تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

رساندن پیام مردم به مسوولان رسالت انسانی رسانه ها است

  • کد خبر : 78837
  • 20 آبان 1394 - 10:28

  به گزارش میرملاس ؛ حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم طهماسبی روز چهارشنبه در دیدار رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز لرستان اظهار داشت:باید رسانه ها در انعکاس مشکلات عادلانه و بی طرفانه رفتار کنند.وی اضافه کرد: رسانه ها همچنین باید صدای مردم را به گوش مسوولان برسانند و این حق شرعی وقانونی مردم است. وی افزود:مردم شهرستان […]

 

به گزارش میرملاس ؛ حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم طهماسبی روز چهارشنبه در دیدار رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز لرستان اظهار داشت:
باید رسانه ها در انعکاس مشکلات عادلانه و بی طرفانه رفتار کنند.
وی اضافه کرد: رسانه ها همچنین باید صدای مردم را به گوش مسوولان برسانند و این حق شرعی وقانونی مردم است. 
وی افزود:مردم شهرستان کوهدشت دچار محرومیت عمیق و وسیعی از سالهای گذشته بوده واین شهرستان سالها مورد کم لطفی و بی مهری های فراوان از سوی مسوولان قرارگرفته است. 
وی با اشاره به جمعیت بالای بیکاران تحصیلکرده این شهرستان تصریح کرد:مردم این شهرستان از مشکلات زیاد اقتصادی وکمبودهای مالی در رنج بسیار قراردارند.
به گفته وی در این شهرستان خبری از صنعت وکارخانه های بزرگ وحتی کوچک که زمینه اشتغال حتی ۱۰ نفر را هم فراهم کنند وجود ندارد. 
حجت الاسلام طهماسبی همچنین گفت: دشت کوهدشت دارای بهترین خاک وهمچنین منابع ابی فراوانی است که مسوولان این شهرستان باید از آنها به عنوان فرصت مناسب برای شکوفایی ورشد شهرستان استفاده کنند.
وی افزود: شهرستان کوهدشت با وجود بیش از ۲۰۰ هزار هکتار زمین کشاورزی تنها ۸ درصد زمین آبی دارد که آن هم به صورت سنتی کشت و درآمد ناچیز نصیب کشاورزان این شهرستان می شود.
وی اظهار داشت:این شهرستان با وجود داشتن انارستان های بزرگ که در جهان به عنوان یاقوت سرخ شناخته شده است ولی به دلیل نیود کارخانه ای برای فرآوری این محصول و بازار مناسبی برای ارائه به صورت واسطه وارد بازار شهرستانهای دیگر کشور می شود.
وی در ادامه با اشاره به ساخته نشدن مصلای این شهرستان گفت: کار فرهنگی وعمرانی در این شهر کم شده ودر بعضی موارد هم اصلا کار نشده است مسوولان برای ساخت مصلا وحوزه های علمیه ومکان های فرهنگی در این شهرستان به صورت ویژه کمک کنند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=78837

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.