تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

اسدالله حیدری : آسیب‌های اجتماعی در خرم‌آباد درحال گسترش است

  • کد خبر : 79163
  • 25 آبان 1394 - 10:33

  به گزارش میرملاس ؛  اسداله حیدری صبح دوشنبه در حاشیه آیین تکریم و معارفه روسای بهزیستی شهرستان خرم آباد گفت: لرستان به عنوان یک استان سنتی که در حال توسعه و مدرنیته شدن است با چالشهای جدی اجتماعی مواجه بوده و شهر خرم آباد به عنوان مرکز استان از این قاعده مستثنی نیست و […]

 

به گزارش میرملاس ؛  اسداله حیدری صبح دوشنبه در حاشیه آیین تکریم و معارفه روسای بهزیستی شهرستان خرم آباد گفت: لرستان به عنوان یک استان سنتی که در حال توسعه و مدرنیته شدن است با چالشهای جدی اجتماعی مواجه بوده و شهر خرم آباد به عنوان مرکز استان از این قاعده مستثنی نیست و این آسیبها در خرم آباد و استان در حال گسترش است.

مدیر کل بهزیستی لرستان فقر، تورم، سکونتگاه‌های غیر رسمی، حاشیه نشینی، بیکاری جوانان تحصیل کرده، کودکان خیابانی و کودکان کار را از معضلات مهم اجتماعی برشمرد و افزود: بهزیستی با شرح و وظایف مفصل و با بیش از ۱۵۰ مسئولیت در قبال مسائل اجتماعی یک نهاد کاملاً تخصصی و شاید تنها نهاد تخصصی متولی آسیبهای اجتماعی باشد.

حیدری اظهار کرد: طبیعتاٌ این سازمان، زمانی می تواند موفق باشد که علاوه بر تنگناهای مالی و اعتباری از سرمایه انسانی متعهد و متخصص برخوردار باشد و خوشبختانه بهزیستی لرستان دارای نیروهای توانمند، متعهد و متخصصی است که سالیان سال در امر خدمت رسانی به جامعه هدف متحمل زحمات زیادی شده اند.

وی افزود: در سالهای گذشته بهزیستی خرم آباد در سایه فعالیتهای ستادی به خوبی ایفای نقش نکرده و از نظر تشکیلاتی استقرار پیدا نکرده بود و ما می خواهیم اداره بهزیستی خرم آباد را مستقل و قدرتمند کرده و مسئولیتها ،شرح وظایف آن را از ستاد بهزیستی تفکیک و با تمام توان این اداره را تقویت و پشتیبانی کنیم.

مدیر کل بهزیستی لرستان در پایان از زحمات و خدمات دو ساله پریوش بیرانوند تقدیر و برای حجت حق نظری رییس جدید بهزیستی خرم آباد آرزوی موفقیت کرد.

نادر قربانی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری نیز بهزیستی را بهتر زیستن و بهتر زندگی کردن تعبیر کرد و افزود: ۸۰ درصد این وظایف خطیر به بهزیستی محول شده که برای این سازمان کار بسیار دشوار و پر مسئولیتی است.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری لرستان انتظارات خود را از بهزیستی توانمند سازی و کرامت بخشی آحاد جامعه، گسترش مشارکتهای مردمی، ارتقای سلامت روانی اجتماعی، تحکیم بنیان خانواده و گسترش خدمات اورژانس اجتماعی، کلینیکهای مددکاری؛ مراکزمشاوره حضوری و صدای مشاور پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و آموزش مهارت های زندگی فردی و اجتماعی مددجویان برشمرد./مهر

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=79163

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 10در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۰
  1. درود بر دکتر حیدری باتدبیر وبا برنامه امیدوارم موید باشید

  2. قرار بود جناب دکتر فردین گراوند ریاست اداره بهزیستی خرم اباد را برعهده بگیرد !!!!!!؟؟؟ با تشکر از سایت خوب کوهدشت آقا امین

    • جناب شهروندلطفا حرف تو دهن دیگران نذارچونکه سازمان بهزیستی لرستان بهترین نیروها وکارشناسان بابرنامه دارد ونیاز به دعوت از دیگر سازمانها ندارد.بعدش کار اقای گراوند اموزش است.بابهزیستی زمین تا اسمان فرق دارد.

  3. لطفا یه فکری به حال کوهدشت بکنید

    • جناب ۱۲۵کوهدشت دارد کار خودشو انجام میده واسکلت بندی بهزیستی کوهدشت دست پرورده خوده جناب دکتر حیدری می باشد ونیروهای کوهدشت را به خوبی می شناسد.

  4. باعرض سلام وخسته نباشید خدمت مدیرکل محترم وبسیارمحبوب بهزیستی لرستان جناب دکترحیدری امیدوارم باتدبیر درست جنابعالی تاحدممکن آسیب های اجتماعی در سطح استان به حداقل ممکن برسد.برسد.چون این توانایی در وجود حضرتعالی می باشد به عنوان فردی تحصیلکرده ودانشگاهی دراین زمینه تحولی ایجاد نمایید.

    • آفرین پرویزخان.باتوجه به تدبیرودرایت جناب دکترحیدری وفعالیتی که شروع کرده قادرخواهدبودبهزیستی لرستان را از حالت رکود خارج کنه وسرو سامانی به آن بدهد وقطعا با توجه به شهامت جنابآقای دکترحیدری توانای این کاررا دارد

  5. سلام اقا ی مدیرکل لطفا فکری برای بهبود بخشیدن به بهزیستی نوراباد بفرمایید امان امان

  6. سلام مدیر کل محترم بهزیستی برای بهترشدن اوضاع بهزیستی شهرستان کوهدشت کاش خون تازه ای را تزریق کنید با تغییرات شایسته

    • جناب کوهدشتی حتما ان تعغیرات شایسته منظور خودتان می فرماییدولی اشتباه می کنیدسرنمی گیره چونکه دکترخودش نیروهای خوب وبا اخلاصی در کوهدشت داره والبته خدا ترس .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.