- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

اصلانی:حل مشکلات کشتارگاه‌های لرستان تا پایان امسال

1746391 [1]

 

به گزارش میرملاس ؛ محمد اصلانی ظهر امروز جلسه بررسی وضعیت کشتارگاه‌های استان لرستان اظهار داشت: یکی از مشکلات موجود در بحث توزیع محصولات گوشتی نبود وسایل نقلیه مناسب و کامیون‌های مجهز و جدید حمل گوشت است که این موضوع باید در دستور کار قرار بگیرد.

وی افزود: علت عدم پیشرفت در ساخت کشتارگاه دورود باید بررسی شده و موانع موجود برطرف شود، ضمن اینکه موضوع ایجاد کشتارگاه صنعتی بزرگ و منطقه‌ای نیز به منظور پوشش چند شهرستان در دستور کار قرار گیرد.

اصلانی با تاکید بر اینکه باید کشتارگاه‌ها را به بخش خصوصی واگذار کرد، اظهار داشت: اینکه برخی کشتارگاه‌ها مشکل آب داشته باشند، مورد پذیرش نیست و این موضوع باید حل شود و آب گرم در کشتارگاه‌ها نیز باید تامین شود.

معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: تمام کشتارگاه‌های استان باید مورد بررسی قرار بگیرند و تا پایان سال ساماندهی شده و مشکلات آنها برطرف شود.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب عرضه گوشت و ماهی در جوار حرم امام زاده زید ابن علی در خرم‌آباد اشاره کرد و افزود: وضعیت نامناسب موجود باید برطرف شده و فضای دیگری برای این عرضه‌کنندگان در نظر گرفته شود، ضمن اینکه نسبت به جلوگیری از فروش دام در داخل شهر نیز دستگاه‌های مسئول باید اقدام کنند./فارس