تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

احتمال وقوع سیلاب درلرستان/ آماده باش دستگاههای اجرایی امدادی

  • کد خبر : 78471
  • 11 آبان 1394 - 17:54

  به گزارش میرملاس ؛ رضا آریایی در حاشیه جلسه ستاد عالی مدیریت بحران استان افزود: بارندگی در استان لرستان، عصر امروز تا روز سه شنبه ادامه دارد و سیستم فعال باران زا نیز از روز پنجشنبه و جمعه وارد استان می شود و امروز عصر تا روز سه شنبه شاهد تشدید بارش های تند […]

رضا آریایی

 

به گزارش میرملاس ؛ رضا آریایی در حاشیه جلسه ستاد عالی مدیریت بحران استان افزود: بارندگی در استان لرستان، عصر امروز تا روز سه شنبه ادامه دارد و سیستم فعال باران زا نیز از روز پنجشنبه و جمعه وارد استان می شود و امروز عصر تا روز سه شنبه شاهد تشدید بارش های تند رگباری در استان لرستان خواهیم بود.
وی اظهار داشت: طی روزهای پنجشنبه و جمعه با ورود سیستم فعال باران زای دیگری اکثر نقاط استان از جمله غرب و شمال بارانی خواهد بود.

وی تصریح کرد: با توجه به کاهش میزان نفوذپذیری خاک و با هدف حفظ آمادگی برای مقابله با سیلاب های احتمالی ضمن انجام تمهیدات لازم، اطلاع رسانی به تمام اعضای شورای مدیریت بحران شهرستان ها در دستور کار فرمانداران قرار دارد.

آریایی اضافه کر: در مجموع با ورود سامانه بارشی به استان در هفته گذشته ، متوسط بارندگی سطح استان ۸۷ میلیمتر گزارش شده است.

وی تصریح کرد: در این مدت متوسط بارندگی در نورآباد ۱۲۱ میلیمتر، الشتر ۱۰۷، رومشگان۹۹، کوهدشت ۸۷میلیمتر، بروجرد ۸۲ میلیمتر و پلدختر ۷۸میلیمتر گزارش شده است.

وی همچنین میزان بارندگی این سامانه در شهرها ی خرم آباد ، دورود ، ازنا و الیگودرز را به ترتیب ۶۵، ۶۶، ۱۰۵ و ۶۲ میلیمتر برشمرد.
وی اضافه کرد: بارش باران و وقوع سیل در این استان طی اواخر هفته گذشته سبب تخریب ده ها دهانه پل بزرگ و کوچک، تاسیسات زیربنایی، شبکه های انتقال برق و آب، معابر شهری و روستایی، اراضی کشاورزی و باغی و تلف شدن صدها راس دام شد./ایرنا 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=78471

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. آقای مهندس آریایی تو را خدا اگه ،اعتباری دادن،هر نفری پانصد هزار ندید،بدید،تاسیسات زیر بنایی،شهرستان ها مجهز،به فکر آینده،اشتغال،کار آفرینی جوانان،باشید،با تشکر از استاندار،و فرماندار،محترم،که تلاش زیادی در جریان سیل کوهدشت،و استاندار عزیز،که فریاد،مظلومیت و بیکاری جوانان کوهدشت را به گوش جناب نوبخت رساند و باعث شد مسولین تشریف بیارن مناطقذسیل زده،استاندار،عزیز،دلسوز،پرتلاش،متشکر،

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.