تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

شاهرخی : لرستان از امنیت مطلوبی برخوردار است

  • کد خبر : 78781
  • 18 آبان 1394 - 15:37

  به گزارش میرملاس ؛ سید سعید شاهرخی ظهر امروز در جلسه کارگروه اجتماعی در خصوص امنیت و احساس امنیت در استان لرستان اظهار داشت: خوشبختانه استان لرستان دارای امنیت مناسبی در همه حوزه‌هاست، ولی با توجه به حساسیت بالای آن دستگاه‌های اجرایی باید این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند. معاون سیاسی […]

 

به گزارش میرملاس ؛ سید سعید شاهرخی ظهر امروز در جلسه کارگروه اجتماعی در خصوص امنیت و احساس امنیت در استان لرستان اظهار داشت: خوشبختانه استان لرستان دارای امنیت مناسبی در همه حوزه‌هاست، ولی با توجه به حساسیت بالای آن دستگاه‌های اجرایی باید این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با بیان اینکه اثرات فعالیت‌های دستگاه‌های مربوطه در حوزه ارتقای امنیت به صورت کمی مشخص و دارای نمود است افزود: مطابق آمار و اطلاعات موجود رسمی شورای امنیت کشور استان لرستان چه از لحاظ اجتماعی دارای امنیت خوبی است.

این مسئول تصریح کرد: از سال ۶۲ به بعد که تا حدودی این موضوع دارای ضعف بوده، شاخصه‌های ارتقای امنیت رشد مناسبی داشته‌اند و جایگاه صعودی را به خود اختصاص داده است.

شاهرخی برقرار کردن امنیت در سطح جامعه را حاصل فعالیت‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی و دستگاه قضایی دانست و گفت: این دو دستگاه با شایستگی کامل برای ارتقا و ایجاد امنیت تلاش می‌کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان اضافه کرد: احساس امنیت باید در رفتارهای اجتماعی و آرامش روحی شهروندان در محیط خانواده و بیرون از آن به خوبی دیده شود.

وی مهمترین فاکتور تاثیرگذار برای رسیدن به این مهم را تمرکز کردن بر روی فرهنگ‌سازی بیان کرد و افزود: با فرهنگ‌سازی مناسب می‌توانیم احساس امنیت را به واقعیت تبدیل کرد.

شاهرخی با تاکید بر اینکه ما باید در خصوص امنیت موجود در استان نقد منصفانه داشته باشیم و بدانیم که لرستان در این خصوص از شرایط بهتری نسبت به سایر استان‌های دیگر دارد از همه مسئولان دستگاه‌های مربوطه و اصحاب رسانه خواست تا جو نقدهای منفی را با فرهنگ‌سازی مناسب در این زمینه از بین ببرند./فارس

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=78781

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.