تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

سرشماری و پایش مداوم گونه‎های جانوری انجام شود

  • کد خبر : 78792
  • 18 آبان 1394 - 19:58

        به گزارش میرملاس ؛ رئیس اداره حفاظت محیط زیست کوهدشت با علام خبر دستگیری شکارچی غیرمجاز در این شهرستان تاکید کرد: سرشماری و پایش مداوم گونه‎های جانوری باید انجام شود تا بهتر و بیشتر بتوان در این رابطه برنامه‎ریزی کرد.   حمید طولابی در گفت‎وگو با ایسنا، بیان کرد: در راستای […]

33_01

 

 

 

 

به گزارش میرملاس ؛ رئیس اداره حفاظت محیط زیست کوهدشت با علام خبر دستگیری شکارچی غیرمجاز در این شهرستان تاکید کرد: سرشماری و پایش مداوم گونه‎های جانوری باید انجام شود تا بهتر و بیشتر بتوان در این رابطه برنامه‎ریزی کرد.

 

حمید طولابی در گفت‎وگو با ایسنا، بیان کرد: در راستای وظایف محوله و قانونی در جهت حفظ و حراست از مواهب طبیعی و خدادادی یگان حفاظت، این اداره برنامه‎های گشت و کنترل را در مناطق تحت مدیریت خود اجرا می‎کند.

 

وی اضافه کرد: در پی گشت و کنترل از مناطق جنگلی و زیستگاهی منطقه درب گنبد شهرستان کوهدشت، یک متخلف شکار غیرمجاز همراه با لاشه یک راس گراز(خوک وحشی) دستگیر شد.

 

طولابی ادامه داد: برای این متخلف ضمن دستگیری و ضبط ادوات صید و شکار همراه او صورت جلسه تنظیم و جهت سیر مراحل قانونی به دادگستری شهرستان معرفی شد.

 

رئیس اداره حفاظت محیط زیست کوهدشت گفت: جریمه هر راس گراز با عنایت به قانون جدید جرایم زیست‎محیطی ۸۰۰ هزار تومان بوده که این اداره از حیث مطالبه ضرر و زیان وارده به محیط زیست ناشی از جرم حسب این مدعی است که متخلف نیز با اقرار به عمل ارتکابی خود نسبت به واریز بهای جریمه ضرر و زیان اقدام کرد.

 

وی تصریح کرد: باید سلاح‎های غیرمجاز را هرچه سریع‎تر جمع‎آوری کرد و پروانه‎های حمل سلاح شکاری متناسب با جمعیت حیات وحش در سطح استان صادر شود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=78792

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با سلام و تشکر از پیگیری های جدی جناب آقای طولابی از مشکلات زیست محیطی شهرستان

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.