تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
6

ضرورت تقویت سازمان‌های مردم‌نهاد در لرستان

  • کد خبر : 78505
  • 12 آبان 1394 - 9:59

  به گزارش میرملاس ؛ محمدتقی شاکرمی عصر امروز در همایش خیرین و نهادهای مردمی حوزه سلامت استان لرستان، اظهار کرد: یکی از کارهای بزرگ دولت انجام طرح تحول سلامت و رسیدگی به سلامت خانوارها بوده که در حال انجام است و ادامه می‌یابد. وی افزود: امروزه آسیب‌های اجتماعی و سلامت روحی روانی یکی از […]

 

به گزارش میرملاس ؛ محمدتقی شاکرمی عصر امروز در همایش خیرین و نهادهای مردمی حوزه سلامت استان لرستان، اظهار کرد: یکی از کارهای بزرگ دولت انجام طرح تحول سلامت و رسیدگی به سلامت خانوارها بوده که در حال انجام است و ادامه می‌یابد.

وی افزود: امروزه آسیب‌های اجتماعی و سلامت روحی روانی یکی از مسائل مهم در کشور به شمار می‌رود و در واقع سلامت روانی و روحی اهمیت بیشتری نسبت به سلامت فیزیکی دارد که باید به آن نیز توجه ویژه شود.

شاکرمی گفت: آسیب‌های اجتماعی بسترساز جرائم هستند که به عنوان مثال طلاق که امروزه یک مشکل بزرگ است، زمینه‌ساز جرائم بسیاری می‌شود که این مسائل نشان می‌دهد باید در این زمینه‌ها توجه بیشتری داشت و سرمایه‌گذاری کرد.

این مسئول تصریح کرد: یکی از ۴۴ برنامه معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری همکاری تقویت انجمن‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد است و در واقع آنها سرمایه بزرگی برای کشور محسوب می‌شوند.

معاون دادگستری لرستان گفت: همه ما باید سفیران پیشگیری از آسیب‌ها و جرائم باشیم و در افزایش سلامت روحی افراد در جامعه کمک کنیم.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=78505

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. باسلام بسیارعالی گویا منطقی وبیان نمودیدمویدباشید

  2. باسلام بسیارعالی گویاو منطقی بیان نمودیدمویدباشید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.