تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
5

اعتراض میراسماعیلی به محرومیت ۵ ساله اش / از حق مردم سرزمینم نمی گذرم

  • کد خبر : 79199
  • 25 آبان 1394 - 17:26

    سرمربی تیم ملی کوراش و نایب رئیس فدراسیون جودو به حکم فدراسیون جهانی و محرومیت پنج ساله خود اعتراض کرد. به گزارش سرویس ورزشی میرملاس ؛  درپی انتشار حکم کمیته اخلاق و انضباطی فدراسیون جهانی کوراش مبنی بر محرومیت ۵ ساله آرش میراسماعیلی – دبیر ستاد برگزاری مسابقات جهانی در ایران ، وی […]

mirsmaili

 

 

سرمربی تیم ملی کوراش و نایب رئیس فدراسیون جودو به حکم فدراسیون جهانی و محرومیت پنج ساله خود اعتراض کرد.

به گزارش سرویس ورزشی میرملاس ؛  درپی انتشار حکم کمیته اخلاق و انضباطی فدراسیون جهانی کوراش مبنی بر محرومیت ۵ ساله آرش میراسماعیلی – دبیر ستاد برگزاری مسابقات جهانی در ایران ، وی با انتشار بیانیه ای، ضمن اعلام رسمی اعتراض خود بر پیگیری موضوع تا لغو حکم صادر شده و عذرخواهی نهادهای مربوط تاکید کرد.

در بیانیه منتشر شده آرش میراسماعیلی آمده است : در حالیکه برگزاری مسابقات جهانی در ایران(شهر خرم آباد) همچنان به لحاظ کیفیت و کمیت مورد تاکید و تصریح رسانه های خبری قرار دارد، در حالیکه بیش از ۲۰۰ ورزشکار ، مربی و … از ۲۳ کشور جهان یکی از بزرگترین اجتماعات ورزشی تاریخ این رشته را شکل دادند، در حالیکه کنگره و انتخابات فدراسیون جهانی با حضور نمایندگان ۴۲ کشور دنیا با رعایت تمام استانداردها در کشورمان برگزار شد، انتشار خبر محرومیت نمایندگان ورزش ایران باعث تعجب و شگفتی است. این درحالی است که طبعا آنچه به عنوان حواشی مسابقات در حکم کمیته اخلاق و انضباطی فدراسیون جهانی آمده، تنها تکیه کردن بر اتفاقی است که از اتفاق برگزارکنندگان ایرانی مسابقات با تمام وجود در پی خاتمه دادن به آن بودند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است : پیرامون جزییات ماجرای فوق و اقدام غیرمنتظره کمیته اخلاق فدراسیون جهانی به زودی در نشستی به حضور نمایندگان رسانه ها سخن خواهیم گفت اما آنچه امروز و در وهله نخست باید مورد توجه قرار گیرد این است که این حکم نه فقط حکم محرومیت یک فرد که زیر سوال بردن توانایی مدیریت ورزشی ما آن هم در شرایطی است که صدها جوان تلاشگر ایرانی در کنار مدیران ملی و محلی با بالاترین توان و از خودگذشتگی ، دست به دست هم دادند و روزهایی تاریخی را برای ورزش کوراش رقم زده بودند. آن اعتراض هم نه فقط یک اعتراض به تصمیم عجیب داوران که اعتراض به زیرپاگذاشته شدن حق مسلم یک ورزشکار ایرانی بود.

آرش میراسماعیلی در بخش پایانی بیانیه خود با اشاره به مجموعه سختی هایی که میزبانی مسابقات جهانی برای اهالی خرم آباد پدید آورد، ضمن تشکر مجدد از مردم این شهر تصریح کرد: مطمئنا اگر همیاری و همدلی همشهری های عزیز من نبود، رقم زدن چنین رویدادی ، با چنین ابعادی میسر نبود اما به نظر می رسد همین حضور باشکوه و تهدید شدن بسیاری از کشورهایی که خود را مالک و حاکم بلامنازع کوراش در دنیا می دانستند، زمینه صدور چنین حکم عجیبی را پدید آورده است . به همین دلیل و با استناد به تعصب همیشگی ام نسبت به مردم و سرزمینم از تمام توان و اعتبار خود برای احقاق حق و نشان دادن حقیقت استفاده خواهم کرد و به همه نشان خواهیم داد که ایران می تواند و باید نقش موثر خود را در کوراش جهانی ایفا کند.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=79199

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. الن موقع آن است که همه ما پشتیبانی خود را از آرش میراسلامی داشته باشیم وبا جمع آوری امضاهای الکترونیکی به رای صادره اعتراض نماییم

  2. آرش میراسماعیلی ازمفاخروسرمایه های ورزشی استان وکشورهستن وبایدپشتیبانی وحمایت خودراازاین عزیز
    باروش های معقول ومناسب اعلام کنیم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.