تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

استاندار لرستان: لرستان آماده استقبال از زائران اربعین حسینی است

  • کد خبر : 79089
  • 24 آبان 1394 - 11:16

  به گزارش میرملاس ؛ هوشنگ بازوند صبح امروز در نخستین جلسه ستاد ساماندهی زائران اربعین حسینی در خرم‌آباد اظهار داشت: سال گذشته زائران اربعین حسینی متولی خاص و مشخصی برای ساماندهی و استقبال از آنها نداشته، اما امسال مسئولیت اعزام زائران به عهده وزارت کشور قرار گرفته و در استان‌ها نیز استانداران این ساماندهی‌ها […]

 

به گزارش میرملاس ؛ هوشنگ بازوند صبح امروز در نخستین جلسه ستاد ساماندهی زائران اربعین حسینی در خرم‌آباد اظهار داشت: سال گذشته زائران اربعین حسینی متولی خاص و مشخصی برای ساماندهی و استقبال از آنها نداشته، اما امسال مسئولیت اعزام زائران به عهده وزارت کشور قرار گرفته و در استان‌ها نیز استانداران این ساماندهی‌ها را انجام می‌دهند.

وی عنون کرد: امروز نخستین جلسه ستاد زائران اربعین حسینی را در لرستان برگزار کرده‌ایم و ۴ دستگاه اجرایی متولی این کار قرار گرفته تا مکان‌هایی برای استقبال از زائران اربعین حسینی در مسیر محورهای مواصلاتی استان لرستان و شهرهای این استان دایر کنند و از این زائرین پذیرایی انجام دهند.

استاندار لرستان گفت: به فرمانداران سراسر شهرهای لرستان ابلاغ شده تا این ستاد را در شهرستان‌های خود برگزار کنند و نسبت به راه‌اندازی مجتمع‌های بین‌راهی، مساجد و حسینیه‌ها برای اساکن و پذیرایی از زائران اربعین حسینی آماده و فراهم کنند.

بازوند خاطرنشان کرد: از طریق حمل و نقل و پایانه‌های استان قرار است که مکان‌های مشخصی برای رفت و برگشت زائران اربعین حسینی از استان لرستان به مهران مشخص شود تا مانند سال گذشته با مشکل مواجه نشویم.

وی از فرمانداران شهرهای استان لرستان خواست، اسکان‌های اضطراری را برای این زائران تجهیز کنند تا زائران بتوانند با آسوده خاطر به سفر خود ادامه دهند.

استاندار لرستان گفت: یکی از مصوبه‌های این جلسه این است که ائمه جمعه سراسر لرستان ابلاغ شود تا بخشی از خطبه‌های خود را در زمینه فرهنگسازی و استقبال از زائرین اربعین حسینی اختصاص دهند./فارس

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=79089

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.