تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
6

تقدیر نجار از عملکرد هلال‌احمر لرستان در سیلاب اخیر

  • کد خبر : 78517
  • 12 آبان 1394 - 18:50

    مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: ۱۱۱۰ خانوار در سیلاب استان آسیب دیدند.   به گزارش میرملاس ؛ «حسین‎رضا مرادی» در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری  ایسنا گفت : به محض اطلاع از وقوع سیلاب در شهرستان‎های دوره چگنی، نورآباد، الیگودرز و کوهدشت تیم‎های عملیاتی هوایی و زمینی جمعیت هلال‌احمر استان به مناطق سیل‎زده اعزام شدند. […]

archive-7-11-1391-IMAGE634948282191932492

 

 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: ۱۱۱۰ خانوار در سیلاب استان آسیب دیدند.

 

به گزارش میرملاس ؛ «حسین‎رضا مرادی» در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری  ایسنا گفت : به محض اطلاع از وقوع سیلاب در شهرستان‎های دوره چگنی، نورآباد، الیگودرز و کوهدشت تیم‎های عملیاتی هوایی و زمینی جمعیت هلال‌احمر استان به مناطق سیل‎زده اعزام شدند.

 

وی خاطرنشان کرد: ۱۱۱۰ خانوار لرستانی در جریان سیلاب این استان دچار آسیب شدند و راه‎های دسترسی شهرستان‎های مذکور بسته شدند.

 

این مقام مسئول گفت: امدادرسانی به مناطق سیل‎زده با هماهنگی فرمانداران، بخشداران و دهیاران انجام شد و تیم‎های ارزیابی جمعیت هلال‌احمر اقدامات زیستی و امدادی از قبیل چادر، پتو، موکت، کنسرو، حبوبات، قند، روغن و… را با هماهنگی مقامات محلی در اختیار افراد حادثه‎دیده قرار دادند.

 

مرادی با اشاره به تقدیر رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از اقدامات جمعیت هلال‌احمر لرستان در جریان سیلاب، اظهار کرد: این موفقیت حاصل زحمت امدادگران، نجات‎گران و پرسنل خدوم و زحمت‎کش جمعیت هلال‌احمر استان است.

 

وی در ادامه تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر لرستان علاوه بر اعزام تیم‎های عملیاتی به شهرستان‎های سیل‎زده استان، پشتیبان استان ایلام در جریان سیلاب‎ها بود و همه توان خود را برای خدمت به حادثه‎دیدگان به کار گرفت.

 

این مسئول افزود: این جمعیت در سیل اخیر به ۵۵۲۴ نفر امدادرسانی کرده و ۱۰۳ تخته چادر امدادی در بین خسارت‎دیده‎ها توزیع شده است.

 

وی یادآور شد: همچنین ۵۹۴ تخته پتو، ۲۲۶ تخته موکت، ۱۱۱ شعله چراغ والور ۳۲۵۰ کیلوگرم نایلون پوششی بین این افراد توزیع شد.

 

مرادی با بیان این‌که ۳۳ تیم عملیاتی به این مناطق اعزام شده است، افزود: ۱۵۹ نفر تعداد نیروهای عملیاتی بود و ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۱۵ دستگاه خودروی کمک‎دار به این مناطق اعزام شد.

 

به گزارش ایسنا، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در بازدید از مناطق سیل‌زده از عملکرد هلال‌احمر لرستان به خاطر امدادرسانی و اقدامات به عمل آمده تقدیر کرد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=78517

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. ایشون انتقاد کرد نه تقدیر…!
    اخبار را درست پوشش بدید

  2. الحق والانصاف نباید پا گذاشت روی حقایق زمان وقوع سیل اولین اکیپی که از استان سریعا خودشون رو به محل رسوندن همین آقای مرادی بودن / بعدش سیل در چند شهرستان اتفاق اقتاده بود که تنها شش اکیپ هلال احمر در کوهدشت فعال بود.

    در ماجرای سیل دوم اگه نیروهای ایشون نبود که همه اهالی سد ساحلی تلف می شدند.

    خوب است بدانیم که هنوز نیروهای هلال احمر در حالت آماده باش هستند ما اومدیم اینجا داریم بحث میکنیم.

    حیف است کار را کوچک شمردن.

  3. جلوگیری از وقوع سیل وظیفه هلال احمر نیست بنده با توجه به اینکه چندین سال است بصورت افتخاری در هلال احمر خدمت رسانی میکنم وظیفه جمعیت هلال احمر با توجه به اساسنامه و مرام و اهدافی که دارد امداد رسانی و تسکین الام بشری و کمک رسانی و امداد است هرچند که میتوان یکسری اقدامات پیشگیرانه و فرهنگ سازی داشته باشیم ولی در کل ارگانها و ادارات مرتبط باید با یک برنامه ریزی دقیق باید با هم هماهنگ باشند در اخر باید از زحمات و امداد رسانی بچه های خوب جمعیت هلال احمر کوهدشت و مدیر این مجموعه جناب مهندس کورش عزیزپور که بی ادعا در خدمت مردم بودند تشکر نماییم همچنین از برادر خوبمان امین ازادبخت که پوشش خبری وسیعی در این زمینه انجام دادند و انرا به نحو احسنت انجام دادند تشکر نمود پوشش خبری ایشان و سایر دوستان رسانه ای غیر قابل انکار است

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.