- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

خطیب جمعه خرم آباد: مردم برای جلوگیری از نفوذ دشمن هوشیار باشند

 

 

به گزارش میرملاس ؛ حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه خرم آباد افزود: آمریکا به دنبال ایجاد ناامنی در منطقه و تفرقه بین شیعه و سنی است.

وی اظهار کرد: عده ای برای توجیه رابطه با آمریکا سعی دارند تصویری غیرواقعی از این کشور نشان دهند.
وی تبیین مواضع سیاست خارجی جمهوری اسلامی توسط مقام معظم رهبری را یادآور شد و افزود: سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران برگرفته از قانون اساسی و اسلام است و با تغییر دولت ها تغییر نمی کند. 
خطیب جمعه خرم آباد در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر ارتقای کیفیت کالاهای داخلی و استفاده مردم از آنها گفت: ارتقای کیفیت کالاهای داخلی در رقابت با کالاهای خارجی اتفاق می افتد.
وی افزود: تولید کنندگان باید تمام تلاش خود را در راستای ارتقای سطح تولیدات خود بکار گیرند.
حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی گفت: تولید علم و شتاب بخشی به رشد علمی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است لذا دانشگاه ها باید به دور از حاشیه سازی در راستای پیشرفت و تولید علم گام بردارند.
وی هدف از نزول قرآن را بیداری بشریت خواند و گفت: قرآن کتابی برای آگاهی تمام مردم جهان و انسان های روی زمین است.
امام جمعه خرم آباد افزود: خبر جهانی شدن قرآن با ظهور حضرت صاحب زمان(عج) در تمام دنیا پخش و احکام و قوانین آن جهان را فرا می گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: مردم پس از ظهور منجی عالم بشریت به حقیقت قرآن باور پیدا می کنند بطوریکه تمام داوری ها، اقتصاد و اجتماع، اخلاق و فرهنگ وهمه چیز بر پایه قرآن خواهد بود و همه مردم به آن عمل خواهند کرد./ایرنا