تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

نارضایتی برخی شهروندان از «وضعیت شماره‌دهی» بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد / ساعات معطلی برای نوبت

  • کد خبر : 78863
  • 20 آبان 1394 - 20:20

    یکی از مهم ترین مسائلی که موجب نارضایتی شدید مردم از بیمارستان شهید رحیمی شده است، ضعف سیستم نوبت‌دهی برای پزشکان متخصص و همچنین معطلی بیمار برای پاسخ‌گویی از سوی اپراتور مربوطه در بیمارستان است.   به گزارش میرملاس ؛ در حالی که امروزه با پیشرفت تکنولوژی و آمدن دستگاه نوبت دهی به […]

Copy of Picture 055
 
 
یکی از مهم ترین مسائلی که موجب نارضایتی شدید مردم از بیمارستان شهید رحیمی شده است، ضعف سیستم نوبت‌دهی برای پزشکان متخصص و همچنین معطلی بیمار برای پاسخ‌گویی از سوی اپراتور مربوطه در بیمارستان است.
 

به گزارش میرملاس ؛ در حالی که امروزه با پیشرفت تکنولوژی و آمدن دستگاه نوبت دهی به اکثر بیمارستان ها حتی در بهداری ها نوبت گرفتن بیماران و همچنین وقت پرسنل بیمارستان و بیماران مدیریت می شود و کمتر برای گرفتن نوبت بیماران دچار دردسر می شود و حتی در برخی موارد سیستم نوبت دهی اینترنتی هم شده است اما مردم لرستان باید برای نوبت دهی در بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد ساعت ۴ صبح در بیمارستان در صفوف طولانی منتظر بمانند.
یکی از مهم ترین مسائلی که موجب نارضایتی شدید مردم در این بیمارستان شده است، ضعف سیستم نوبت‌دهی برای پزشکان متخصص و همچنین معطلی بیمار برای پاسخ‌گویی از سوی اپراتور مربوطه در بیمارستان است.
در حالی که بیمار و همراهانش در سخت ترین شرایط روحی ممکن قرار دارند، و احتمال هرگونه پرخاشگری و واکنش هایی از این قبیل در اینگونه افراد امکان پذیر است، متاسفانه پروسه پذیرش بیماران در این بیمارستان به سختی صورت می گیرد.
یک شهروند خانم که برای مراجعه به پزشک متخصص در بیمارستان شهید رحیمی حضور دارد می‌گوید: «از ساعت ۵ بامداد اینجا هستم تازه شاید شماره گیرم نیاید!»
خانم دالوند یکی از افرادی است که از یکی از روستاهای روستاهای بخش زاغه به این بیمارستان مراجعه کرده است. او می‌گوید: من از ۶و نیم صبح حرکت کرده‌ام تا بتوانم ساعت ۸ در بیمارستان باشم. از الان تا ۴ و نیم بعد از ظهر باید منتظر باشم تا شانس ویزیت ۲ دقیقه‌ای از سوی پزشک متخصص را پیدا کنم.
منیر رومیانی از شهروندان خرم آبادی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: نوبت‌گرفتن برای پزشک متخصص در بیمارستان شهید رحیمی خیلی سخت است و معطلی دارد؛
خانم مریدی یکی دیگر از مراجعان این بیمارستان است. می‌گوید: من شهر نورآباد آمده‌ام و خودتان حساب کنید ساعت چند حرکت کرده‌ام تا ۷ اینجا باشم. برگشتن به شهر و مراجعه دوباره به بیمارستان واقعاً طاقت‌فرساست. ترجیح می‌دهم در همین بیمارستان یا جای دیگر خودم را سرگرم کنم تا نوبتم شود.
آقای رضایی دیگر هم استانی می گوید من از پلدختر آمده‌ام. به دلیل قیمت بالای ویزیت در مطب پزشکان مجبورم سختی حضور در بیمارستان را تحمل کنم. ۹ ساعت باید برای ویزیت منتظر بمانم. اگر زمان ویزیت در روز قبل با تلفن هماهنگ می‌شد مطمئناً کمک بسیاری به من می‌شد که با مشکلات زیاد و با وجود بیماری ۹ ساعت منتظر نمانم.
امیدواریم مسوولان مربوطه با تدابیری که برای نوبت دهی در این بیمارستان می اندیشند، بیماران بتوانند از خدمات بیشتری در این بیمارستان بهره مند شوند.

گزارش: فاطمه کردعلیوند /موج

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=78863

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. با سلام .بهترین کارنوبت دهی اینترنتی است که سایر شهرهای استان بتوانند به راحتی نوبت بگیرند.

  2. باسلام خدمت سایت میرملاس.متاسفانه مدیریت و کادر اداری بیمارستان شهید رحیمی به تنها چیزی که فکر نمیکنن تکریم ارباب رجوع و بیماران است.فقط و فقط سیاسی کاری و ستاد کاندیدایی خاص شده است.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.