تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

استاندار لرستان : شهرستان کوهدشت بیشترین حجم بیکاری در کشور را دارد

  • کد خبر : 78176
  • 09 آبان 1394 - 12:57

    استاندار لرستان در جلسه ستاد بحران کوهدشت گفت:شهرستان کوهدشت از نظر آمار بیکاری در کشور واستان لرستان بیشترین حجم بیکاری راداراست و این مشکل باعث بروز مشکلات اجتماعی وآسیب های زیادی برای مردم این شهرستان شده است. به گزارش میرملاس ؛ هوشنگ بازوند عصر جمعه در جلسه ستاد بحران شهرستان کوهدشت که با […]

0-(14)

 

 

استاندار لرستان در جلسه ستاد بحران کوهدشت گفت:شهرستان کوهدشت از نظر آمار بیکاری در کشور واستان لرستان بیشترین حجم بیکاری راداراست و این مشکل باعث بروز مشکلات اجتماعی وآسیب های زیادی برای مردم این شهرستان شده است.

به گزارش میرملاس ؛ هوشنگ بازوند عصر جمعه در جلسه ستاد بحران شهرستان کوهدشت که با حضور محمد باقر نوبخت در فرمانداری کوهدشت برگزارشد اظهار داشت: این شهرستان با بیش از ۱۹۰هزار هکتار زمین کشاورزی مستعد برای کاشت انواع محصولات کشاورزی در سالهای اخیر سیلوی ذخیره گندم استان بوده است. 
وی با اشاره به وضعیت واحد های صنعت این شهرستان بیان کرد: در این شهرستان یک واحد صنعتی که درآن بیش از ده نفر اشتغال وجود ندارد. 
بازوند با اشاره به عملیات اجرایی سد معشوره در شهرستان کوهدشت گفت: عملیات اجرایی این سد در سال ۱۳۹۳ با ۶۰میلیارد تومان که قرارگاه خاتم النبیاء (عج) هزینه ادامه پیدا کرد ولی در سال ۱۳۹۴ هیج هزینه ای برای آن اختصاص داده نشده است. 
وی اظهار داشت:با راه اندازی سد معشوره که از مطالب و آبی کردن حداقل ۱۵۰هزار هکتار از زمین های کشاورزی این شهرستان ۱۵۰هزار شغل برای جوانان بیکار این شهرستان فراهم می شود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=78176

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷
  1. آفرین به مهندس بازوند.

  2. با تشکر از استاندار پرتلاش و کوشش،دولت تدبیر و امید،حرف دل ما جوانان کوهدشت را زدیا،بسیار متشکر،بخدا ما چندتا جوانا نزدیک به دوسال بیشتر است دنبال یک طرح کوچک،اما مسولین اینقدر اذیت مان کردن ،بخدا از جان خودمان بیزار شدیم،چرا،چرا،کمک نمیکنند هیچ چرا اذیت و کارشکنی،چرا،تو را خدا تذکر بدید،جوانان لرستان،بویژه کوهدشت،نابود شدن،چرا،دردمان را به کی بگیم،تو را خدای کاری بکنید،با تشکر از استاندار،،فرماندار محترم شهرستان کوهدشت،اونم یک نفر است چقدر مگه توان دارد،جوابگوی کار مدیران شهرستان باشد،

  3. درود بر جناب بازوند

  4. تبریک به آنان که باعث کسب این رتبه واسه شهرستان شدند
    به آنان که در اتاقهای فکرند،به آنان که در فریب عوام از هیچ عملی واهمه ندارن
    به آنان که با رای مردم رفتند و به پشت سر نگاه نکردن
    به …….

  5. استاندار محترم؛ از شعار دادن به خدا دیگه خسته شدیم من فوق لیسانس دارم بیکار و بی عارم جرا بنده هم تحصیلات دانشگاهی دارم هم دامداری غیر فعال دارم ی وام پنجاه میلیونی بهم نمیدید تا ضمن اشتغال خودم و خانوادم و حتی ی شغل دیگه بهم نمیدید ولی شیش هزار و پانصد میلیاردی رو بدون وثیقه همکارتون میدن

  6. کسب رتبه اول آخ جون
    تبریک به من به تو به همه

  7. بیان کردن درد آسان است

    ودرمان کردن چه سخت

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.