تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

کمک ۵ میلیارد تومانی شهرداری تهران به مناطق سیل‌زده

  • کد خبر : 78514
  • 12 آبان 1394 - 13:21

دو فوریت طرح کمک پنج میلیارد تومان شهرداری تهران به مردم ایلام، لرستان و کوهدشت تصویب شد.   به گزارش میرملاس ؛  ظهر امروز دو فوریت طرح کمک به مناطق سیل‌زده ایلام و لرستان و شهرستان کوهدشت با اکثریت آرا تصویب شد که براساس آن شهرداری تهران مبلغ ۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات شهرداری […]

دو فوریت طرح کمک پنج میلیارد تومان شهرداری تهران به مردم ایلام، لرستان و کوهدشت تصویب شد.

 

به گزارش میرملاس ؛  ظهر امروز دو فوریت طرح کمک به مناطق سیل‌زده ایلام و لرستان و شهرستان کوهدشت با اکثریت آرا تصویب شد که براساس آن شهرداری تهران مبلغ ۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات شهرداری و به صورت امکانات خدمات شهری، این کمک‌ها را در اختیار مردم سیل‌زده قرار می‌دهد.

 

در حین تصویب این دو فوریت، پرویز سروری، رییس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران، ضمن انتقاد از این مصوبه گفت: ما با مردم سیل‌زده احساس همدردی می‌کنیم اما جای سوال است که آیا جای شهرداری با وزارت کشور و دولت عوض شده؟ آیا قرار است منابع پولی از شهر تهران در اختیار مناطق آسیب‌دیده قرار بگیرد؟.

 

وی افزود: در حالی شهرداری تهران کمک ۵ میلیاردی به مردم سیل‌زده را در دستور کار قرار داده که دولت تنها ۱۰ میلیارد تومان می‌خواهد به آنها کمک کند و این در حالی است که شهرداری پول پیمانکاران را نداده است.

 

رییس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران با بیان اینکه کشور ما حادثه‌خیز است، گفت: ممکن است این کمک به روال بدل شود که قطعا آثار مطلوبی نخواهد داشت.

 

به گزارش ایسنا، محسن پیرهادی، عضو هیات رییسه شورای شهر تهران نیز ضمن دفاع از این دو فوریت گفت: امروز مشکل در مناطق سیل زده زیاد است به گونه‌ای حتی یک جرثقیل در این شهر سالم نمانده که بتوانند وسایلی که موجب بسته شدن راه شده را بردارند و این کار برای شهرداری هزینه‌ای نیست و پیشنهاد می‌شود در قالب ارائه تجهیزات خدمات شهری به آنها کمک کنیم./ایسنا 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=78514

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 13در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۳
  1. درود برحاج اسماعیل دوستی که باعث وبانی این مصوبه شدند

  2. درود بر شرف آقاى دوستى که مشکلات زادگاه خود را فراموش نکرد.

  3. درود بر مهندس دوستی.اقای … شما چی

  4. جناب آقای مهندس دوستی بی شک هیچ گاه خاطره ی تلاش های دلسوزانه و بی وقفه،پیگیری و سخت کوشی ها شما در یاری رساندن به اقشار آسیب پذیر شهرستان که نشان از مهر و محبت شما نسبت به دیارتان می باشد در اذهان این مردم سیلی خورده از نامهربانی های سیلاب ماندگار خواهد شد و از این تلاش مجدانه و سخت کوشانه شما با وجود مخالفت های بسیار در بین اعضای شورای شهر تهران در جهت محق شدن این طرح دو فوریتی با توجه به این حدیث نقل شده از امام سجاد (ع) که می فرماید: روز قیامت خداوند متعال به بعضی از بندگانش می گوید: آیا شکر فلان کس را به جای آوردی عرض می کند: پروردگارا! من شکر تو را به جای آوردم، خداوند می فرماید: چون شکر او را به جا نیاوردی شکر مرا هم به جا نیاورده ای! سپس افزود «اشکر کم الله اشکر کم للناس؛ شکرگزارترین شما در پیشگاه خدا کسی است که از نعمت ها و زحمات مردم بیشترین قدردانی و شکرگزاری را به عمل آورد،از شما تقدیر و تشکر میکنیم و این مردم امیدوارند که مهربانی های شما همیشه بر آنها سایه افکند و از استمرار این موهبت ها و عطوفت ها برخوردار شوند و از خداوند منان آرزوی سربلندی و سرافرازی را برای شما دارم.

  5. مهندس دوستی باز هم نشان داد که همیشه درکنار مردم دیار خود کوهدشت است و درد رنج مردم را رصد می کند ما مردم کوهدشت از ایشان تقدیر تشکر می نماییم و قدردان زحمات ایشان هستیم امیدواریم همیشه پاینده و جاوید باشند.

  6. مردان بزرگ درامتحانات سخت سربلندمی شوندهمیشه سربلندباشی حاج اسماعیل دوستی .ازدرگاه خداوندبرای شماموفقیت بیشترورسیدن به مناصب بالاترراخواستارم.

  7. با سلام و خداقوت خدمت مهندس اسماعیل دوستی و تشکر ویژه از این عمل خیر و خداپسندانه. سربلند و پاینده باشید

  8. خدا قوت مهندس دوستی دلسوز و مردمی

  9. دست شما درد نکنه چرا زحمت کشیدی

  10. اقای دوستی واقعا دستون درد نکنه که هنوز کوهدشت رو از یاد نبردید

  11. واقعا به اینجور فردی که تمام تلاشش رو برای این کمک از شهرداری تهران به کار گرفته باید افتخار کرد ،خدا شاهده اگه هر کدوم از افراد سیاسی این شهر که چه از قبل چه الان اینجور حس ناسیونالیستی نسبت به شهرشان داشتن باور کنید الان کوهدشت شهری بودمث بروجرد ،الحق که لیاقت دوستی بیشتر از اینهاست ،اگه این کمک صورت بگیره یا نگیره مهم حس انسان دوستانه ایشونه که همیشه سنگ تموم گذاشته برا شهرش ،چه با اشتغال جوانان کوهدشت که همه میدونید و چه با حادثه سال ۸۷ ساختمان سعادت اباد که ۱۳ نفر کوهدشتی فوت کردن که دوستی دیه ان اسیب دیدگان رو از دو ارگان به صورت دوبرابر گرفت ،درود بر شرفت ، به بودن دوستی در شورای شهر تهران باید افتخار کرد به امید پیشرفت های روزافزون برای این سیاستمدار اصلاح طلب

  12. مردم کوهدشت و رومشکان هیچگاه خدمات ارزنده حاج اسماعیل دوستی را در عرصه‌های مختلف و موقعیت های حساس از یاد نخواهندض برد. خدا قوت مهندس

  13. تا توانی رفع غم از چهره ی غمناک کن . در جهان گریاندن آسان است ، اشکی پاک کن . جناب حاج اسماعیل دوستی مثل همیشه گل کاشتی . مردم قدرشناس استان های زاگرس نشین قدر تان هستند . سرافرازی تان را از درگاه قادر متعال خواستاریم .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.