تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
6

فرماندار پلدختر : دستگاه های اجرایی در بحث انتخابات باید اعتماد مردم را جلب نماید

  • کد خبر : 79068
  • 23 آبان 1394 - 13:28

   نورالدین درمنان روز شنبه در جلسه شورای اداری بخش معمولان افزود: مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان حق ندارند از جایگاه ، امکانات دولتی و آنچه در اختیار دارند به نفع و یا علیه کاندیدایی استفاده کنند.درمنان به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: در سال جاری دو انتخابات مهم در در کشور برگزار […]

81780943-70200155

 

 نورالدین درمنان روز شنبه در جلسه شورای اداری بخش معمولان افزود: مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان حق ندارند از جایگاه ، امکانات دولتی و آنچه در اختیار دارند به نفع و یا علیه کاندیدایی استفاده کنند.
درمنان به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: در سال جاری دو انتخابات مهم در در کشور برگزار می شود انتظار می رود با ایجاد فضای پر از شور و نشاط و حفظ اعتماد مردم ، انتخاباتی سالم ، رقابتی و با آرامش کامل برگزار شود.
فرماندار پلدختر با بیان این که اعتماد مردم پشتوانه مسوولان است اظهار داشت : اگر کسی به این اعتماد خدشه ای وارد کند به کشور خیانت کرده بنابر این همه باید با حفظ بی طرفی کامل این اعتماد را حفظ و خدمتگزار مردم باشیم .
وی دفاع از اصول اسلام را رسالت اصلی علما و روحانیون دانست و گفت: از دیر باز روحانیت محل رجوع مردم برای مسایل مختلف بوده اند زیرا مردم اسلام را می خواهند که روحانیت از مسیر صحیح آن می گذرد .
وی افزود: در جامعه امروزمورد وثوق ترین افراد برای مردم امامان جمعه هستند که بر اساس علم و آگاهی به مسایل و مشکلات و رسیدگی به آنها در سطوح مختلف شهرستان ها و استان ها و کشور موثر هستند .
وی با بیان این که جایگاه امام جمعه متعلق به همه مردم و جریان های دلسوز نظام است خاطر نشان کرد: همه موظف به حفظ این جایگاه هستند و روحانیت همیشه مایه خیر و برکت بوده وبه عنوان محور رمز موفقیت جامعه هستند .
فرماندار پلدختر گفت: جایگاه نماز جمعه، جایگاه مردمی است که از طرف مردم و هم از سوی مسوولان باید تقویت شود ، انتظار می رود مردم شهر معمولان در این راستا امام جمعه جدید را کمک و تقویت کنند .
درمنان افزود: مقام معظم رهبری در راس نظام جمهوری اسلامی است که هر جای کشور دغدغه و چالشی باشد با تیز بینی و تیز هوشی بررسی می کنند .
وی تصریح کرد: یکی از دغدغه های معظم له ، در طی چند سال اخیر بحث معیشت ، اقتصاد و مسایل فرهنگی جامعه بوده و بارها در نام گذاری سال ها به نوعی اشاره و تاکید کرده اند .
وی گفت: شاید برنامه ریزی اقتصاد در گذشته جواب مثبتی نداده به همین دلیل مقام معظم رهبری با پشتوانه عمیق و عظیم علمی و فکری تنها راه نجات کشور را ، اقتصاد مقاومتی می دانند .
وی افزود: رهبر فرزانه انقلاب با آینده نگری و درایت امسال را به نام سال دولت و ملت ، همدلی و همزبانی عنوان کردند .
فرماندار پلدخترهمچنین، خطاب به مدیران استانی که در این جلسه حضور دارند گفت: معیشت مردم شهرستان پلدختر از طریق کشاورزی تامین می َشود و این شهرستان کشاورز محور است که در این رابطه از مسوولان انتظار می رود به مشکلات مردم رسیدگی و در جهت رفاه آنها تلاش کنند .
درمنان افزود: بارش های رحمت الهی باعث ایجاد روحیه و نشاط در مردم شد و امید را در دل آنها زنده کرد اما نباید فراموش کنیم که رودخانه کشکان در تابستان گذشته با چالش و مشکل مواجه شد .
وی گفت: انتظار می رود مسوولان جهاد کشاورزی استان و ادارات زیر مجموع این نهاد از صنایع تبدیلی و برای آینده کشاورزی و کشت جایگزین برنامه ریزی کنند که باید از هم اکنون به فکر معیشت مردم باشیم و روستاییان به عنوان قشر مولد و نماد اقتصاد مقاومتی باید مورد توجه قرار گیرند .
وی خطاب به مدیر کل کمیته امداد استان لرستان ،افزود: بعضی از شعبه های بانک در بحث تسهیلات خود اشتغالی به مردم با گذشت نیمی از سال همکاری نمی کنند که انتظار داریم این مشکل را تعیین تکلیف و برای مردم ایجاد شغل کنند.
فرماندار پلدختر خطاب به مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان، گفت:شهرستان پلدختر دارای ظرفیت های فراوانی است که صدا و سیمای مرکز لرستان این پتانسیل ها و مسایل و مشکلات را که در تربیون ها و جلسات مختلف مطرح می شود پوشش و منعکس کند و این شهرستان را مورد حمایت قرار دهد .
وی گفت: دبیر شورای فرعی مبارزه با مواد مخدراستان باید در راستای مبارزه با چالش های ناشی از مواد مخدر برنامه ریزی کند که برای این کار نیاز به اعتبار و کمک مالی است و تنها با حرف این مسئله حل نمی شود .
وی افزود: مشکلات اصلی حوزه شهرستان پلدختر بحث بیکاری است که نیاز به همدلی و همراهی و هم افزایی و هم اندیشی دارد و بیکاری مشکلی است که در سطح شهرستان ، استان و کشورنیز وجود دارد .
فرماندار پلدختر گفت:برای کاهش بیکاری ، شهرستان دارای ظرفیت های خوبی است که در این راستا باید شبانه روز با مدیریت جهادی و دلسوزی پای کار آمده و با هم افزایی درون بخشی و فرا بخشی و برنامه ریزی درست در جهت رفع این مشکل تلاش کنیم .

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=79068

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.