- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

دیدار نماینده ولی‌فقیه در لرستان باخانواده جان‌باختگان سیل کوهدشت

44463 (1)

 

آیت الله سیداحمد میرعمادی شامگاه شنبه به کوهدشت سفر کرده و با خانواده جانباختگان سیل در کوهدشت دیدار کرد.

به گزارش میرملاس ؛ وی ضمن عرض تسلیت و طلب صبر برای بازماندگان عنوان کرد: روز گذشته در خطبه های نماز جمعه خرم آباد به این حادثه اشاره کرده و امروز نیز در شورای اداری استان با حضور نماینده رئیس جمهور به مسائل و مشکلات شهرستان کوهدشت از جمله بیکاری جوانان اشاره کردم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه این حادثه موجب تاسف و تاثر همگان شد، ادامه داد: اما باید بدانیم که این اتفاق آزمایش و امتحان الهی بوده و خداوند همه انسانها را به گونه های مختلف امتحان می کند.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه افراد صبور از آزمایش و امتحان الهی سربلند بیرون می آیند، تصریح کرد: خداوند در قرآن می فرماید بشارت بده به بندگانی که صبر و استقامت می ورزند.

وی بر انجام اقدامات پیشگیرانه تاکید کرد و افزود: مسئولان باید برنامه ریزی کرده و اقدامات پیشگیرانه انجام دهند تا این حوادث تکرار نشوند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه باید از این حوادث درس بگیریم، خاطرنشان کرد: ما در یک جامعه به هم پیوسته و ید واحده هستیم و از درد یکدیگر متاثر می شویم.

آیت الله میرعمادی بیان داشت: تا آنجایی که خبر داریم مسئولان در حد توانشان اقدامات لازم در خصوص سیل کوهدشت را انجام داده اند و اکنون صبر پیشه کردن لازم است.

وی در پایان برای جانباختگان این حادثه علو درجات را ازخداوند منان خواستار شد و عنوان کرد: در روایت ها نیز وجود دارد که افرادی که بر اثر این گونه حوادث جان خود را ازدست می دهند مورد مغفرت خداوند متعال قرار می گیرند./مهر