تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

کسب مرتبه علمی استادی توسط دکتر بهرام دلفان

  • کد خبر : 78008
  • 08 آبان 1394 - 1:48

    به گزارش سرویس علمی پژوهشی میرملاس ؛ دکتر بهرام دلفان عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان به عنوان عضوی از اعضای هیات علمی این دانشگاه به مرتبه علمی استادی ارتقاء یافت.گفتنی است براساس ارزیابی انجام شده از طرف هیأت ممیزه مرکزی کشور که در اوایل مهرماه سالجاری انجام شد، دکتر بهرام دلفان […]

photo_2015-11-08_01-47-57

 

 

به گزارش سرویس علمی پژوهشی میرملاس ؛ دکتر بهرام دلفان عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان به عنوان عضوی از اعضای هیات علمی این دانشگاه به مرتبه علمی استادی ارتقاء یافت.
گفتنی است براساس ارزیابی انجام شده از طرف هیأت ممیزه مرکزی کشور که در اوایل مهرماه سالجاری انجام شد، دکتر بهرام دلفان دانشیار داروسازی دانشگاه با کسب ۹۴/۲۰۲ امتیاز از رتبه دانشیاری به مرتبه علمی استادی ارتقاء یافت( حداقل امتیاز لازم ۱۱۰ می باشد) وبعنوان اولین عضو دانشکده پزشکی و داروسازی نام خود را ثبت کرد. دکتر دلفان دارای مدرک دکتری داروسازی و دکتری تخصصی (PhD) داروشناسی هر دو از دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد.
دکتر کورش ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ،کسب این مرتبه ارزشمند علمی را به دکتر دلفان و دیگر اعضای فرهیخته هیات علمی دانشگاه تبریک گفته و اظهار داشتند: نظر به اینکه جنابعالی در سایه تلاش خویش و با عنایت به ارزیابی انجام شده از سوی هیأت ممیزه مرکزی در جلسه مورخ ۸/۷/۹۴ به مرتبه علمی استادی ارتقاء یافته اید‏ بدین وسیله این ارتقاء شایسته را شادباش گفته و موفقیت جنابعالی را در دستیابی به مراتب علمی بالاتر و نیز بهره مندی از آن در راه نیل به آرمان های دانشگاه و میهن اسلامی از خداوند سبحان مسئلت می نمایم. امید است به حول قوه الهی و همت والای متخصصان و محققان متعهد ، همواره شاهد اعتلای امر آموزش ، پژوهش، بهداشت و درمان میهن عزیزمان باشیم.
روابط عمومی دانشگاه نیز به نمایندگی از خیل عظیم جامعه پزشکی و دانشگاهیان علوم پزشکی لرستان این موفقیت ارزنده و کسب عنوان دومین استاد دانشگاه علوم پزشکی لرستان را به جناب آقای دکتر بهرام دلفان، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و امید است که سایر اساتید ارزشمند دانشگاه نیز با ارتقاء مراتب علمی خود زمینه ی اعتلای علوم پزشکی و توسعه همه جانبه حوزه سلامت استان را فراهم نمایند.
لازم بذکر است که دانشگاه علوم پزشکی لرستان دارای دو رتبه استاد تمامی و ۲۵ دانشیار می باشد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=78008

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۴
  1. برازنده ی وجودت استاد

  2. خداوکیلی رو سفیدمون کردی دمت گرم ان شالله هرروز شاهد مراتب عالی شما باشیم

  3. با تبریک ویژه خدمت جناب دکتر بهرام دلفان، با توجه به اینکه کسوت علم و دانش مسیری بسیار مشکل و دارای دستاوردهایی بسیار مطلوب است و امیدواریم جناب دکتر دلفان از دستاوردهای مطلوب علم خود برای دیارشان استفاده بهینه داشته باشند. بدون شک جامعه بیش از هر زمان دیگری تشنه ی علم و دانش است

  4. باعثه افتخاره لرستانه همچون پروفسر دلفان تبریک میگم به ایشون

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.