‏اند به هیچ وجه فتحی را تشویق نکنید.

کاپیتان سابق نفت تهران در ادامه تاکید کرد: با تمام وجود دوست دارم گهر نتیجه بگیرد؛ چون آینده‏ای برای جوانان شهرم است و با موفقیت این تیم دل همه لر‏ها شاد می‏شود.

وی با بیان اینکه سال‏ها زحمت کشیدم تا به لیگ برتر رسیدم، افزود: خیلی راحت لیگ برتر را از دست دادم و زحمات چندین ساله‏ام به هدر رفت. به هیچ عنوان به گهر برنمی‏گردم فقط برای این تیم آرزوی موفقیت می‏کنم.

فتحی با اشاره به گفته‏های برخی که معتقدند برای پول در گهر نمانده، خاطرنشان کرد: من از جیب خودم برای این تیم هزینه کرده‏ام و منتی هم ندارم چون تیم استانم بوده، اما اگر به پول فکر می‏کردم هرگز به گهر نمی‏آمدم و به نفت تهران یا دیگر پیشنهادهایم که به مراتب از گهر بیشتر پول می‏دادند، جواب مثبت می‏دادم.

این بازیکن لرستانی در خصوص شاعات پیوستنش به تیم پاس همدان، گفت: به دلیل اینکه پاس تیم ریشه‏دار و باسابقه‏ای است با مسوولان این تیم مذاکراتی داشته‏ام اما هنوز قرارداد ثبت نکرده‏ام و در یکی دو روز آینده مشخص می‏شود.

فتحی در پایان با بیان اینکه فوتبال بالا و پایین زیاد دارد، برای نماینده لرستان در دوازدهمین دوره لیگ برتر آرزوی موفقیت و از مردم این استان تشکر و عذرخواهی کرد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=7792

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. چقدر جای خالیش در تیم گهر احساس میشه

    واقعا جای تاسف داره که مسئول ها این بازیکن باغیرتو از دست دادن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.