تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

اعضای اصلی هیئت نظارت بر انتخابات سلسله معرفی شدند

  • کد خبر : 78670
  • 16 آبان 1394 - 17:07

  به گزارش میرملاس ؛ ظهر امروز جلسه شورای اداری شهرستان سلسله با حضور رئیس دفتر نظارت بر انتخابات استان لرستان و معرفی اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان سلسله تشکیل شد. امام جمعه موقت الشتر در جمع مدیران شورای اداری گفت: مدیر باید در خدمت‌رسانی به مردم فارغ از هرگونه نگاه حزبی و قومیتی […]

635590073899239391

 

به گزارش میرملاس ؛ ظهر امروز جلسه شورای اداری شهرستان سلسله با حضور رئیس دفتر نظارت بر انتخابات استان لرستان و معرفی اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان سلسله تشکیل شد.

امام جمعه موقت الشتر در جمع مدیران شورای اداری گفت: مدیر باید در خدمت‌رسانی به مردم فارغ از هرگونه نگاه حزبی و قومیتی بر اساس شعار سال باعث ایجاد وحدت بین مردم و مسولان باشد.

حجت‌الااسلام والمسلمین علی صالحی تواضع، همدلی با مردم را از جمله شاخصه‌های مدیریت اسلامی برشمرد که همه مدیران ملزم به رعایت آن هستند.

در ادامه فرماندار سلسله حضور مردم در صحنه را مهمترین مولفه نظام اسلامی دانست و گفت: انتخابات بهترین موقعیت برای نمایش حضور و همبستگی ملت است.

قدرت الله فلاح‌نژاد اظهار داشت: باید به انتخابات از منظر داخلی و خارجی نگریست و در عرصه جهانی حضور مردم مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان است.

فرماندار سلسله با اعلام این خبر که بر اساس سرشماری سال۹۰ جمعیت شهر ستان ۷۳هزار و ۱۵۴ نفر است، گفت: امسال تعداد صندوق‌های اخذ را از ۷۸ شعبه‌ای که در انتخابات گذشته ایجاد شده است بیشتر می‌شود.

 فلاح‌نژاد از آمادگی شهرستان و هیئت‌های اجرایی برای برگزاری انتخابات نیز خبر داد.

در ادامه آقایان نورمحمدی، حسنوند و امیری به ترتیب به عنوان مسئول، قائم مقام و عضو اصلی هیئت نظارت بر انتخابات سلسله معرفی شدند.  /فارس

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=78670

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. خداراشکرهرسه‌نفرمردجبهه‌وجنگ‌ومدافع‌انقلاب‌ورهبری

  2. باسلام وارزوی توفیق برای عزیزان در شهرستان الشتر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.