تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

استاندار لرستان : لرستان یکی از ثروتمندترین استان‌های کشور است

  • کد خبر : 78596
  • 14 آبان 1394 - 11:35

  به گزارش میرملاس ؛ هوشنگ بازوند صبح امروز در جلسه گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در خرم‌آباد با بیان اینکه در نیمه دوم سال ۹۲ در عدم توسعه استان به پارامترهای زیادی دست یافته‌ایم که از مهمترین آنها می‌توان به فرصت‌سوزی‌هایی که در گذشته در استان بوجود آمده بود، اشاره کرد، گفت: ماحصل این […]

 

به گزارش میرملاس ؛ هوشنگ بازوند صبح امروز در جلسه گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در خرم‌آباد با بیان اینکه در نیمه دوم سال ۹۲ در عدم توسعه استان به پارامترهای زیادی دست یافته‌ایم که از مهمترین آنها می‌توان به فرصت‌سوزی‌هایی که در گذشته در استان بوجود آمده بود، اشاره کرد، گفت: ماحصل این فرصت‌سوزی‌ها پس‌رفت، توسعه‌نیافتگی و سرعت کند پیشرفت در استان بوده است.

وی با اشاره به پساتحریم افزود: یک فرصت خوب و استثنایی در دوران پساتحریم در جهت جذب سرمایه‌گذار برای ما بوجود خواهد آمد که ما نیز باید با استفاده از تجربیات فرصت‌سوزی‌های گذشته، این فرصت‌ها را از دست ندهیم.

وی با بیان اینکه ایران بازار بکری است که در چارچوب قوانین دولت و مجلس، کشورهای خارجی می‌توانند در آن سرمایه‌گذاری کنند، تصریح کرد: استان لرستان نسبت به استان‌های دیگر به دلیل نداشتن زیرساختهای اساسی کار دشوار و سختی را در جهت جذب سرمایه‌گذاری در پیش خواهد داشت.

استاندار لرستان لازمه برقراری ارتباطات با سرمایه‌گذاران را داشتن اطلاعات کافی از استان دانست و گفت: انعکاس این ارتباطات باید به نحوی صورت گیرد که شاهد عکس‌العمل‌های مثبتی از سوی سرمایه‌گذاران باشیم.

وی عنوان داشت: ما باید اطلاعات مثبتی را به فضای بیرونی استان انتقال دهیم تا بازخورد خوب و مثمرثمری نیز داشته باشیم.

این مسئول با تاکید بر جذب سرمایه‌گذار در استان تصریح کرد: خوشبختانه بخش خصوصی در استان لرستان تمایل زیادی به سرمایه‌گذاری دارد.

بازوند از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا به بخش خصوصی اعتقاد بیشتری داشته باشند، زیرا تنها راه مبارزه با غول بیکاری در استان را سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار است.

استاندار لرستان مطرح کرد: باید فرهنگ‌سازی مناسبی در راستای سرمایه‌گذاری در بین کارکنان اداری و بدنه کارشناسان بانک‌ها انجام شود تا خدشه‌ای در مراحل اداری برای سرمایه‌گذاران به‌وجود نیاید.

وی با اشاره به اینکه استان لرستان دارای ظرفیت‌های بزرگی برای سرمایه‌گذاری است، گفت: لرستان یکی از ثروتمندترین استان‌های کشور است و جذب سرمایه‌گذار در این استان دور از ذهن نمی‌باشد.

این مسئول ادامه داد: ما باید از فرصت لرستانی‌های مقیم خارج از کشور استفاده کنیم و با برقرار کردن یک ارتباط خوب از آنها برای دعوت از سرمایه‌گذاران کمک بخواهیم.

بازوند با بیان اینکه بخش خصوصی نیز باید از این فرصت‌های به‌وجود آمده در استان در رابطه با جذب سرمایه‌گذار استفاده کرده و خیلی قوی وارد این عرصه شود، اظهار کرد: ما باید بسترهای لازم را برای سرمایه‌گذاران در استان فراهم کرده و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مثبت استان را به خوبی و در خور شایستگی معرفی کنیم./فارس

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=78596

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. درود بر استاندار دلسوز

  2. درود بر استاندار عزیز و دلسوز

  3. استاندار محترم و بزرگوار صحبت های شما دلگرم کننده است .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.