- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

استاندار لرستان : شهرستان کوهدشت بیشترین حجم بیکاری در کشور را دارد

0-(14)

 

 

استاندار لرستان در جلسه ستاد بحران کوهدشت گفت:شهرستان کوهدشت از نظر آمار بیکاری در کشور واستان لرستان بیشترین حجم بیکاری راداراست و این مشکل باعث بروز مشکلات اجتماعی وآسیب های زیادی برای مردم این شهرستان شده است.

به گزارش میرملاس ؛ هوشنگ بازوند عصر جمعه در جلسه ستاد بحران شهرستان کوهدشت که با حضور محمد باقر نوبخت در فرمانداری کوهدشت برگزارشد اظهار داشت: این شهرستان با بیش از ۱۹۰هزار هکتار زمین کشاورزی مستعد برای کاشت انواع محصولات کشاورزی در سالهای اخیر سیلوی ذخیره گندم استان بوده است. 
وی با اشاره به وضعیت واحد های صنعت این شهرستان بیان کرد: در این شهرستان یک واحد صنعتی که درآن بیش از ده نفر اشتغال وجود ندارد. 
بازوند با اشاره به عملیات اجرایی سد معشوره در شهرستان کوهدشت گفت: عملیات اجرایی این سد در سال ۱۳۹۳ با ۶۰میلیارد تومان که قرارگاه خاتم النبیاء (عج) هزینه ادامه پیدا کرد ولی در سال ۱۳۹۴ هیج هزینه ای برای آن اختصاص داده نشده است. 
وی اظهار داشت:با راه اندازی سد معشوره که از مطالب و آبی کردن حداقل ۱۵۰هزار هکتار از زمین های کشاورزی این شهرستان ۱۵۰هزار شغل برای جوانان بیکار این شهرستان فراهم می شود.