تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

هفته نامه ی ”کاسیت” رسانه فعال نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های کشور شناخته شد

  • کد خبر : 79035
  • 23 آبان 1394 - 2:03

  تلاش های مجموعه کاسیت در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های کشور نتیجه داد.به گزارش میرملاس ؛ هفته نامه ی ”کاسیت” در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های کشور که در مصلی تهران برگزارشد، جزو رسانه های فعال این دور از نمایشگاه انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت. “هفته‌نامه کاسیت” با محتوای سیاسی، […]

photo_2015-11-23_01-58-29

 

تلاش های مجموعه کاسیت در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های کشور نتیجه داد.
به گزارش میرملاس ؛ هفته نامه ی ”کاسیت” در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های کشور که در مصلی تهران برگزارشد، جزو رسانه های فعال این دور از نمایشگاه انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.

“هفته‌نامه کاسیت” با محتوای سیاسی، فرهنگی و اقتصادی با محوریت طرح مسائل و مشکلات لرستان و با صاحب‌امتیازی و مدیر مسوولی “فیروز اسماعیلی‌نژاد” در تاریخ ۵ خردادماه ۹۳ وارد بازار مطبوعات لرستان شد.
اسماعیلی نژاد از فعالان عرصه‌ی رسانه لرستان است؛ وی عضو و بازرسی خانه مطبوعات استان لرستان، سرپرستی روزنامه‌ی بین‌المللی «عصر اقتصاد» در لرستان و مدیریت سایت تحلیلی خبری کاسیت را در کارنامه خود دارد.
در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها که از تاریخ ۱۶ تا ۲۲ آبان در مصلی امام خمینی تهران برپا بود، نشریه کاسیت تنها نشریه از لرستان بود که در بخش نشریات عمومی به‌صورت مستقل در نمایشگاه شرکت کرده است.

مطابق با آیین نامه اعلامی و با هدف تقدیر از رسانه های فعال «بخش خصوصی» از رسانه های زیر که در امتیاز بندی نهایی، در رتبه های بعدی گروه خود قرار گرفته اند، تقدیرشد .

این رسانه ها ضمن دریافت هدیه نقدی بر اساس امتیاز کسب شده از یک تا پنج میلیون تومان در نمایشگاه سال بعد، از اولویت جانمایی برخوردار خواهند شد.

رسانه های فعال بخش خصوصی :

 

بخش نشریات استانی و منطقه ای

پیام عسلویه

کاسیت

همدان پیام

نقد حال

البرز فردا

نی ریزان فارس

اتفاقیه خراسان

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=79035

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.