تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

میرعمادی : بیکاری درلرستان فراترازآمار رسمی است/ مهاجرت جوانان به سایراستانها

  • کد خبر : 78185
  • 09 آبان 1394 - 13:47

     نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: بیکاری واقعی در لرستان فراتر از آمار رسمی است. به گزارش میرملاس به نقل مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی صبح شنبه در جلسه شورای اداری استان لرستان با اشاره به اینکه آقای نوبخت منشاء آثار خوبی بوده و صمیمانه از […]

 

 

 نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: بیکاری واقعی در لرستان فراتر از آمار رسمی است.

به گزارش میرملاس به نقل مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی صبح شنبه در جلسه شورای اداری استان لرستان با اشاره به اینکه آقای نوبخت منشاء آثار خوبی بوده و صمیمانه از ایشان، عملکرد و مواضع شان تقدیر می کنم، اظهار داشت: از عنایت دولت و رئیس جمهور به استان که دستیار ویژه و معاون خود را برای پیگیری خسارات سیل فرستاند نیز تشکر می کنیم.

وی با بیان اینکه خداوند متعال نعمت های فراوانی به ما داده که باید قدردان آنها باشیم، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران یکی از این نعمت ها است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه انقلاب یک موهبت الهی است، افزود: این انقلاب منشاء برکات بسیاری در دنیا شده است.

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه رهبر فرزانه انقلاب یکی دیگر از نعمت هایی است که خداوند بهخ ما ارزانی داشته است، گفت: رهبر معظم انقلاب تمام صفات و خصوصیات والای یک رهبر را دارا است.

وی با بیان اینکه ملت ایران با داشتن چنین رهبری از یک اطمینان و ارامش قلبی برخوردار است، تصریح کرد: باوجود رهبر معظم انقلاب است که شیطنت ها و نقشه های دشمنان نقش برآب و منافع ملت تامین می شود.

 

 

‌هویت کشور در ارزش های اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه مردم همراه، باوفا، ولایتمدار و پشتیبان نظام و رهبری یکی دیگر از نعمت های برزگ خداوند است، اظهار داشت: نعمت امنیت از دیگر نعمت هایی است که خداوند به ما ارزانی داشته است.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه یکی از وظایف و رسالت سنگین ما این است در حخفظ و نگهداری از این نعمت ها تلاش کنیم، تصریح کرد: یکی از دغدغه های ما این است که به این نعمت ها آسب وارد نشود و دشمن مجال ضربه به این نعمت ها را پیدا نکند.

وی با تاکید بر اینکه ترفندهای دشمن علیه کشور ما بسیار است، افزود: باید نسبت به نفوذ دشمن در کشور هوشیار باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه اصول و ارزش های انقلاب را باید حفظ کنیم، گفت: هویت ما در ارزش های اسلامی ماست و باید آنها را حفظ کنیم.

آیت الله میرعمادی خدمت خالصانه و بی شاعبه به مردم را ضروری دانست و تصریح کرد: مکتب امام(ره) مکتب خدمتگذاری به مردم است و این امر سبب دوام حکومت ها است.

از حفظ وحدت غافل نشویم

وی با تاکید بر اینکه هیچگاه نباید از موضوع حفظ وحدت غافل شد، افزود: وقایع مختلفی در کشور داریم و آنچه که می تواند کشور را از همه حوادث و جریانات به سلامت عبور دهد مسئله حفظ وحدت است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به وقوع سیل در لرستان اظهار داشت: مردم لرستان از بحران دیگری به نام بیکاری نیز رنج می برند که باید آن را حل کنیم.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه بیکاری واقعی در لرستان فراتر از آمارهای رسیمی است، تصریح کرد: بیکاری مخصوصا در شهرستان کوهدشت مشهود بوده و دغدغه اصلی مردم بیکاری است.

وی یادآور شد: بسیاری از جوانان استان برای کار به سایر استان ها مثل تهران مهاجرت کرده اند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=78185

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. سلام، نزدیک به ۱۲ سال می باشد که بدلیل بیکاری به تهران مهاجرت کرده ام.

  2. بخدا با وجود مدرک کارشناسی ارشد از تهران و داشتن ی واحد دامداری غیر فعال هر دری میزنم ی وام بهم نمیدن بیکاری هه بیکاری

  3. با تشکر از نماینده محترم سالم به خونه رسیدی شکر خدا

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.