تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

طنین مرگ بر امریکا در لرستان

  • کد خبر : 78551
  • 13 آبان 1394 - 13:49

  اقشار مردم لرستان امروز با شرکت در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خشم و انزجار خود را از سیاستهای مزورانه دولتمردان امریکا اعلام کردند. به گزارش  میرملاس ؛ مردم خرم آباد نیزدر حالی که دست نوشته هایی در محکومیت دخالت های امریکا در امور داخلی ایران در دست داشتند و شعار مرگ […]

IMG12285454

 

اقشار مردم لرستان امروز با شرکت در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خشم و انزجار خود را از سیاستهای مزورانه دولتمردان امریکا اعلام کردند.

به گزارش  میرملاس ؛ مردم خرم آباد نیزدر حالی که دست نوشته هایی در محکومیت دخالت های امریکا در امور داخلی ایران در دست داشتند و شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر استکبار سرمی داند مسیر میدان شهدا تا مصلای الغدیر را طی کردند.
در جمع شرکت کنندگان در این مراسم نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: امروز مردم ما ثابت کردند که فریاد مرگ بر آمریکای سال ۱۳۹۴ به مراتب کوبنده و قوی تر از شعار مرگ بر آمریکای سال ۱۳۵۷ است. 
حجت الاسلام و المسلمین میر عمادی افزود: پیام امسال راهپیمایی مردم ما این است که ما همچنان در برابر استکبار جهانی ایستاده ایم و این ملت هنوز جنایات آمریکا را فراموش نکرده است.
امام جمعه شهر خرم آباد گفت: ما همچنان بر آرمان های والای امام و شهیدان ایستاده ایم و با تبعیت از ولایت فقیه، بر این آرمان ها پافشاری می کنیم.
وی گفت: آمریکا در طول تاریخ برای ایران اسلامی مضر بوده و همواره فقط دنبال منافع خود بوده است به همین دلیل مردم ما هیچگاه نقش آمریکا را در کودتای ۲۸ مرداد و کشتار مردم در یوم الله ۱۷ شهریور فراموش نخواهد کرد.
میر عمادی افزود: آمریکا در روابطش با ما هیچ حسن نیتی از خود نشان نداده و کسانی که از روی ناآگاهی و ساده لوحی اعلام می کنند؛ آمریکای سال ۱۳۵۷ با آمریکای امروز تغییر کرده است؛ قطعا اشتباه می کنند چرا که خوی استکبار و تجاوز گری و سیاست های سلطه جویانه آن به هیچ عنوان تغییر نکرده است.
نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به سیاست آمریکا در منطقه بر مبنای اختلاف افکنی و نفوذ عناصر خود در حکومت ها بنا نهاده شده است؛ گفت: آمریکایی ها در پی ایجاد خاورمیانه ای هستند که کشورهای ضعیف و ناتوان در آن حکومت کنند و شاهد این ادعا را امروز در حمایت آشکار آمریکا از تجریه عراق و سوریه می بینیم.
حجت الاسلام و المسلمین میر عمادی افزود: اگر نبود رهبری حکیم در ایران اسلامی، تا امروز آمریکا ایران را همچون سایر کشور های منطقه نا امن کرده بود. چنانچه در فتنه های ۷۸ و ۸۸ هدف اصلی نا امن کردن ایران و نابودی جمهوری اسلامی بود. اما رهنمود های رهبری همواره نقشه های آمریکا را نقش بر آب کرده است.
امام جمعه شهر خرم آباد گفت: ما در پرونده هسته ای از دولت می خواهیم تا دقیقا مطابق فرمایشات و نقشه راه برنامه هسته ای که ایشان ترسیم کرده اند عمل کند تا همانگونه که ۳۷ سال است در این کشور دست آمریکا را قطع کرده ایم و به خواری و خفت افکنده ایم؛ همین گونه ادامه راه دهیم.
میر عمادی افزود: بیداری اسلامی در منطقه نشان داده که آینده از آن ملت های مسلمان، مستضعفان و حزب الله است چنانچه بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب شعار مرگ بر آمریکا که در منطقه فراگیر شده از پشتوانه عقلی و منطقی برخوردار است و عقل و منطق حکم می کند که به ایستادگی خود در برابر آمریکا و استکبار ادامه دهیم./خبرگزاری صدا وسیما 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=78551

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.