تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

سه مکان برای استقبال و پذیرایی از زائران لرستانی در نجف و کربلا

  • کد خبر : 79106
  • 24 آبان 1394 - 21:54

به گزارش میرملاس ؛ سردار مرتضی کشکولی در نخستین جلسه ساماندهی زائران اربعین حسینی در لرستان که با حضور استاندار و جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، افزود:در این راستا دو مدرسه در نجف و یک مکان در کربلا برای استقبال و پذیرایی از زائران لرستانی در نظر گرفته شده است.وی تصریح […]

به گزارش میرملاس ؛ سردار مرتضی کشکولی در نخستین جلسه ساماندهی زائران اربعین حسینی در لرستان که با حضور استاندار و جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، افزود:در این راستا دو مدرسه در نجف و یک مکان در کربلا برای استقبال و پذیرایی از زائران لرستانی در نظر گرفته شده است.
وی تصریح کرد: در این راستا تاکنون ۴ تریلر از استان لرستان که حامل وسایل ضروری و مورد نیاز زائران است به کربلا و نجف ارسال شده است.
وی افزود: استان لرستان نیز با توجه به اینکه در مسیر کاروان های زائران اربعین حسینی قرار دارد، باید از طریق مجتمع های بین راهی، حسینیه ها و مساجد از زائران حسینی استقبال کنند.
فرمانده سپاه پاسداران حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه سال گذشته زائران لرستانی در هنگام برگشت با مشکلات کمبود خودرو روبه رو شدند افزود: انتظار ما از مسئولان استان این است که امسال خودروهای بیشتری در نظر بگیرند و نظارت خوبی در این زمینه برای برگشت زائران لرستانی در مرز شهرستان مهران داشته باشند.
فرمانده قرارگاه صاحب الامر لرستان نیز در این جلسه افزود: از یک ماه و نیم گذشته فعالان اعزام های مردمی را رصد کرده ایم تا با استفاده از تجربیات سالهای گذشته آسیب ها و موانع موجود برای زائران را مطرح نمایند.
میثم کشکولی اظهار داشت: طبق گزارش هایی و پیشنهاداتی که این افراد دادند، نسبت به حمل و نقل از استان و مرز و بالعکس، سال گذشته بی سرومانی هایی وجود داشته که انتظار می رود امسال این گونه نباشد.
فرمانده قرارگاه صاحب الامر لرستان افزود: در حال حاضر گرفتن ویزا در لرستان کار خیلی سختی است و انتظار داریم که مسئولان در این زمینه نیز تلاش های خود را انجام دهند./ایرنا 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=79106

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. دورود بیکران خدا بر شما سردار عزیز

  2. با تشکر لطفا بفرمایید این اماکن در شهر هستند یا در مسیر؟ اگر داخل شهر هستند نشانی آنها هم ذکر شود . ممنون

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.