تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
8

اعلام آمادگی جهادگران بسیجی برای کمک به سیل زدگان کوهدشت

  • کد خبر : 78232
  • 09 آبان 1394 - 17:07

  به گزارش میرملاس ؛ جعفر بارانی بیرانوند با اشاره به اعلام آمادگی گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، دانشگاه های شهرستان کوهدشت و دانشگاه آزاد و پیام نور خرم آباد جهت کمک به سیل زدگان کوهدشتی گفت: پس از شناسایی عرصه های آسیب دیده توسط گروه شناسایی که به مناطق سیل زده اعزام شده […]

 

به گزارش میرملاس ؛ جعفر بارانی بیرانوند با اشاره به اعلام آمادگی گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، دانشگاه های شهرستان کوهدشت و دانشگاه آزاد و پیام نور خرم آباد جهت کمک به سیل زدگان کوهدشتی گفت: پس از شناسایی عرصه های آسیب دیده توسط گروه شناسایی که به مناطق سیل زده اعزام شده اند، گروه های جهادی استان به این مناطق اعزام می شوند.

وی با اشاره به بالا بودن عمق خسارت های وارده به مردم شهرستان کوهدشت، افزود: در سیل چند روز اخیر علاوه بر تلفات جانی شاهد تخریب راه های دسترسی، تلف شدن دام ها، آب گرفتگی و تخریب منازل مسکونی و نابودی انارستانهای شهرستان کوهدشت بوده ایم.

مسئول بسیج سازندگی و کارآمدسازی بسیج دانشجویی لرستان بر ضرورت حمایت همه جانبه دولت از سیل زدگان شهرستان کوهدشت گفت: دولت باید زمینه ای را فراهم کند که هر چه سریعتر وضعیت سیل زدگان به شرایط عادی برگردد.

بارانی بیرانوند تصریح کرد: همچنین سازندگی بسیج دانشجویی استان فارس برای اعزام گروه های جهادی به مناطق سیل زده شهرستان کوهدشت اعلام آمادگی کرده اند و با این حال در صورت نیاز از ظرفیت این گروه ها استفاده می شود.

مسئول سازندگی و کارآمدسازی لرستان گفت: دانشجویان جهادی به یاری سیل زدگان شهرستان کوهدشت می روند.

تا به حال گروه های جهادی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، گروه جهادی دانشگاه های کوهدشت، دانشگاه پیام نور و آزاد خرم آباد برای اعزام به مناطق آسیب دیده از سیلاب اخیر شهرستان کوهدشت اعلام آمادگی کرده اند./خبرگزاری دانشجو 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=78232

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.