تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

۲۸۶ نفر در تصادفات جاده ای لرستان جان خود را از دست دادند

  • کد خبر : 78842
  • 20 آبان 1394 - 10:56

  به گزارش میرملاس ؛ سردار محمد قنبری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طی امسال وقوع سرقت ها در استان ۱۵ درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، اظهار داشت: در این مدت در مجموع سرقت های مهم ۱۲ درصد کاهش و در مجموع سایر سرقت ها ۱۷ درصد کاهش […]

zimage11398154139417

 

به گزارش میرملاس ؛ سردار محمد قنبری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طی امسال وقوع سرقت ها در استان ۱۵ درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، اظهار داشت: در این مدت در مجموع سرقت های مهم ۱۲ درصد کاهش و در مجموع سایر سرقت ها ۱۷ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته ایم.

سردار قنبری میزان کاهش سرقت از مغازه ها و منازل استان نسبت به سال گذشته را ۹ درصد خواند و افزود: سرقت اتومبیل ۲۴ درصد و سرقت موتورسیکلت ۱۲ درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته و در کیف قاپی کاهش سرقت نداشته ایم.

وی به وجود تنها یک فقره سرقت مسلحانه طی امسال اشاره کرد و گفت: در این سرقت دو جوان بدون سابقه کیفری به یک مغازه شیرینی فروشی در گلدشت خرم آباد مراجعه کرده و از مغازه دار خواسته اند پول های خود را در اختیار آن ها قرار دهد که این دو نفر به علت غیر حرفه ای بودن در کمتر از هشت دقیقه دستگیر شدند لذا نمی توان نام سارق مسلح را روی این افراد گذاشت.

فرمانده انتظامی لرستان از کاهش ۱۳ درصدی سرقت به عنف در استان طی امسال خبر داد و اضافه کرد: نیروی انتظامی استان موفق شد طی سال جاری ۸۸ درصد از سرقت ها را کشف کند و ۱۲ درصد سرقت ها هنوز کشف نشده است.

سردار قنبری با اشاره به اینکه در مجموع تمام تصادفات اعم از جرحی، فوتی و خسارتی در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد افزایش داشته است، عنوان کرد: البته طی امسال تعداد متوفیان تصادفات ۱۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: تعداد متوفیان تصادفات استان در سال گذشته ۳۳۲ نفر بود که امسال به ۲۸۶ نفر کاهش یافت.

فرمانده انتظامی لرستان یادآور شد: جمع کل دستگیرشدگان استان در هشت ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد کاهش یافته است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=78842

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.